Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Nudde

Sivuja: 1 [2] 3 4 5
31
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 08.01.16 - klo: 03.02 »
Lainaus
Minä ja Nudde ollaan ilmeisesti tällähetkellä koekaniineita, jotka auton kestävyyttä päästään testaamaan. Kaikkea pientä on jo tullut suuniteltua ja hommattua auton varalle, vaikka en sitä ole vielä edes saanut. Pitää taas kohtapuoliin kysellä missä mennään toimituksen suhteen. Autoja ei ole ilmeisesti Euroopan markkinoille vielä edes saapunut, jenkeissäkin osa vielä odottaa saavansa auton. Mutta katsotaan mitä sieltä tulee. Päivitän tähän jokatapauksessa jotain, enemmän tai vähemmän.

Hobbylinnan sivuilla on päivämäärä 27.1, eli silloin pitäisi kai saapua. Näin myös ymmärsin kun juttelin tällä viikolla niiden kanssa. Itse en ole vielä suunnitellut mitään, katsotaan sitten kun auto on saapunut ja kokemusta kertyy. Menee varmaan kevääseen asti ennen kuin otan ajoon, talvella tuskin tekee sillä mitään, riippuu tottakai hieman säästä kanssa.

32
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 02.01.16 - klo: 21.34 »
Lainaus
Ompa hyvännäkönen, mulla kans samanvärinenki Rally ja siinä eessä 6 ja takana 6 ja samalta mieheltä hommattu. Mun mielestä kätevä kun on se oma patteri, saa kopan irti ilman johtojen kanssa värkkäämistä.

kiitos kehuista, tuli ihan hyvän näköinen, ja pidemmältä katsottuna vielä parempi. Joo, sen piuhan kanssa ei viitsi pelata, se ei ole hauskaa, ja pysyy auto paremmin vesitiiviinä patterin kanssa. Mulla on patteri kiinni kopassa ja kytkin siellä.

Tässä oma suosikki, sekä kori että valot ovat onnistuneet. (mutta jatketaan Summitista keskustelua täällä)






33
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 02.01.16 - klo: 20.41 »
Lainaus
Tältä tyypiltä oon tilaillu melko monet valosarjat noihin vehkeisiin,kaikki toimii ja on kirkkaat. 9V patteriliitin ja katkasija aina mukana. http://www.ebay.com/usr/wwwrclight8mnet eikä maksa paljoo ees,about viikossa tulee.

Heh, olen häneltä tilannut yli kymmenen sarjaa, myös custom-made, eli olen vaan kertonut millaisen haluan, isoin sarja oli 12 lediä eteen ja 10 taakse, tein niin sanottuja "ledivaloja" mun Traxxas rallyyn (1/10). Siis ledit on eri kokoisia ja eri rivissä niin näyttää auton oikeilta ledivaloilta.




34
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 28.12.15 - klo: 15.45 »
Lainaus
Kershawilta tulossa 8s konversioita autosta: http://www.kershawdesigns.com/8S-X-Maxx.htm ja saa palikat erikseen: http://www.kershawdesigns.com/MotorMounts-X-Maxx.htm Pitää odotella kuvia tuosta kiinnityksestä, niin näkis vähän millainen tuo heidän systeemi on.

Eiköhän se noilla ala kulkemaan jo, Kershawilta yleensä ei tule huonoa, hieman vaan maksaa.... Tuli mieleen että pitää laittaa myyntiin, mulla on Kershawin joku 2 moottorin tehojuttu Summittiin (1/10) ja joku lipomoottori Summittiin, tai jos sen laittaisi itse kiinni, olen vielä ajanut vakiolla, sen mitä on tullut ajettua...... onko muuten Hobbylinnasta kuulunut jotain ennakkotilaajille tästä X-maxxista jotain jo? Sitä tässä odotellessa.

35
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 09.12.15 - klo: 12.08 »
Lainaus
Kallis peli, vaikka oishan tuo ihan kiva kokeilla, tajuttoman isohan tuo on.

