RC10.FI
Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: Badawan - 18.01.08 - klo: 09.40
-
Nyt on saanut VXL Rustler kilpailijan. Nimittäin Team Losi on julkaissut 1/10 kokoisen Speed-T:n harjattomalla tekniikalla. Ihan hyvältähän tuo näyttää, mutta onko siltikään parempi kuin Rustler VXL? Ainakin kestää hetken kun vara/optio-osa tarjonta on lähelläkään samaa tasoa.
http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdId=LOSB0101
-
tuo on hieno tuollanen pitää saada :wink:
-
Tuohan näyttää juuri samalta autolta melkeempäs. Hinta ei kyllä siltikään päätä huimaa, noin uudeksi autoksi. Halvempihan toi on kuin Rustler, jos oikein katsoin.
-
Tuohan näyttää juuri samalta autolta melkeempäs. Hinta ei kyllä siltikään päätä huimaa, noin uudeksi autoksi. Halvempihan toi on kuin Rustler, jos oikein katsoin.
Kyllä Rustler taitaa olla vielä halvempi, juurihan Traxxas ilmoitti 25 taalan hinnan alennuksesta VXL malleille. Rustler VXL Towerissa 289.99 vs. Speed-T 329.99. Halpahan toi kyllä on juuri esitellyksi malliksi, sitä ei voi kieltää ja kun ottaa huomioon että tossa on 2.4Ghz radiot mukana.
-
Aika hyvä kilpailija Rustlerille, matala painopiste, pysyy varmasti hyvin pystyssä kovemmassakin vauhdeissa.
2.4Ghz radiot on hyvä juttu kanssa tässä.
-
Toihan näyttää ihan asialliselta vempaimelta, saatanpa ostaa vielä joskus...
Ja onhan tossa aivan erillainen runko kun Rustlerissa, näyttää ehkä enemmän kisoihin jopa sopivalta.
Tossa on myös 3.2 renkaat.
-
Videoita odotellessa tuosta :wink: Jos hinta on suomessa kohdallaan niin mikäettei vaihtus Rustler tuohon.
-
Näissä on näköjänsä Losin omat liittimet jos en aivan väärässä ole.
-
Tjaa, On hieno! Mistä sais suomesta? Mietin, että soveltuuko hyvin ulos ajoon hiekka,soa,asfaltti ja nurmi ajoonvai pitääkö ostaa monste? Jos se on jonkun kolmesataa niin ei kauhea hinta, mutta, kun kumpikin on suomessa niin vertaan hintaa rustleriin. Paitsi minua harmittaa tuossa Speed T:eessä tuo etupyörien kohta. Etupyörät menevät reilusti lokasuojien edelle.
-
Jokos joku on tälläisen hommannut? Kertokaas kokemuksia.
Sabessa näkyy olevan hyllyssä, ihan järkihintaan jopa. linkki (http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39282&grpid=5015)
-
Hauska vempain.
Lukkoperä aluksi hieman epäilytti mutta menee kyllä makeesti oikeilla renkailla.Eli vakio fillarit kandee viskata heti mahdollisimman kauas.Itse laitoin prolinen dirt worksit ja on kyl kuin tehty tohon autoon.
Maavaraa kun nostaa hieman niin uskaltasin sanoa että jopa radalla on hauska laite.Jousitus/vaimennus toimii vakio todella makeesti.Radalle lienee kandee laittaa kuulat diffiin/poistaa lukko.Tosin diffin sulamisen riski on suurehko tehojen vuoksi.
Gyron jos tuohon laittaas niin meno vois rauhottua paljon..tosin makeesti menee ilmankin.
Auto on todella kestävä...itsevedelle pitkiä kärrinpöriä minkään vielä pettämättä.
SUOSITTELEN!
-
Pääsin testaamaan autoa eilen illalla - kylmällä ja kostealla asfaltilla nuo vakiorenkaat ei kyllä pidä mitään, kolina vaan kuului kuin kovamuovirenkaista ja ajamisesta ei yksinkertaisesti tullut mitään. :sad:
Kaverin luistelusta kuvasin pienen videonpätkän, täällä (http://www.youtube.com/watch?v=rL2Etxt9kGs).
