Joo kuvat ja vinkit ois kivoja.
Eilen tuli ultimate kaverille ja itelle platiniumi, ja ois tarkotus ajella niillä asfaltilla jonkin verran, eli madallusta ja jäykennystä tarvis ruveta suunnitteleen.
Vakio välityksillä, 2S:llä, umpinainen suojakuori (overtray?) päällä, max. 10min ajoa niin telemetria näytti motin lämmöksi 72c :D
Täytyy kait ostaa se tuplatuuletin hässäkkä + noparin ropelli, suosituksia millanen kandee panna moottorille?
Kestääkö noparissa jo oleva virtaliitin pyörittäää 3:a pientä ropellia vai rupeeko nopari pätkimään?
Muuten ensikokemus autosta on se vaan pirusti hauskempi kun 2WD.
Tarvii ruveta tekeen se tarranauha patentti siihen kartaanin ympärille kivien estämiseksi.
Saako sen ehjänä pois sen kartaanin suojan, jos ei irrota moottoria, ite otin irrottamatta ja tuli pieni lohkeema.