Jep, koko oli yksi syy miksi oli pakko laittaa tilaukseen, katsotaan sitten se kulkupuoli, joissain videoissa näyttä aika laiskalta...... ja tonne missä toi video oli kuvattu haluan ajamaan.....

36
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 06.12.15 - klo: 00.39 »
Lainaus
Tässähän on se huono puoli, että jos onnistuu heti alkuun saamaan jotain rikki, niin varaosapuolen tarjonta on alkuun heikko. Saattaa tulla huonolla tuurilla kallis hyllynkoriste, mutta toivotaan että kestää.

Tämä on totta, toivotaan että kestää hyvin. Täytyy seurata Hobby Kingin tarjouksia, ja ostaa sitten vaikka 4 akkua siihen. Voihän niillä ajaa muillakin autoilla.

37
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 05.12.15 - klo: 18.25 »
Lainaus
Tervetuloa joukkoon!

Kiitos. Jotenkin toi video näytti ihan kuin meikäläinen ajaisi, kaksi asentoa kaasussa..... ja täysii mennään, katsotaan mihin pystyy ja jos vaikka saisi hieman korkeamman hypyn tehtyä. Uusia oisa odotellessa....... Toi hyppy tossa oli hieman samanlainen kuin tein E-maxxilla aikoinaan, vaan että se oli noin 3 m korkea ja 20 metriä pitkä...... hiekkakasan päältä, alastulo oli istten ihan eri asia, se oli ekaa kertaa kuin vaihdettiin pohjalevy uudeksi.... nyt kesällä taas meni uusiksi pohjalevy... jos vetää sen noin 50km/h lyhtytolppaan silleen eturengas edellä tulee hienoa jälkeä....

Täytyy alkaa etsimään sopivia 3S akkuja siihen, jos Hobby Kingillä olisi joku tarjous taas. Joku linkkasi aiakaisemmin tänne jonkun, mutta ne oli jo loppu. Mulla ei ole 3S akkuja sopivasti pareja, E-maxxiin en ole uskaltanut laittaa 3S koska silloin se menee varmasti hajalla, 2S riittää hyvin.


38
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 05.12.15 - klo: 14.57 »
Täällä ilmoittautuu yksi joka on tehnyt varauksen autosta. Katsotaan mihin toi hinta sitten loppujen lopuksi asettuu koska kuulin että se ehkä muuttuu. Nyt vaan odotellaan autoa, että päästään sitä hypistelemään, veikkaan että ei tule talvella ajettua, vaan odotellaan kevättä...... Tulee pitkä odotus, no katsotaan millaiset säät on talvella ;)

39
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 03.12.15 - klo: 08.29 »
Lainaus
Okko. Ootellaan ja kysellään uudestaan kun ilmenee hyllyille :)

Minä kyselin Hobbylinnasta kun ennekkohinta oli sen 799 että pysyykö siinä, ja sanottiin että pysyy, no ei pysynyt......

40
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 29.11.15 - klo: 09.49 »
Lainaus
jos on ni ajelee ton setin loppuun ja 8s kii

No sekin on mahdollista, mutta jos heti harmittaa niin on iso rahameno heti kättelyssä lisää.....Eihän sitä jaksa ajaa loppuun tollaista settiä jos ei liiku tarpeeksi, no ehkä joku ostaisi moottorin ja noparin.....

41
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 28.11.15 - klo: 21.02 »
Lainaus
tuossa on uusi rewiev autosta mutta meno näyttää melko lusmulle noilla traxxasin omilla 8800 akuillakin... 

Kyllä varsinkin siinä alussa asfaltilla, vertaan vaan mun omaan e-maxxiin missä leophard 2150kV moottori ja castle nopari, kahdella 2s akulla siinä on enemmän vauhtia (ja vaaallisia tilanteita). Olen kyllä mietinyt tollaisen hankintaa, mutta onko se sitten pieni pettymys, en tiedä.....

