Tuli tehtyä melko suurella vaivalla nastarenkaat. Louise MT Cross 2.8 on tyyppi ja sen nappuloissa on pieniä reikiä, kuin nastoille tehty. Reikiä on 128 per rengas.
Ostin kaupasta kokometallisia nuppineuloja, saman näköisiä kuin kauluspaidan mukana tulee, mutta nämä ovat todella kovia, karkaistu pianolangan tyyppiseksi. Heikommilla pihdeillä tulee terään lovi, mutta laadukkailla napsahtaa kovin.
Pysymisen varmistamiseksi tein neulan kanta osaan vikoja pihdeillä, tämän jälkeen Dremeliin kiinni ja pikaliiman kanssa pyöräytys reiän pohjassa, jolloin pihdeillä tehdyt lovet syövät itselleen tilan. Näin nastat eivät irtoa helposti. Liiman kuivuttua voi ylimääräisen napsasta pois. Tämän kun on tehnyt 512 kertaa niin ollaan valmiita.
Nyt on tullut testailtua 2S käytössä ainakin 25Ah verran reipasta ajoa enimmäkseen jäällä, jota tällä kertaa piisaa, eikä yksikään nasta ole irronnut. Tietenkin aina tälläisten kanssa pitää ottaa huomioon mahdollinen irtoamisen aiheuttama vaara. Karkaistu teräs ei myöskään kulu jäisellä pinnalla, mutta se ei tietenkään ole volframikarbidia, joten on turhaa mennä räyhäämään betonille tai kivikkoon.
Märällä jäällä pito on kuin kesällä, tarkoituksella lyhyehköt piikit uppoavat sopivasti jäähän, eivätkä taivu, eikä nappula taivu alle. Etenkin jarrutus on mykistävä johtuen renkaan koko leveyden kontaktista. Kiihdytyksessä suoralla palloontuminen jättää reunimmaiset nastat ilmaan. Ehkä gorillateippi olisi hyvä vyö kumin sisällä, mutta milläs sen nyt sinne saa, kun ovat tehtaalla liimatut.