Vielä niistä 3Racingin CVD vetareista. Kolmessa autossa kiinni ja seuraavat havainnot tehty. Kääntyy paremmin kuin vakiotikuilla. Nivelet kannattaa purkaa/puhdistaa ennen käyttöä ja laittaa kuusiokoloruuviin kierrelukitetta, kuudesta vetarista kolmessa oli ruuvi päässyt aukeamaan.
Vetari on hieman lyhyen oloinen ja jää diffin ulostuloon aika reunalle mutta pelittää kuitenkin mainiosti. Lyhyyden takia ulostulon oma kuminen O-renga ei riitä pitämään ulostuloa pohjassa vaan se alkaa valua ulos diffistä. Tilanne korjaantuu kun leikkaa kumi/silikoniletkusta n.3-4mm pätkän ja korvaa niillä O-renkaat. Samalla tein 0,5mm shimmiprikat sisemmän laakerin ja vetarin väliin, sai väljät pois ja vetoakselin puoli milliä lähemmäksi diffiä. Sama shimmitys taka-akseleille väljien poistamiseksi.
RcMartissa näytti olevan YeahRacingin öljyiskarit tarjouksessa, 4 iskaria ja kolme settiä jousia maksaa vajaa 15 taalaa. Kerrotaan kokemuksia kun ne saadaan alle 1-2 viikon kuluttua
.
Käytin autoa puntarissa ja täydellä
NiMhillä ajokunnossa painoa oli 1270 grammaa joten lisäpainoja pitää laittaa 80g edestä. Kannattaako painot laittaa takarunkoon vai tasaisesti etu/takarungolle?