42
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 30.10.15 - klo: 23.27 »
Hienolta se näyttää! On sillä kanssa kokoa, kun katselee sitä E-maxxia siinä vieressä niin luulee että verrataan 1/16 luokan autoon. Mulla on sekä E-Maxxi että Summitti, ja toi on vielä esim. Summittia 20 cm pidempi ja 10 leveämpi, huh huh. Stampeden renkaat ovat X-maxxin vanteen kokoiset..... haluaa tollaisen!

43
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 11.07.15 - klo: 14.38 »
Lainaus
Meillä tosiaan eilen tuli kans pientä ongelmaa ton jarrun kanssa kun samojen ongelmien kanssa taistellaan.. Stampede..

Tuli mieleen muuten että kun Castella voi säätää myös sen että onko pakki vasta jarrun jälkeen vai suorilta niin mikä asetus sulla siinä on ? Välillä noi meinaa tarvii siihen pakitukseen just sen että ensin jarrutetaan ja sit hetken päästä se vasta pakittaa.   Riippuu siis toki ESCn säädöistä.

Mennään joskus tässä ajamaan ja otetaan mun Emaxxi ja sun kaverin Stampede mukaan ja testataan! En nyt enää muista miten minulla on se asetus, kun viimeeksi muutin melkein kaikki säädöt.

44
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 10.07.15 - klo: 23.10 »
Lainaus
Onko sulla vakio combo siinä ? Ja löytyykö sulta sitä Castlen Field Kit korttia ?

Se on joku castlen nopari ja muistaakseni leophardin moottori. Mulla on se Castle Field Kortti, sillä jo kokeilin aikaisemmin. Jossain pitäisi myös olla USB porttiin liitettävä ohjeuspalikka, en vaan tiedä missä. En oikein haluaisi laittaa uutta koppaa kiinni siihen kun se hajoo alta aikayksikön kun kippaa sen auton koko ajan......

45
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 10.07.15 - klo: 22.15 »
Lainaus
Se sit säätää siitä nupista sen niin että ihan oikealle nupia niin heittää flipin suoraan jarrusta ja vasemmalle ei jarruta juuri yhtään. Eli sillä voi sit vähän rajoittaa asfaltillakin että jarruttaa niin että voi vielä ohjata
Kokeilin tätä tänään, mutta huonolla tuloksella, muuttaa kyllä jarrua, mutta ei paljon, sitten loppuu jarrutus kokonaan, sain pusikosta käydä hakemaan autoa...... :grin: Ja sitten kun säätää sen jarruttamaan vähemmin niin pakki ei toimi enää.......... Missä meni väärin?

46
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 07.07.15 - klo: 13.37 »
Lainaus
Joo joskus jotain rannekelloja tilaillu niin osa tulee ovelle mutta osa sitten UPS:n tai postin kautta tullin saatekirjeellä varustettuna. Onneksi suht pienet lähetyskulut kun nekin lasketaan siihen verotuksen piiriin eli paketin kokonaishintaan mukaan. Reilua... Mutta tarjottuun 15e käsittelykuluun en ala kyllä ite yrittää tullausasiakirjoja ja hakemuksia väsäileen, saattaa pian jäädä tuote saamatta

siis jos se on nettitullaus, niin sen täyttäminen/maksaminen netissä kestää 2 min. Myös huolintaliikkeen kautta on minulle tullut, sain niiltä tiedot ja tullasin itse kun olisi kanssa maksanut jotain 15 euroa. Enemmän töitä se tyttö teki siellä kun lähetti minulle kaikki ja hoidin itse tullauksen. Soitteli pari kertaa ym. Mutta hoituu kyllä helposti tänä päivänä. Itse en maksa periaatteesta 15 euroa siitä hommasta.

