Onko kukkaan keksiny mitään fixua roiskesuojausta auton sisälle? Jännittää että pallaa noparit ja vastarit ku suttaa menemään!
Ehkä fixuimpana, joskaan ei mun keksimänä, olen pitänyt sisälokkareita!
Myös vanteen ja rungon välin osittain sulkeva malli vaikka jugurttipurkista. Sellanen estää omien renkaitten roiskeet rungon kaukaloon.
Ilmansaannin noparille (korimallista kovasti tietty riippuen) joko vain auton alta, tai suhteessa puhtaammasta ilmasta: koriin tehdyistä reijistä. Siis sekä in, että out. Isomman takaspoikan imulla on jo selkeä merkitys jäähytykselle. (ja saa selitellä alipainetta korin pohjassa?)
Jos kone oli vaikka 89% ja MM 100A, loput (11A * ajettu volttimäärä, vaikka 11,1 volttia = ) 122,1 wattia hukkalämpöö jo koneesta, on johku kadotettava..
Aina joku kosteudenhylkijä-tsydeemi noparin piirikorttiinkin on oltava kuitenkin syyssäissä. Mulla on hartsityyppinen rasvaspray kortissa + kahvisuodin löysästi yli roiskeitten puolelta.
(Sen noparin hukkaamisprossat/hukkalämpöwatit saa vaan arvailla.)
Vastari ei kondensoi niin nopeasti, pienempien lämpömääriensä vuoksi, joten sen voi koteloida muovipussillakin.
Ei ehkä voi uida, mut rallikin mutuna jo onnais