Nuo renkaat kun vaihtaa parempiin, niin varmasti ajettavuus paranee.
edit: kannattaa tosiaan valita se "watch in high quality", niin saa edes jotain tolkkua noista videoista.
-
Ne on saippuaa ne vakiot.Ois kandennu jättää ostaessa kauppaan ja korvata paremmilla.Dirt workseja suosittelen joka paikan fillareiks.
-
Joo.... :angry:
Vaihe askista meni diffin ratas.Pääosin ilmeisesti siksi jotta tuo xcelorin vai mikä olikaan,käy helevatan kuumana..kone siis.Smart temp näytti koneen olevan 75'c alle 10min ajon jälkeen niin arvelin jäähdytellä hetken.
Noh..ajamaan taas ja hyvin keulii.Seuraavalla kertaa suoraan päässä jarrua ja kauhee rutina.Kotio ja aski auki=diffin rattaan hampaat vääntyny.Jee!
Kone oli tosiaan kuuma ja johti lämmön askiin joten siinä ilmeisesti syy.
Summa summarum..Etsintään teräs rattaat ja kuulat diffiin myös harkinnassa.
Ainiin ja kone ehdottomasti vaihtoon.
-
Ihan hyvältähän tuo näyttää, mutta onko siltikään parempi kuin Rustler VXL? Ainakin kestää hetken kun vara/optio-osa tarjonta on lähelläkään samaa tasoa.
Luultavasti tohon käy vanhempien/muiden Losin mallien optio-osat ja merkin tuntien
en puhuisi rustlerin paremmuudesta samana päivänä. :wink:
Joo.... :angry:
Vaihe askista meni diffin ratas.Pääosin ilmeisesti siksi jotta tuo xcelorin vai mikä olikaan,käy helevatan kuumana..kone siis.Smart temp näytti koneen olevan 75'c alle 10min ajon jälkeen niin arvelin jäähdytellä hetken.
Kone oli tosiaan kuuma ja johti lämmön askiin joten siinä ilmeisesti syy.
Ainiin ja kone ehdottomasti vaihtoon.
Jaahas, mistäs niitä "kylmänä" toimivia Harjattomia sitten sais?
En vaan oo törmänny vielä sellaseen...
-
No jos kuumana käy niin joko on huono kone, liikaa jännitettä tai liian pitkä välitys.
-
Rs tuning:
Niitä saa esim lehneriltä.
Jännitettä ei ole liikaa koska ajan ihan sillä millä sitä pystyy ajamaan.Kyseessä on ilmeisesti "huono kone".Löin autoon kiinni novakin hv maxx sarjan 6.5 koneen joka jäi aikanaan eemelistä yli.Koneen kv 3100 ja kannun pituus losin vakioon nähden yli 10mm pidempi joten vääntöä piisaa.
Testi ajot osoitti että väännöstä johtuen välejä sai jatkaa 4 piikkiä.Ajelin 10min nurmikolla ees taas läppä tiskissä ja venomi näytti lämmöiks 25'c.Joten ilmeisesti niitä viileähköjä harjattomia saa myös novakilta.
Ja kun kiinni oli losin vakio kone niin lyhensin välejä 5 piikkiä ja lämmöt eikun nousi :mrgreen:.
Kyllä tuo losin kone on minulla olleista kuumin,jopa kuumempi kuin eemelissä ollut BK,joka hajosi alle 70'c.
-
Tottakait tuommonen isompikannuinen ja vähemmän kiertävä motti joutuu tekemään vähemmän töitä auton liikkuttamiseksi, joka taas suoraan vaikuttaa moottorin lämpenemiseen.