47
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 05.07.15 - klo: 18.12 »
Lainaus
Se sit säätää siitä nupista sen niin että ihan oikealle nupia niin heittää flipin suoraan jarrusta ja vasemmalle ei jarruta juuri yhtään. Eli sillä voi sit vähän rajoittaa asfaltillakin että jarruttaa niin että voi vielä ohjata  :azn:

Joo, mietiskelin tota kanssa, että se niin kuin vaan ei anna yhtä voimakasta signaalia, täytyy kokeilla.


Lainaus
Takastulo riippuu toki sit siitä onko akkua jäljellä tai auto p*skana.. usein akkua olis mut auto on rikki

Tuttu tilanne ;) Arvaa miksi minulla on aina kaksi kolme autoa matkassa kun lähtee ajamaan. ;)

48
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 05.07.15 - klo: 16.27 »
Lainaus
Loistavaa että homma on kunnossa  :wink:

Jep, on ollut niin paljon vastoinkäymisiä ton ohjauksen kanssa. Mutta nyt tuntui hyvälle.

Lainaus
Itse vielä kun ajoin TRXn omalla ohjaimella niin mä pidin sitä valinnaista säätönuppia just jarruteholle. Eli valitset sen siihen säätönuppiin niin voit sitten ajettavan pinnan mukaan helposti säätää lisää jarrua tai vähentää sitä :smiley: kokeilappa sitä..

Joo, se voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, ainoa vaan että miten se säätää sen sitten? Siis kun nyt tuntuu että on jo liikaa jarrua, säätääkö se radio sen sitten miten?

Lainaus
Ja siis Petikko on just se minkä tie on ollut tässä 6 vuotta nyt ainakin siinä kunnossa ettei sinne uskalla ajella normi autolla. Toki pari vuotta sitten siihen viimeisen koira radan kohdalle tuli jopa porttikin.. Nyt siis jätetään autot siihen kohtaan ja kävellään loput  :azn:

siis juuri se paikka, eli joutuu aika pitkän matkan raahaamaan kaikki tavarat, siksi ei ole enää tultu käytyä siellä.

Lainaus
Åby on taas Åbyn teollisuusalueella iso hiekkakenttä missä on joskus monta monta monta vuotta sitten ollut tehdas joka kuuleman mukaan paloi pois eikä tilalle ole tullut mitään..

Ok, se kuulostaa hyvältä, ja siellä saa olla rauhassa?

49
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 05.07.15 - klo: 15.34 »
Lainaus
Joo.. Petikko/Åby tai sit yks asfaltti pläntti Juvanmalmilla. Vähän erilaisia mutta molemmat ajaa asiansa.. Ajan viettämistä lähinnä hyvässä seurassa.

Ok, täytyy joko kerta liittyä mukaan, onhan mulla noita autoja tossa läjä (10 kpl) joten aina joku on toimintakunnossa. Petikko/Åby onko se Hoorenkin monttu? Siis siellä keskellä ei mitään? On vaan todella huonon tien pääsää, omalla autolla ei uskalla mennä sinne.

No niin asiaan, pitihän se eilen vielä puolenyön jälkeen kasata auto. Lähti servo toimimaan hienosti, tänään nopea koeajo, ja kyllä pelaa nyt, huomaa kyllä eron kun on kunnon servo ja kaikki väljät muoviosat vaihdettu, nyt on tarkka ohjaus, silloin kun nyt eturenkaat ovat maassa.......

Koitin kanssa säätää Castlen noparia, kun toi jarru on niin herkkä, auto tekee melkein saman tien flipin asfaltilla, sain sen hieman paremmin nyt toimimaan, mutta vieläkin on liian herkkä, nyt on nolla prosenttia jarrua, siis field Cardilla ohjelmoin tänään, täytyy varmaan löytää USB-piirilevypalikka jostain, omistan kyllä sellaisen, mutta ei ollut samalla paikalla kun kaapeli.... lie sitten missä, en ole moneen vuoteen käyttänyt sitä. Sieltä pitäisi sen jarrucurvin säätää hieman loivemmaksi? Jos muistan oikein. Oli muuten hienoa ajaa sillä taas pitkästä aikaa. Vielä kun saan uuden kopan valmiiksi ja kiinni.

siitä tulee Jägermaisterkupla.... ;) Valoja vaan odottelen että tupsahtaa postiin, 10 mm ledit eteen ja 5 ti 10 mm taakse, katsotaan nyt.





