RC10.FI
Kilpailut => Kilpailukutsut => Aiheen aloitti: Luigi54/vielä vanhempi - 05.11.19 - klo: 07.53
-
Kypak kutsuu kilpailijoita KerhoCup II -kisaan la 30.11.2019
Paikka: KoriaRing , Raidetie 2 , Koria (Domuksen tehdas , 2krs. , tavarahissi on käytössä)
Luokat: Tamiya Mini Classic , M-Chassis Competition , GT2000
Ilmoittautuminen: 26.11.2019 klo 23.59 mennessä , linkki alla
Kilpailunjohto: Kai Jansson (otona)
Kierroslaskenta: Valtteri Eklund
Kilpailupaikalla rajoitetusti pöytiä(pyritään järjestämään kaikille pöydät ja tuolit) , omat roikat mukaan.
Kilpailupaikalla ei ylenpalttisesti lämpöä , kannattaa varautua vähän viileämpään olosuhteeseen.
Buffetti palvelee ; lämmin ruoka lisukkeineen + kahvia , virvokkeita ja pikkupurtavaa.
Aikataulu: ovet aukeaa klo 7 , vapaaharjoitus klo 8 alkaen.
Rata: 19x14 m , profiili luodaan perjantai-iltana
TARKEMPAA TIETOA SEURAA !!!!
:cool: Barbie/KyPak :cool:
-
Ilmoittautuminen: https://tinyurl.com/ud5f5vj
Ilmoittautuneet: https://tinyurl.com/spq58j7
Muistakaa ilmoittaa ponderinumerot!
Ilmoittautuminen päättyy 26.11 klo. 23:59
-
Perjantai ehtoolla, Sommelon suuntaan herkistämään ranteita.... :wink:
-
Perjantai ehtoolla, Sommelon suuntaan herkistämään ranteita.... :wink:
Sieltä löytyy myös äänekosken edustus joukkue :grin:
-
Jaahas , vai niin ......
Menee Sommelo sitten remonttiin ...........??? :grin: :grin: :grin:
:cool: BarbieIlkimö :cool:
-
Parempi myöhään... KerhoCup ranking päivitetty.
Ja sitten muihin uutisiin... Joudumme valitettavasti jättämään Joonan kanssa nämä kisat väliin.
Meidän osalta jatketaan siis Eurajoella. :sad: Toivottavasti saatte silti riittävästi väkeä kasaan GT2000 luokan ajamiseen.
Terveisin: Marko Aava
-
Nythän on tullut hyvin ilmottautuneita mini luokkiin :azn: Vielä kun GT2000:seen saatas lisää osallistujia seuraaviin karkeloihin.
Onko tarvetta ottaa classikin koppia mukaan kisoihin? Olisi muutama valmiina hyllyssä, ja 1 kpl mazdan koppa.
Kalle
-
Jos vielä halua ajamaan , otamme vastaan jälki-ilmoja aina pe iltaan klo 20 asti.
:cool: KyPak :cool:
-
Nythän on tullut hyvin ilmottautuneita mini luokkiin :azn: Vielä kun GT2000:seen saatas lisää osallistujia seuraaviin karkeloihin.
Onko tarvetta ottaa classikin koppia mukaan kisoihin? Olisi muutama valmiina hyllyssä, ja 1 kpl mazdan koppa.
Kalle
Ota vaan ... jos jollain tarvetta.