Nyt on nähty Speed-T maastossakin Dirt Worksit takana ja tasauspyörästöllä varustettuna, ihan mukavasti tuntui menevän kunnes iso hyppy koitui kohtaloksi. Tai ei se hyppy mutta se alastulo... :lipsrsealed:
Videokin löytyy, katselemaan pääsee klikkaamalla kuvaa alla:
(http://janezki.pp.fi/video/misc/vxl_losi_bash_th.jpg) (http://www.youtube.com/watch?v=kNqAVJEVMUI)
-
No toki mutta losin kone vaan on paistinpannu.
-
Helppinkiä kiitos. Tuli auto hommattua ja radio oli valmiiksi rikki(antenni). Sabestatuli nopeaa uusi radio ja nyt on ongelmana vastarin ja radion ohjelmointi. Miten se tapahtuu.? Kun on tottunut nappeja vaan painamaan ja nuista vehkeistä ei niitä löydy. Kirjoitus ym virheet jussin piikkiin. :wink:
-
RTFM!
-
Sulla on tainnu olla aika ankee lapsuus! Tuu suomentaan!! Ja voisit itsekkin vähän miettiä ennen kuin ladot noita aivan v*tun tyhmiä viestejäs! En nyt varmaan kysyis täällä jos ymmärtäisin jotain niistä!
-
Homma hoidossa. Kiitos Janezki:n nopean avun. Ja eipä varmaan paljoa vienyt häneltä aikaa. Saman varmaan mitä hotilla keksiä noita ihania lyhenteitä. :evil:
-
Ohje löytyy manuskan sivulta 16 (ainakin .pdf-versiossa), laitetaan vielä tähän jos sattuu muillekkin tulemaan tarvista.
Eli, noin vapaasti suomentaen:
1. Varmista että autossa sekä lähettimessä ei ole virtoja päällä.
2. Ota se Bind-piuha ja tuuppaa vastarin bind-porttiin. (kauimmisena ledistä, muita johtoja ei pidä irroittaa)
3. Pistä pirssiin virrat päälle. Ledin pitäisi vilkkua.
4. Laita radioon virrat päälle.
5. Sekä vastarin että radion ledien vilkkumisen pitäisi loppua kun homma on valmis.
6. Virrat pois molemmista.
7. Bind-piuha irti vastarista.
8. Kokeile toimiiko. Jos ei, toista kohdat 1-7
9. Valmista radalle.
-
Sulla on tainnu olla aika ankee lapsuus!
Ok. Olisit itse käynyt koulus kunnolla niin ei tarvii muiden tulkata :mrgreen:
IMO ohjeet oli erittäin selkeät.
-
Puhuu mies tuulipuku housuissaan.. Koulusta sain ihan hyvät paperit mutta kato ei kaikille vaan noi kielet uppoo.( Ja opiskelen edelleen) Turhaa siinä iniset. Varsinkaan netin välityksellä. Jos on jotain sanottavaa niin tule sanomaan suoraan. Ja minä olen tajunnut ainakin että tämän foorumin tarkoitus on puhua autoista ja niihin liittyvistä asioista ja NEUVOA uusia ja tyhmiä käyttäjiä niin kuin minä. Mutta minun osalta asia loppuun käsitelty. Lähen nyt pojan kanssa ajaan. Kiitokset vielä Janezkille.
-
Osaisko joku vähän valaista onko tuosta mukana tulevasta gigahertsi kahvasta mihinkään? Olisiko ihan kilpailu käyttöön?
edit
-
mäki mietin et oks tost autost kilpailukäyttöön... ja sit että löytyyks tommosee hyvi varaosii suomest ja oks noi elektroniikat tos hyvii?
-
VÄLIMERKIT !!! Varaosia saa sabelta koska on maahantuoja, ja elektroniikat on ihan hyviä kun otetaan huomioon että 2.4GHz radiot ja harjaton setti kyseessä. Lopeta toi uusavuttomuus ja käytä googlea, kiitos.
-
mäki mietin et oks tost autost kilpailukäyttöön...
