91
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 07.08.09 - klo: 15.26 »eikö?? vois ostaa http://www.hobbylinna.com/efirestorm-flux-with-dsx2-truck-body-p-15760.html toi ois ihan kiva . sori vähän off
http://rc10.fi/index.php?topic=24295.0
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
eikö?? vois ostaa http://www.hobbylinna.com/efirestorm-flux-with-dsx2-truck-body-p-15760.html toi ois ihan kiva . sori vähän off
Taisi olla niin, että XL-5 kestää 550 kokoiset koneet 12-lankaan asti ja 540 kokoiset 15-lankaan asti. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.Näinhän se menee.
Mullakin on mini-inferno ST malli, ja siihen pitäs saada renkaat. Mahtaako saada mistään suomesta tähän autoon renkaita jotka menis heittämällä kiinni ? Nyt on menossa takavedon muokkaaminen autoon ja jälkeenpäin lukkoperä (driftaus). Ja drifti renkaat oisi hakusessa ! -Sami
kyllä mää ainakin ajaisin jos tulis rata kun just oon ostamassa 1/10 buggynJa sua ennen viimenen viesti vuonna 2005.
Päivää foorumille!
Kusahti eilen harjattomasta pedestä diffin output yoke. Mökille lähdössä ja riistohintaan (8+ € vs. 4$ listahinta) joutuu paikallisesta liikeestä palan ostamaan. Vastaisuuden varalle, mitä kannattaisi pakkiin tilata, jotta telakka-aika jäisi minimaaliseksi. Osia tuntuu olevan puodeissa hieman huonosti hyllyssä. Mitä siis hajoaa seuraavaksi.
PS. on se kumma kun ei nyky muovit kestä. 80-luvulla kesti paksut muoviosat sähköautoissa ihan hyvin.
Kyllä...
Kuten myös sportissa.
Vaihto pinionia ei taida löytyä, kone on 540 virikone.
Autossa oli vakiona mabuchin vakio kone, josta kyseinen poika oli muutamassa päivässä saanut koneen rikki.
Nyt kokeiltiin tuota 27T konetta, mutta mielestäni kuumeni hetkessä liian kuumaksi.
Eli ei ainakaan tuolla koneella pitkään ajele jos kuumenee, täytyy etsiä jostain isompaa konetta.
Olisiko haittää jotain paikkaa josta isompaa konetta löytyy, onko tuossa 550 koneessa mitä eroa 540 koneeseen?
sitte noista sähkö autoistoista miks helevetissä hankkia joku sähkö auto vaan rahan tuhlausta
eihä niis oo melkein eroo muutaku moottori
Makuasioista ei voi kiistellä.
Niin ja nopeus. Nykyään monet sähköautot menenvät nopeampaa, kuin polttikset. Että siks he*vetissä kannattaa ostaa sähköauto.
Laita hieman enemmän faktaa pöytään kuin noin olet tietoinen asiasta. Kyllä minun mielestä Ollinmäen c8 kulkee kuin kulkutautinen koira tattiksen radalla jopa ihan rikkaalla oleva koneella viellä, ja sen perässä ei kyllä mikään sähkä auto pysy :lol:
Jerzi
sitte noista sähkö autoistoista miks helevetissä hankkia joku sähkö auto vaan rahan tuhlausta
eihä niis oo melkein eroo muutaku moottori
tossa omaa riftinki settiä parin kesän takaa, oisko kolmas tai neljäs ajokerta menossa. Nyt taas auto hakusessa niin pääsee kokeilemaan ossaako sitä enää mittäänUnohtuko jotain?
miä oon ostamassa traxxas rustleria kulukee neliää kymppiä.Mites tää tänne kuuluu?
Juu kyllä niitä halpojakin säätimiä/comboja/moottoreita on, mutta monesti ovat kalliimpia kuin harjalliset.Ei niissä kauheaa eroa ole (moottorit), mutta nopeudensäädin joka on erilainen harjattomalla ja harjallisella niin siinä voi olla paljokin hinta eroa.Kyllä edullisestikin löytyy harjattomia säätimiä ja Comboja. SpeedPassionin hiilettömät combot ovat olleet hyviä ja toimivia. Ja tosiaan hiiletön kone saattaa olla hieman kalliimpi mutta se ajaa hintansa varmasti
Esim.
Traxxassin harjallinen nopeudensäädin maksaa n.70e
ja taas saman valmistajan harjaton n.180e.
Harjatonhan siinä lukee.mistä tietää onko moottori hajonnu ku sattui tuo nopari 'imaseen' vettä sisuksiin ja sanoi poks.ei viittis ottaa riskiä että hajottaa toisen noparin testaamatta tuota moottoria ekana.kyseessä harjaton setti jos sillä nyt jotain merkitystä.
Kumpi kyseessä, harjaton vai harjallinen?
Yleensä moottori ei mee rikki vaikka vähän vettä sisälle saakin. Noparit kyllä tykkää kyttyrää, toiset enemmän ja toiset vähemmän.
Joku näppärä elektroniikan tuntija vois kattoo ja mitata sen yleismittarilla, siis ne moottorin! Langoista pystyy mittaan resistanssit (vaatii hieman koemusta mittaamisesta) ja näin selvittää ainakin käämit ja purkamalla moottorin näkee onko kollektori/roottori ehjä.
No lukeeko tossa aika selvästi VXL???? Lukee.No lukee mut ei heti tarvii alkaan v*ttuilemaan.
Onko Traxxasilta tullut yhtäkään harjallista VXL-mallia? Ei.