Ruuvasimpas ihan kokeilumielessä sen viimemmäks ostetun MMM:n kiinni, ja sehän pelitti taas.
Ilmeisesti siitäkin tuli ne savut vain yhdestä konkasta, eli toimii taas hetken aikaa.
Välityksiä hieman kevensin samalla, spurriksi laitoin 54:sen tilalle 58 piikkisen.
No, hetkenaikaa kerkesin kaahailla, ni otti etukardaani ja sanoin sopimuksen ylös.
Onneksi oli Integyn alut valmiina.
Ei muutakun niitä sovittamaan, eihän tietysti homma sujunut niinkuin elokuvissa.
Varoituksen sana tähän väliin
elkee ostako kyseisiä Integyn kardaaneja revoon.
http://www.integy.com/st_prod.html?p_prodid=6136&p_catid=73takakardaanin sain paikoilleen ja ensimmäistä lukitusruuvia kiristämään, kuusiokolo avainhan pyörähti heti ennenkuin ehti kiristämään. (kunnolliset kahva-avaimet, ruuvistakaan ei tiedä onko tuumainen vai millinen, kumpikaan ei käy kunnolla)
Traxxas:n omat ruuvit onneksi kävi tilalle. (tietysti vanha täytyi porata pois)
Sitten oli etukardaanin vuoro.
Sitä joutuikin dremelöimään jo heti että kävi paikalleen, ei mennyt laatikon/etuperän akseleihin tarpeeksi syvälle että olisi saanut ruuvit kiinni.
Ja toisestapäästä joutui heti poraamaan lukitusruuvin pois kun ei lähtenyt millään avaimella auki.
Nyt ne kuitenkin on siellä, ja auto toimii taas. Hetken aikaa kö.