Kiitos HOKE. laittamasi linkki anto hyvän idean.
Laitan tällaiset:
http://www.hobbyfactory.fi/images/110413131901230.jpgservon vääntövarret molempiin servoihin, oikeinpuolen servosta lähtee ohjaustanko oikean puolen renkaaseen ja vasemmalla puolella samahomma. Tämä siksi että saan jousi toimisen servosaferin helposti ohjautankoihin.
Ja servon vääntövarsien toiselle puolelle laitan taas linkin servosta toiseen.
Saan näin sijoitettu servot melko kaukasikin toisistaan, tukivarsien rungon puoleselle kohdalle. Sillee saan minimoitua taas aurauksen muuttumisen jouston yhdeydessä.
Bigbear, taisi olla muistaakseen akcerman kulma joka hoiti sen camperin säätymisen joustojen ja mutkien kallistuksien aikana aina ideaaliin kulmaan.
Molempien renkaiden camperin säädön ohjauksen aikana taas saat aikaan casterilla, asentamalla renkaan akselin viinoon nivelkohtaan nähden.
Katso Ari-pekan RC-sivut
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/ . sen kun lukee 10 kertaa läpi niin alkaa älyämään jo jotain auton kulmista.