:cool: Barbie :cool:
-
ERÄLISTAT / HEATS KerhoCup II, KoriaRing , Koria
30.11.2019 Kouvola
Erä/Heat 1 Mini Classic
# 63 Kankaanpää Juuso Äkpa
# 17 Korhonen Mikko Fullspeed
# 98 Ylösmäki Emil KyPak ry
# 73 Aho Antti KyPak
Erä/Heat 2 Mini Classic
# 20 Pynnönen Pasi
# 18 Sundberg Janne Rotten Ministeri
# 26 Halonen Juha Mikua
# 19 Hovi Jani HyUA
# 6 Teräväinen Riku kypak
Erä/Heat 3 Mini Classic
# 9 Häkkinen Eemeli Mikua
# 13 Häkkinen Marko Mikua
# 91 Piitulainen Ville Äkparc
# 22 Möttönen Vesa ÄkpaRc
# 99 Sievänen Petri Kypak
# 64 Kankaanpää Jukka Äkpa
Erä/Heat 4 Mini Classic
# 93 Tikkinen Tomi ÄkpaRc
# 71 Jormanainen Miika Äkpa rc
# 92 Raatikainen Kalle ÄkpaRC
# 23 Jormanainen Niklas Äkparc
# 7 Hokkanen Arttu MikUA
# 59 Möttönen Mika ÄkpaRc
# 54 Jansson Kai KyPak
Erä/Heat 5 GT2000
# 6 Hokkanen Arttu MikUA
# 49 Porkka Mikko KyPak
# 73 Aho Antti KyPak
# 19 Uhlbäck Jari MikUA
# 11 Salmela Jani Mikua
Erä/Heat 6 Mini Competition
# 64 Halonen Antti Mikua
# 73 Aho Antti Kypak
# 4 Ylösmäki Sauli KyPak ry
# 17 Ylösmäki Erkko KyPak ry
# 6 Teräväinen Riku kypak
# 15 Pynnönen Pasi
Erä/Heat 7 Mini Competition
# 90 Häkkinen Eemeli Mikua
# 13 Häkkinen Marko Mikua
# 91 Piitulainen Ville Äkparc
# 49 Porkka Mikko KyPak
# 7 Hokkanen Arttu MikUA
# 96 Aalto Ville JoeUa
# 53 Svartbäck Thomas Fullspeed RC
Erä/Heat 8 Mini Competition
# 93 Tikkinen Tomi ÄkpaRc
# 71 Jormanainen Miika Äkpa rc
# 54 Jansson Kai KyPak
# 92 Raatikainen Kalle ÄkpaRC
# 59 Möttönen Mika
# 62 Arponen Tuomas Tua
# 26 Jokinen Timo RSRCA
AIKATAULU/TIMETABLE KerhoCup II, KoriaRing , Koria
30.11.2019 Kouvola
Ohjattu harjoitus
Erä P1 P2
1 GT2000 (5min) 08:00 08:41
2 Mini Classic (15min) 08:07 08:48
3 Mini Competition (15min) 08:24 09:05
Ilmoittautuminen 8:00 – 9:30
Ohjaajakokous 09:30
Alkuerät Kaikissa luokissa 5 min.
Lasketaan 2/3
Erä Q1 Q2 Q3
1 Mini Classic 09:50 11:10 12:55
2 Mini Classic 09:58 11:18 13:03
3 Mini Classic 10:06 11:26 13:11
4 Mini Classic 10:14 11:34 13:19
5 GT2000 10:22 11:42 13:27
6 Mini Competition 10:30 11:50 13:35
7 Mini Competition 10:38 11:58 13:43
8 Mini Competition 10:46 12:06 13:51
Lounastauko 12:15 – 12:55
Finaalit:
F1 F2 F3
Mini Classic C-finaali (8min) 14:20 16:29 18:06
Mini Competition C-finaali (10min) 14:33 16:42 18:19
GT2000 A-fin (8min) 14:48 16:57 18:34
Mini Classic B-finaali (8min) 15:08 17:10 18:47
Mini Competition B-finaali (10min) 15:21 17:23 19:00
Mini Classic A-finaali (8min) 16:01 17:38 19:15
Mini Competition A-finaali (10min) 16:14 17:51 19:28
-
Oliko jonkinlaista kisa buffettia paikalla?
-
Kyllä on buffetti paikalla. Kallelle on ihan oma pannu kahviakin.
-
Kyllä on buffetti paikalla. Kallelle on ihan oma pannu kahviakin.
Hyvä hyvä :grin: :grin:
-
2 kuskia Compista perunut tulonsa ... aiheuttanee yhden AE:n vähennyksen ja sitä kautta päivä lyhenee jonkin verran..... Näillä näkymin, kisapaikalla sitten selviää.....
Varmaankin jatkossa keskusteltava kisaformaatista , kun päivät tuppaa venymään pitkäksi ....
Mutta tähän palataan sitten paremmalla ajalla.
:cool: Barbie :cool:
-
Aikataulua päivitetty peruutusten johdosta.
-
Mikäs oli pöytä ja tuoli tilanne ?
Huomista "ahtaamista" ajatellen :wink:
-Timppa
-
Kaikille pitäisi järjestyä pöydät ja tuolit talon puolesta!
Jatkojohdot kannattaa ottaa mukaan.
-
Yritetään saada live -lähetys kisoista: https://www.youtube.com/watch?v=Ohm2BYN_vaQ (https://www.youtube.com/watch?v=Ohm2BYN_vaQ)
-
Mä en kauheemmin (lue yhtään) yleensä kommentoi kisojen jälkee mitään mutta nyt on sanottava jotain...sen verran jäi korpee.
Joo en ole mikää TOP10-20 (aina vikassa erässä) kuski mut nyt oli kyl pohjanoteeraus.
Mitä hyötyä on SnG säännöstä jos sitä ei käytetä. Erissä oli todella törkeitä peräänajoja ja kiilauksia (muutkin huomas asian) millä pilattiin toisten ajoa. Jos ei osaa ohittaa niinku kuuluu niin ei sitä väkisinkää päin ajeta että saadaan se sijoitus paremmaksi. Herrasmies säännöt oli aika kaukana tuolta radalta. Ja nostajat oli AIVAN pihalla, osa ei ees tienny mihin suuntaan piti auto laittaa.
