Hyviä pointteja mutta itsellä slash 2wd, 4wd sekä stampede 4x4 kokemuksella:
- 0 pyöreätä ruuvia
- 0 sileää mutteria
- 0 hajonnutta "kardaanin laakeria"
- puolen vuoden aikana 4 muovista spurria
Työkaluina ainostaan hudyn tuotteita. Ei porakonetta, sillähän ne jengat sileeksi saa.
Ja siinä rungossa on koloja varmaan tehty sen takia että se pohja kestää jotain, jos se olis vaan sileä muovi liuska niin mitä luulet että tapahtuu rajussa alastulossa? Poikkihan se menis.
Tuolla vesikestävyydellähän tarkotetaan lähinnä sähköosia mutta ei niitäkään taida takuuseen saada jos järveen ajat ja hajoaa. Ainakin näin jossain foorumilla oli takuuehtoja selvitelty. Mutta hyvinhän se vettä kestää, kokeiltu on.
Yhdessä sullekin hyvin tutussa Slashissa on slipperinsäätö mutteri oli pyöreä ja muutama ruuvi korvattu ei alkperäisillä. Sekä Spurri melko sileä :)
Sinänsä nekin toimivat, mutta tuo slipperin kiristys mutteri tuntuu olevan arka paikka ilman suojausta.
Vaihdoin Slashin Losin TEN-STCE:n ja metalli tuntuu mukavalta muovin jälkeen. Slash on varmasti kestävä, mutta olisi sitä voitu hiukan paremmin suunnitella.. Ei Losikaan täydellinen ole mm. tuumaiset ruuvit/mutterit olisi voitu korvata metrisillä.
Pinion/Spurri on varmasti kovilla 3s akulla ja pitkillä välityksillä, joilla autolla luvataan about 100km/h. Pienellä NiMh:llä auto varmasti kestää ja ilmeisesti NiMh:llä ja 2s LiPolla voi käyttää keskidiffiä.
Joillakin myös tuntuu menevän noita kardaanin laakereita ja syyksi väittävät lämmön johtumattomuuden muoviseen laakeripukkiin. Metallisella osalla tuokin korjaantuu.
Vakio Slash ja muutama modi sekä 100€ upgrade osiin, niin homma toimii jo paremmin. Samalla hinnalla tosin saa jo Losin TEN-STCE:n...