Kilpailukäyttöön vaikuttaa olevan pysyvä teema. Katsot ihan vääräntyyppisiä autoja sellaiseen. Ensinnäkin ois hyvä tietää millaiseen käyttöön auto oikeasti tulee, koska eri kokoisille ja tyyppisille autoille on olemassa omia sarjoja. Kuitenkin noi autot mistä olet kilpailukäyttöön soveltumisesta kysellyt (mitkä olen sattunut huomaamaan) ei ole varmaan varsinaisesti yksikään ollut sopiva radalle, "offroad-radalle", formula offroadiin tai crawlingiin. Määrittele kilpailukäyttö.
Radalle buggy tai truggy, mutta buggy virallisemmin. Mitä kilpaileminen taas pitää sisällään on ihan toinen juttu ja siihen uppoava rahamäärä on jonkin verran enemmän (jopa huomattavasti) kuin pihasuttaajalle. Jos kilpailukäyttö on sitä että kaveriporukassa rakennatte oman radan ja ajatte keskenänne kilpaa niin siihen varmasti sopii mikä auto vain. Jos kilpailukäyttö tarkoittaa sitä että haluat ilmottautua johonkin sarjaan niin ota ensin selville mistä oikeasti on kyse: http://www.autourheilu.fi/lajit/pienoisautoilu/.
-
Osaisko joku vähän valaista onko tuosta mukana tulevasta gigahertsi kahvasta mihinkään? Olisiko ihan kilpailu käyttöön?
edit
Odottaisin edelleen vastausta.
Jos joku voisi lyhyesti kirjoittaa kokemuksiaan auton radioista.
Haluisin saada jonkun näköisen kuvan radion kantamasta ja yhteyden nopeudesta verrattuna tavallisiin 27mhz radioon sekä kalliimpiin 2.4ghz radioihin.
Jos noissa RTR radioissa on myös jotain selviä puutteita verrattuna laadukkaampiin 2.4ghz radioihin niin niistä haluaisin kuulla myös.
kiitos.
-
Täytyy kyllä antaa iso plussa Losille nopeudensäätimen suunnittelussa.
Vaikka manuaali sanoo ettei säädin kestä vettä uskallan väittää että lähes vesi tiivis se on.
Piirilevyn ja noparin pohjamuovilootan välissä on tiiviste joka estää kosteuden pääsyn piirille.
Kuvassa vain vastarissa on elektroniikansuojalakka. Nopeudensäädin on kestänyt lunta hyvin ilman suojausta.
-
Vaikka manuaali sanoo ettei säädin kestä vettä uskallan väittää että lähes vesi tiivis se on.
Piirilevyn ja noparin pohjamuovilootan välissä on tiiviste joka estää kosteuden pääsyn piirille.
... Nopeudensäädin on kestänyt lunta hyvin ilman suojausta.
Onhan esim Traxxasin vxl-3 nopeudensäätimessäkin tiivisteet kuorien välissä, kuoren ja jäähdytyssiilen välissä, nappulan ympärillä, sekä johtojen ulostuloissa ja silti tältäkin foorumilta on saanut lukea tarinoita siitä kuinka se on kosteudesta tuhoutunut. Rc-harrastus foorumilla eräs kertoili kuinka autoa pestessä kostealla hammasharjalla oli säätimeen päässyt vettä. Eli kannattaa suojata ne kamppeet oikeasti. Eivät noi tiivisteet suojaa välttämättä 100-prosenttisesti. Ei taida olla losin nopeudensäädin kovin edullinen vaihtaa uuteen kun saa kosteutta, mieluummin pelaa varman päälle ja ostelee säästetyllä rahalla lisää kalustoa :smiley:
-
Voihan asian laita olla näin. Pitää kai suihkia suojalakka säätimellekin kun jaksaa...
-
Suodatinpussi, minigrip-pussiin ja pää nippusiteellä kiinni. On ollu hyvä tapa ittelle.
-
Täytyy kyllä antaa iso plussa Losille nopeudensäätimen suunnittelussa.
Vaikka manuaali sanoo ettei säädin kestä vettä uskallan väittää että lähes vesi tiivis se on.