50
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 04.07.15 - klo: 17.49 »
Lainaus
Myönnetään että tuli hieman epäselvästi sanottua mutta siis eka kuva on oikein  :grin:

Luulen kyl kanssa että radiossa ei ole vikaa mutta end pointit vaan vituillaan.. eli jos löytyy intoa niin punaviher kaavio esiin ja poistamaan ne. Siellä jostain valikosta sai jopa resetoitua..

Laita viestiä kun saat kuntoon.. lähdetään sit johonkin suuntaan ajelee.. vaikka ens viikolla ? Löytyyks sulta omaa autoa että pääsetkö noihin vakkari mestoihin omin avuin ?

Joo, tiedän että endpointit voi olla vituillaan, mutta miten sitten muut autot samalla kapulalla, eikös se pitäisi vaikuttaa niihin kanssa, vai onko vaan tähän, meneekö ne radiossa auton mukaan, siis enpointit kanssa?

löytyy auto, missä teillä on vakkaripaikat? En tiedä ensi viikosta, taitaa olla joka ilta jo ohjelmaa. Oliko yksi vakkaripaikka montut Petikossa?

51
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 04.07.15 - klo: 15.23 »
No niin, nyt on sitten taisteltu EMaxxin kanssa oikein urakalla. Pieni homma, pari tuntia tänään tuli ruuvattua, jäi kesken kun piti mennä töihin mutta luulen että kääntö/servo-ongelma alkaa olla tiedossa. Ensin tein niin kuin sain ohjeita, mutta sitten piti oikein miettiä, kun ohjeessa oli että.
Lainaus
1.Irroita ensin se servohorn ohjauslinkistä*
2.Irroita servohorn siitä servosta itsestään
3.Katso, että ohjaimesta on trimmi 0
4.Laita virrat päälle niin näät, että se servo kohdistuu
5.Aseta servohorn nyt takaisin servon tappiin kohtisuoraan keulaa nähden

Näin tein, mutta pykälä 5 oli hieman hämmentävä, koska minulla on kyllä toi horni suoraan taaksepäin, onko se oikein. Mitä netistä katselin niin näin on kyllä kuvissa mitä löysin, eli näin, ja näin on myös minulla.



No sitten tutkimaan, ja servo kääntyi liian vähän, siis kun oli hornit ym. irti, niin servo kääntyi vaan ihan vähän, eli pyörät ei voi kääntyä kunnolla. Jos trimmiä käytti niin servo kääntyi jopa enemmän??? No siinä sitten sitä pohdiskelin ja aloin ruuvaamaan servon irti, no se laitettiin kiinni mukana tulleiden ruuvien kanssa aikoinaan, ja niinhän siinä kävi että kuusiokoloreikä korkkasi kaikista, eli sitten vaan pihdeillä irroittamaan....... perinteisesti kolme ruuvia irti ja viimeinen poikki, no jotta siihen pääsi hyvin käsiksi piti koko etupää purkaa.



pihdeillä sitten irti ja servo käteen, en saanut sitä kääntymään ei sitten millään, trimmillä kääntyi enemmän. Loppujen lopuksi ajattelin että kokeilenpas toista radiota... no toinen radio kiinni (oli jopa paritettu) ja sitten rupesi servo kääntymään, olsiko minulla ollut tämä radio silloin kuin se asennettiin ja nyt kun ajoin toinen, jossa näköjään on jokin pieni ongelma.... Molemmat oli paritettu tähän autoon, eli luulen että servoa asentaessa oli se joka nytkin toimi. No luulen että saan sen tästä toimimaan kun vaan ehdin kasaamaan sen taas, menee varmaan joku päivä, sen verran muuta ohjelmaa on. Mutta voiko radiossa olla vikaa, täytyy testata toiseen autoon että miten servo toimii siinä tällä ei kääntyvällä radiolla. Molemmat radiot 2.4 GHz Traxxasit. Vielä lopuksi kysymys, kai se servo pitää olla noin kuin minulla, eikä näin.