-
Kyllä , olet oikeassa, turhan paljon nähtiin vähemmän herrasmiesmäisiä otteita. Vastuussa taidan olla itse , kun olin kilpailunjohtajana. Syy oli tuomareiden puutteessa , jota kerho ei pystynyt hoitamaan henkilöstöpulan takia. Otamme vastuun (kerhona) asiasta ja hoidamme asian kuntoon seuraavissa kisoissa.
Pahoittelumme.
:cool: KyPak/Barbie :cool:
-
Kyllä , olet oikeassa, turhan paljon nähtiin vähemmän herrasmiesmäisiä otteita. Vastuussa taidan olla itse , kun olin kilpailunjohtajana. Syy oli tuomareiden puutteessa , jota kerho ei pystynyt hoitamaan henkilöstöpulan takia. Otamme vastuun (kerhona) asiasta ja hoidamme asian kuntoon seuraavissa kisoissa.
Pahoittelumme.
:cool: KyPak/Barbie :cool:
Olisiko tähän mahdollista soveltaa bensa puolelta tuomarointia? Erän nopein toimii tuomarina seuraavassa erässä. Saataisiin tällä keinolla järjestävälle kerholle apuja tuomarointiin.
Tää oli vaan tällanen ajatus multa.
#92# Raatikainen liikkuva molla nykyään :laugh: :laugh:
-
Hola Hola !!!
Jees , kyl jotain pitää asialle tehdä >kehittää järjestelmää ....
En nyt ala puolustelemaan tapahtunutta , mutta meidän kerhon osalta olimme panostaneet kilpailupaikan olosuhteisiin enemmän kuin varsinaisen kisan läpivientiin .....
Sarkastisesti sanottuna ; "Näytti hyvältä , tuntui pahalta"
Mutta hyvä , jos ongelmaan pystytään puuttumaan edes tästä eteenpäin.
:cool: KyPak/Barbie :cool:
-
Kisatulokset menivät "tarkistuslaskentaan" ja heti kun saadaan selvitettyä , julkaistaan.
Macman päivittää sitten rankingin sekä sarjatilanteen.
Tämä väliaikatietona ....
:cool: Barbie :cool:
-
Laitetaanpas vähän niitä ruusujakin: Hyvät mekkaustilat valmiina, tilava rataravintola ja mukava rataprofiili. Ajokulttuurista vastaava havainto kuin keväällä Tampereen endurancesta. Kun ei tuomarointia, niin tyylikkäät ajotavat unohtuvat, vaikka juuri Tampereella lauteilla oli käsittääkseni runsaasti kokeneita kilpailijoita. Asia on käsittääkseni myös kilpailijoiden yhteinen, eikä pelkästään järjestävän seuran vika?
Kokonaiskuva meillä plussan puolella ja kiitän koko MikUA:n tiimin puolesta.
Ystävällisesti, J. Hokkanen
-
Kyllä , olet oikeassa, turhan paljon nähtiin vähemmän herrasmiesmäisiä otteita. Vastuussa taidan olla itse , kun olin kilpailunjohtajana. Syy oli tuomareiden puutteessa , jota kerho ei pystynyt hoitamaan henkilöstöpulan takia. Otamme vastuun (kerhona) asiasta ja hoidamme asian kuntoon seuraavissa kisoissa.
Pahoittelumme.
:cool: KyPak/Barbie :cool:
Olisiko tähän mahdollista soveltaa bensa puolelta tuomarointia? Erän nopein toimii tuomarina seuraavassa erässä. Saataisiin tällä keinolla järjestävälle kerholle apuja tuomarointiin.
Tää oli vaan tällanen ajatus multa.
#92# Raatikainen liikkuva molla nykyään :laugh: :laugh:
Jos Kallesta on tullut liikkuva molla , meikäläinen on sitten varmaan ...KIERTOLIITTYMÄ !!!!!! :laugh: :laugh:
:cool: Barbie :cool:
-
Nii siis muuten ei ollu mistää mitää narisemisen aihetta. Minullekkin uus rata/paikka. (Ainut mistä en tykännyt ni se kun radan päädystä joutui ajaa, mutta se onki minun oma henkilökohtainen he...)
Mutta tuossa kun SC-luokkaa ajanut kolme-neljä vuotta (ja hetken vetänyt sarjaa) ni siel oli tuo tuomarointi aika tarkkaakin välillä niin sen takia mainitsin. Muuten meniki iha normisti pöydän alle joka erä ja se johtu vaan kuskista. 😂