Piirilevyn ja noparin pohjamuovilootan välissä on tiiviste joka estää kosteuden pääsyn piirille.
Kuvassa vain vastarissa on elektroniikansuojalakka. Nopeudensäädin on kestänyt lunta hyvin ilman suojausta.
Itselläni on sensorillinen versio tuosta losin säätimestä, oma mielipiteeni on että noparia ei todellakaan ole suojattu hyvä että edes roiskevedeltä.
Noparin piirilevyn reunatkin ovat täysin paljaat.
Traxasisn säätimet ovat mielestäni roiskeveden kestäviä jos vertaa losin säätimeen.
Jos tiivistäisi kotelon, piirilevyn ja jäähdytyssiilen välisen reunan esim jollain silikonilla tms.
Ja lakkaisi piirilevyn reunan, niin voisi olla pikkusen paremmin suojassa.
Esim. jäähdytyssiilen ja piirilevyn välissä ei ole mitään tiivistettä ja vesi pääsee suoraan feteille.
-
moro..
aikaa magee patentti toi sun tamiya + deans heti perään..
tuokohan se lisää tehoa tai jotain? :shock:
eiks yhtä hyvä vois olla vaik kattolampun sokeripala? :laugh:
-
moro..
aikaa magee patentti toi sun tamiya + deans heti perään..
tuokohan se lisää tehoa tai jotain? :shock:
eiks yhtä hyvä vois olla vaik kattolampun sokeripala? :laugh:
Ehkä akussa on tamiyan liitn ja säätimessä deans? Ja ei oo viittinyt laittaa akkuun deansseja.
Ps. se on adapteri
-
moro..
aikaa magee patentti toi sun tamiya + deans heti perään..
tuokohan se lisää tehoa tai jotain? :shock:
eiks yhtä hyvä vois olla vaik kattolampun sokeripala? :laugh:
Ehkä akussa on tamiyan liitn ja säätimessä deans? Ja ei oo viittinyt laittaa akkuun deansseja.
Ps. se on adapteri
masazi osui oikeaan.
tr4nsporter on pahasti hukassa.
-
helppivä!!
losi alkanut sekoilemaan kunnolla. renkaita kääntäessä kaasu pätkii ja välillä ajossa lyö jarrun päälle, missä vika? vastari vai nopari? hittokun ei ole toisia radioita millä kokeilla. onko hyviä arvauksia mikä mättää??
-
helppivä!!
losi alkanut sekoilemaan kunnolla. renkaita kääntäessä kaasu pätkii ja välillä ajossa lyö jarrun päälle, missä vika? vastari vai nopari? hittokun ei ole toisia radioita millä kokeilla. onko hyviä arvauksia mikä mättää??
Laittele nopariin tehdas asetukset ja kokeile parittaa lähetin ja vastaanotin uudestaan. Ohjeet re-bind tomintoon löytyy manuaalista.
Jos ei ole manuska tallella niin löytyy varmasti myös losin sivuilta.
-
Kuinkas teillä on diffit kestänyt tässä autossa. Juuri rikoin kolmannen pyörän ja alkaa jo syömään miestä moinen. Kaksi kertaa on diffi hajonnut kuulien kanssa ja kerran ilman niitä, muovirinkulan kanssa. Autoa ei ole edes rääkätty kovasti hyväpitoisilla renkailla vaan lähinnä foameilla matolla ilman pitoaineita. Äskön kävin kokeilemassa Losin omia Smasherrenkaita ja diffi hajosi minutissa. Kukaan löytänyt metallisia puöriä rasiaan?
-
suosittelen laittamaan desert trukin diffin ja jäykät öljyt sisälle. itsellä meni turnbuckle ja ajot jäi siihen kun sabesta ei löydy varaosaa joten joutuu tilaamaan jenkeistä ellei jollain ole myydä?? :azn:
-
Hazard, mikäs sulta on sieltä diffistä tarkalleen aina hajonnut? Tuo on kyllä tiedostettu auton heikoin lenkki...