Miten se oli, aina on saatu toimimaan, hieman valoa tunnelissa tämän päivän vastoinkäymisistä huolimatta. luulen että se siitä lähtee toimimaan, kaikki muu liikkuu tosi hyvin, kun ollaan vaihdettu kaikki osat, myös metallisiin, koska noi Traxxasin omat ovat aika huonot, tulee klappia helposti.

52
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 02.07.15 - klo: 20.42 »
Lainaus
No siis ongelmakohtia voi olla monta. Kerron järjestyksen alusta loppuun sen takia, että se on hyvä käydä ihan kokonaan läpi. Oletan että sulla on 1 servo eikä kahta ? Toki soveltuu kahdenkin servon kanssa  :smiley:

1.Irroita ensin se servohorn ohjauslinkistä*
2.Irroita servohorn siitä servosta itsestään
3.Katso, että ohjaimesta on trimmi 0
4.Laita virrat päälle niin näät, että se servo kohdistuu
5.Aseta servohorn nyt takaisin servon tappiin kohtisuoraan keulaa nähden
6.Trimmaa se ohjaimen säädöistä täysin kohtisuoraan jos pientä heittoa
7.Testaa, että servo kääntyy hyvin molempiin suuntiin
8.Kiinnitä servohorn takaisin muuhun ohjauslinkistöön niin, että renkaat asettuvat kohtisuoraan. Joudut ehkä pidentämään tai lyhentämään sitä linkkiä. Katso myös, että se linkki hornista muuhun linkistöön olisi suht suora
9.Katso, että kaikki on kiinni muttei ihan apinan raivolla kiristetty

*Katso ettei niiden hubien (osat mihin tulee kiinni etutukivarsi renkaan puolella) pivot pallot ole vedetty raivolla kiinni tukivarteen eikä ne kieritettävät "pölysuojat/tuubit" ole ihan raivolla kiinni pivottiin nähden. Tämä on todella yleinen "virhe" minkä moni tekee. Jos ne on raivolla kiinni niin renkaat eivät käännyt, koska ne pivotit on ne jotka sitä todellisuudessa sitten kääntää. Tämä tarkastus on hyvä tehdä ihan siinä vaiheessa kun irroitat ohjauksen linkistön niin niiden pitäisi kääntyä ihan vapaasti ja löysänä.

Tämän jälkeen testaa maassa vaikka parketilla, että kääntyykö vai ahistaako vieläkin. Jos ahdistaa niin.. viestiä tänne niin autan lisää. Ja jos ei homma vieläkään toimi niin voi jelppia livenäkin. Laita vaan YV:tä tulemaan niin mennään joskus ajelee montulle ja säädetään se autos kuntoon tai selvitetään missä vika  :wink: Aina nää kuntoon tulee

moi, mulla on yksi servo ja juuri näin mitä olet tässä kertonut olen tehnyt, pivotit oli aika kireellä, mutta ei pitäisi olla enää. Ostin auton käytettynä aikoinaan ja se on kasattu uudestaan omasta toimesta, uusi runko tarvittiin kun ruuvit ei enää pysyneet..... Silloin tuli mukaan joku servo, sillä mentiin niin kauan ennen kuin metallipylväs hyppäsi eteen ja rikkoi melkein koko etupään..... No sellaista sattuu, ja sehän ei koskaan ole kuskin vika... ;) Sen jälkeen en saanut sillä toimimaan, nyt on vaihdettu metalliosia sinne, koska noissa vakio-osissa on aika paljon "klappia". Uusi savoxin servo, kunollinen, ja testeissä kaikki näytti toimivan, pyörät kääntyi hyvin. Sitten jonkun ajan päästä ajamaan, ja ei toimi ei. Mutta teen vielä kerran kaikki nämä sinun antamasi pykälät uudestaan kun ehdin. Jos ei sen jälkeen rupea toimimaan voi olla että saat yv:nä viestin. Toi sinun viimeinen lause ilahdutti minua, koska olen tämän kanssa jo aika kauan taistellut. ja ihan noviisi en ole näissä asioissa. Tämä probleema ja yksi Summitin ongalma on na kaksi mistä ei meinaa tulla mitään, no Summitti toimii taas, vika löytyi loppujen lopuksi, mutta oli kyllä osaa vaihdettu ja päätä raavittu. Vika oli loppujen lopuksi radion kaasuvivussa, jos se painui hieman sivulle ei toiminut pakki, välillä siis toimi ja välillä ei......

