Seuraavana projektissa olisi kai ackermannin pienentäminen, kuinkas oleellista tuo on ajettavuuden kannalta?
Tällä hetkellä sisempi rengas rajoittaa kääntyvyyttä (noin 45%), onko ackermannin pienentämisestä muutakin hyötyä kuin kääntyvyyden lisääntyminen?
Ainoita keinoja kai saada "raidetanko" mahdollisimman lähelle napaa. Mutta ongelma tulee CS setupilla siinäkin, että ottaa no nyt vivusto kiinni etuhihnapyörään..
csmoden kanssa vois olla hyötyä niittää ackeria pois.
Pidon kanssahan sisempi fillari kulkee tiukempaa mutkaa ja reilu ackeri ok.
Kylki eellä renkaat vastaohjausasennossa mentäessä fillarit kulkee
lähes samaa linjaa peräkkäin, joten vois kuvitella reilulla ackerilla
sisempi "laahaa" ja tahtoo vetää autoo vähän enempi suoraan, kun taas
pienellä ackerilla molemmat etufillarit vetäs enemmän sinne menosuuntaan(kylki eellä)
saiskohan tästä virkattuu yhtään monimutkasempaa selostusta =)
Mut jos et saa "raidetankoo" eteenpäin, oisko hulluu tuoda etutukivarsii ja/tai
c-paloja pikkasen taakseppäin? toisaalt tolla kyl muuttuu sit muutaki.. painopiste,
renkaat ei vältsyy sovi korin aukkoihin..ym ehkä tuhoon tuomittu idea.