-
Aina sama osa eli LOSA2945 (http://www.losipartshouse.com/servlet/the-27727/LOSA2945-Locker-Differential-Gear-cln-/Detail). Sisäosa repeää irti ulkokehästä. Tilasin jo mainitun hammasdiffin tilalle. Meneekös se samaan koteloon, vai pitäiskö hankkia uusi vaihdelaatikkokin?
-
tietääkseni on identtiset diffin kotelot desert trukissa ja speed t:ssä.
-
No niin, nyt voin vastata tuohon laatikkoasiaan. Tilasin DT:n diffin mutta se ei sovi Speed-T:n lootaan. 5mm liian leveä. Jos diffi olisi sopinut, olisi harmitus ollut vielä suurempi että sain viallisen kappaleen jossa ei ollut vastetta niille neljälle ruuville, vaan reijät olivat liian isot. Hukkaan heitetty 20€.
Tilaukseen lähti seuraavaksi Robinson Racing aludiffipyörä, ja Losi seisoo taas viikon. Yksi muovinen diffi olisi vielä varastossa jos sen haluaisin rikkoa odotellessa...
-
Aattelin ostaa losiin pitävämmät renkaat. Oisko mitään ehdotuksia?
-
Masher 2000,Dirt works,Dirt hawg,Dirt paw.
-
mistä niitä saa?
-
Sabelta,Amainhobbiesista,Tower hobbiesista,Liquidrc
-
Vielä sitä kysyn että mitä toi esim. 2.2 tarkottaa noissa renkaissa?
-
tarkottaakse että 2.2 kumit sopii 2.2 vanteisiin jotka sopii 2.2 akseliin?
ja onko noi "foamit" pakollisia?
-
Jeh, 2.2 rengas vaatii 2.2 vanteen, akseliin ei vaikuta.
Foami pitää olla, muuten on sama kuin ajaisit tyhjällä renkaalla.
-
Ok. 2.2 vanne siis sopii losiin?
-
Kyllähän se taisi sopia, vakiovanne kuitenkin 2.8 mutta ei siinä tainnut mitään estettä 2.2 vanteelle olla.
Hitto noita enää muista, mutta olikos siinä 12mm heksi vai pelkkä tappikiinitys vanteelle?
-
Joo ja pitää olla 12mm heksi.
-
mikä heksi?
-
6 kulmainen osa auton pyörän akselissa johon rengas kiinnitetään mutterila.
-
Jaa se. slässissä oli semmonen.
losissa on se tappi
-
siis. tää vanne: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_40/products_id/23085/n/Losi-320-Series-Rear-Spokez-Chrome-Wheel-2 (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_40/products_id/23085/n/Losi-320-Series-Rear-Spokez-Chrome-Wheel-2)
sopii tähän kumiin: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_38/products_id/5259/n/Pro-Line-Dirt-Paw-22-Truck-Tires-2 (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_38/products_id/5259/n/Pro-Line-Dirt-Paw-22-Truck-Tires-2) ??? :huh: :huh: :huh:
entäs ne foamit? mitkä sopii noihin?
-
Ei tuo vanne on 2.8".Nämä on ok:http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_40/products_id/154869/n/RPM-Slingshot-12-Spoke-Losi-Rear-Truck-Wheels-White-2 (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_40/products_id/154869/n/RPM-Slingshot-12-Spoke-Losi-Rear-Truck-Wheels-White-2)
-
yhteenveto:
losin akseliin missä on tappi, sopii nää vanteet: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_40/products_id/154869/n/RPM-Slingshot-12-Spoke-Losi-Rear-Truck-Wheels-White-2 (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_40/products_id/154869/n/RPM-Slingshot-12-Spoke-Losi-Rear-Truck-Wheels-White-2)
joihin sopii nää kumit: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_38/products_id/5259/n/Pro-Line-Dirt-Paw-22-Truck-Tires-2 (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_38/products_id/5259/n/Pro-Line-Dirt-Paw-22-Truck-Tires-2)
voisko joku viel pistää linkin foameihin jotka sopii noihin molempiin?