53
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 25.06.15 - klo: 04.03 »
Moi, minulla on, kai sitä voisi sanoa, perinteinen ongelma. Eli Emaxxissa ei etupyörät käänny oikein, sain asennettua Savoxin servon, kaikki osat uusia muuten, vaihdettu metallisiin ym. Testeissä kääntyi hienosti, mutta sitten kun menin ajamaan niin ei, yhteen suuntaan kääntyy hieman paremmin ja toiseen suuntaan huonommin. Missä voisi olla vika, alkaa nimittäin hieman syömään koko ohjaus. Olisiko joku joka osaisi auttaa? Auto sijaitsee pääkaupunkiseudulla. Kaikki vihjeet tervetulleita.

54
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 08.06.15 - klo: 11.59 »
Mitkä korit sinulla on noissa autoissa, varsinkin se viimeinen sisustoineen kaikkine.

55
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 20.09.14 - klo: 14.12 »
Lainaus
Lunta odotellessa... :grin:

toi on kyllä aika pähee, kulkee varmasti lumessa aika hyvin, kinoksen päällä jos saa hieman otetta varmaan vielä paremmin! hieno!

56
Yleinen keskustelu / Vs: Vanteiden värjäys?
« : 09.09.14 - klo: 16.35 »
Moi, itse keittelin viikonloppuna Dylonilla muovi-osia monta tuntia, ilman että väriä (mustaa) tuli pintaan. En laittanut etikkaa vaan suolaa, tällä se ei ainakaan toiminut, täytyy jostain löytää Nitoria.

57
Lainaus
Jotenkin näytti vaan isommilta. Mikäs noissa on halkaisija ? Haluatko mitata..

Myyntiilmoituksessa on maininta etä 52 mm on halkaisija, mutta sitten taas otsikossa on maininta että 1:10 autoon, menee hiamn ristiin, mutta veikkaan että se 52 mm halkaisija on lähempänä totuutta. Ja ei ole hinnalla pilattu, toivon vaan että ei ole samanlaiset mitä kaveri tilasi, kesti melkein 5 min ennen kuin vanne oli kahdessa osassa......

58
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 05.08.14 - klo: 14.36 »
Integyn servo, en nyt muista mallia, ja toinen oli joku pakista löytynyt, ei kai niin tehokas mutta toimiva, ja kun ei ole mitään vastapainoa sen pitäisi liikkua paljon enemmän.

59
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 05.08.14 - klo: 13.52 »
Lainaus
Onko sulla piuha oikein päin vastarissa tai oletko seurannut ettei se ahista mistään ? Voisit koittaa ilman servovartta ja arvioida että kääntyykö se yhtään enempää.

On kyllä oikein päin, kun tämä ilmiö tuli esille niin en tehnyt mitäään siinä välissä, ensin kääntyi liian paljon ja sitten liian vähän. Olen kokeillut servo irti ilman mitään j aarvio on silloin että kääntyy aivan liian vähän. Kahdella servolla olen sen kokeillut, molemmilla myös ihan irti kaikesta.

60
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 05.08.14 - klo: 02.07 »
olen resetoinut ne sen puun mukaan.

Sivuja: 1 [2] 3 4 5