Tässä vielä tuupin säädöt. Tämäkin auto toimi hienosti loppupäivästä kun säädin akselivälin pitkäksi ja iskareihin jäykemmät öljyt... välityksiä piti ruuvata hieman että sai Viperin combon potkimaan riittävästi ja siihen löytyikin apuja viereisestä pöydästä... kiitokset!
Goldi,
oliko tuo alusta "vanha" SC10 smallbore-iskareilla vai SC10.2 kuten RCM:n Asso-hehkutus antoi ymmärtää? Onko harmaa takajousi vihreän ja hopeisen välimaastosta?
Aika hurja ero välityksissä, itse ajoin HW 8.5T-koneella ja 18-piikkisellä pinionilla spurrin ollessa sama. Tosin mulla oli boostia noparista säädettynä 40+ astetta...
Akku oli ilmeisesti keskikohdasta hieman taaksepäin, jos isompi täytepala edessä? Lisäpainoja takana näköjään sinullakin, ei vissiin toimi tämä auto ulkona ilman lisäpainoja kun tehtaan kuskitkin ajaa lyijyt kyydissä.