Olen varsin uusi tämän harrastuksen parissa ja kaipaan vinkkejä alustan(kin) säädöistä, joten jos viitsitte niin kertokaahan:
Mulla vääntyi toisesta etuiskarista akseli... oliskos nyt aika päivittää uudet iskarit ja jouset joka nurkkaan? Ja jos olisi niin olisiko vinkkiä että minkälaiset...
Mitä olette yleisesti mieltä noista slässin vaki-iskareista, onko niissä potentiaalia monille pohjille (asfaltti, sora jne)? Minkälaisia säätöjä teillä on käytössä?
Entäpä, jos tahtoiskin vaihtaa vaan sen akselin ja uudet jouset joka nurkkaan niin mitä suosittelisitte jousiksi?
Kun tilanne on nyt sellainen, että ajettua tulee niin hiekalla, soralla ja kovallakin alustalla. Ainut "säätö" jonka olen tehnyt on, että vaihdoin hieman jäykemmät öljyt iskareihin. Pompuissa auto pohjaa todella herkästi ja syvään. Korista on esimerkiksi maalit lähteny pyöräkoteloista. Kovalla pinnalla sitten taas mutkissa nostaa herkästi takarengasta... eli ei oikein toimi missään. Tuon korin kulumisen saa neutraloitua kun hommaa baja buggy - korin
mut muuten ei homma oikein toimi. Et sellaista yleistietoa jos joku kykenisi kertomaan niin olis hyvä...