-
Tulee noiden renkitten mukana.
-
siis kaikki sopii ja foamit tulee mukana?
-
Eikun muistin väärin ei tule mutta tämä sopii:http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_145/products_id/180150/n/JConcepts-And-1-1-10-Truck-Foam-Tire-Insert-Firm-2 (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_145/products_id/180150/n/JConcepts-And-1-1-10-Truck-Foam-Tire-Insert-Firm-2)
-
no hyvä et varmistin :tongue:
Mitenkäs eturenkaat? Tarviiko vaihtaa?
-
Ei välttämättä.
-
ok. ostan sit jos tarvii... :roll:
-
en huomannu et toi kauppa onki amerikassa :roll:
sabelta löyty nää: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=36920&grpid=5035&order_id=WO1327989270 (http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=36920&grpid=5035&order_id=WO1327989270)
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=17508&grpid=5035&order_id=WO1327989270 (http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=17508&grpid=5035&order_id=WO1327989270)
kaks kysymystä: sopiiko kumi ja vanne varmasti toisiinsa ja tuleeko ton renkaan mukana foamit?
ja vielä kolmas: mitä rengasliimaa pitäs käyttää?
-
Losin rengasliima on riittävän hyvää.
-
Rengasasia ny kunnos mut nopari tais hajota kun ajoin syksyl aika kosteessa :undecided:
Mikä nopari tohon losiin kävis? Mahd. halvalla
-
Halvalla ei hyvää saa ja kerta ajat kolmella kenolla niin Mamba max pro.Eikä mitenkään älyttömän kallis towerilta 100€.Jos pakko suomesta niin sabelta 150€.
-
Sopiiko ne kaikki johdot tohon nopariin
-
Voisko joku vastata kiitos? :roll:
-
No mistä minä tiedän.Kai sä kolvata osaat jos ei sovi.
-
Rengasasia ei ookkaan viel kunnos. Dirt hawgeja ei enää tuu sinne.
Sopiiko tää sen tilalle: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=17504&grpid=5035&order_id=WO1327989270 (http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=17504&grpid=5035&order_id=WO1327989270)
Tuleeko foamit ja vanteet mukana? Kuvista ei voi koskaan olla varma :lipsrsealed:
-
Sopii ei tule vanteita insertit tulee.
-
Tänks :wink:
-
Sopisko toi nopari losiin? (jos on siinä vika)
http://www.losipartshouse.com/servlet/the-32165/ASC29141-XP-SC450-dsh-BL-Brushless/Detail (http://www.losipartshouse.com/servlet/the-32165/ASC29141-XP-SC450-dsh-BL-Brushless/Detail)
Ois vaan aika halpa...
-
Ja p*ska.Tohon postikulut tullit verot päälle niin ei ookkaan halpa ja vieläkin p*ska.osta se mamba max pro jolla tekeeki jotain.
-
Muuten ostaisinki mut raha ei kasva puissa ainaka meiän pihalla :undecided:
-
Mamba 100e kerta voit ulkomailta tilata.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
-
127e :roll:
Onko mitään hajua postikuluista?
Ite en löytäny
-
Asutko jenkeissä?
"Ship To Zip USA only"
-
Jaa siis tossa mambassa? :huh:
(tower hobbiessilta)
-
tossa sun linkissä
http://www.losipartshouse.com/servlet/the-32165/ASC29141-XP-SC450-dsh-BL-Brushless/Detail (http://www.losipartshouse.com/servlet/the-32165/ASC29141-XP-SC450-dsh-BL-Brushless/Detail)
-
Olen tuolta parikymmentä tilausta tehnyt ja nopeasti tulee postilaatikkoon asti jollei kyse ole kalliimista tilauksista jotka pysähtyvät tullissa odottamaan alvin maksua. Itseasiassa taitaa olla vain yksi paketti ollut matkalla yli viikon.
-
no ei se paljo auta jo se nopari on p*ska