Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - henkka_n

Sivuja: 1 2 [3]
61
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 27.04.10 - klo: 21.36 »
Kelit on loistavat huomenna. Ketä tulossa.
Jerzi

Tulos, ja Jari ehkä.

Orkku-79 jos tuut ni ota grilli jos kehtaat!

62
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 25.04.10 - klo: 11.05 »
Tänään ainaki pari sähköö menossa ajelee puolen päivän jälkee. avainta ei välttämättä oo.
ihan koko rata ei oo kuiva mut sen verran kuivattii eile et 1/10lle riittävä alue on ajokunnossa.

63
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 16.04.10 - klo: 19.14 »
Mikäs tilanne huomisen kaa? satoks tänää liikaa?

64
Minkäslaiset diffit kannattaa driftaukseen laittaa? Spooli edessä vai takana? Itse aattelin one way eteen ja spooli taakse.

Pari sivuu taakseppäi oli ainaki juttuu noista..
Ite dikkaan kans onewaystä eessä ja käytellä "känkkää"
Helpoin ja ehkäpä nopein ajaa on diffi takana ja spooli eessä,
mut driftailussahan menee tietenki TYYLI ja FIILIS etusijalle =)
Spoolilla takana saa pikkase enemmä takavetosen tuntusen ja lisää loiroo,
jos tuntuu liia lipsulta ni diffillä saat taakse vähä lisää pitoo.

65
Pro-D kasataan manuaalin mukaan spooli taakse, mutta se ei sitä tarkoita että se olisi hyvä ajaa, eikä silläkään ole merkitystä millä setupeilla rapakon takana ajetaan. Pro-D kärsii muutenkin takapidon puutteesta joten spooli eteen rauhoittaa käytöstä kummasti ja autosta tulee tarkempi ja helpompi ajettava, kokeile ja ylläty :wink:

On toki kokeiltu kaikinpäin. Pidänkin toisinpäin sillonku jotain muuta ajaa ku driftii.
Yllä oli puhetta counterista, tää on yks keino lisää saada autosta takavetosen näkönen ja tuntunen ajaa.
Tosiaan ei muutu helpommaks vaan haastavammaks ajaa.

66
- spooli takana, diffi edessä.

En ole aiemmin kuullut kenenkään käyttävän takana lukkoa ja edessä diffiä.

Onko todella noinpäin, vai pitikö olla toisinpäin?



Joo itekki piti tarkistaa manuaalista moneen kertaan.
Näin mennään tosiaan rapakon takana. näit kärryi aika paljon kisoissa.
Tossa Hpi Pro-D pelkästään driftiin suunnitellun kärryn manuaali, sivuilla 15 ja 16 jutskat.
http://www.hpiracing.co.jp/contents/customer/instructions/ep/pro-d.pdf

67
Täs on setuppeja iha driftiin suunnitellusta autosta. Lähinnä mitkä eroo touringsäädöistä.

- etu caster palat 0°
- taka aurauspala 1°
- iskari öljyt 20, löysät jouset (vastaa tamiyan punasii)
- todella jäykkä runko
- paino vähän edes
- spooli takana, diffi edessä.

Auto on noil aika takavetosen tuntunen ja haastava ajaa.
Pitkää loiroo kevyel kaasul.


68
Yleinen keskustelu / Vs: Servot
« : 15.03.10 - klo: 21.44 »
Kiitokset! Varmaan hyödyllistä tietoa yleisestikkin jos on ostamassa viimesen päälle
digiservoa niin huonolla tuurilla joutuu ostamaan myös paremman nopeudensäätimen.

69
Yleinen keskustelu / Vs: Servot
« : 15.03.10 - klo: 19.38 »
Oisko jollain kokemusta tälläsest jutust, kärryssä markan sähköt(ezrun ym..)
ns vakiosevoilla toimii normaalisti, sit ku heittää kiinni uude Savöxin(SC1258)
ku servoo kääntelee, rupee nopari kaasuttelee itteksee ja servokin heittää omiaan.
oikeen hitaasti jos kääntää servoo ni toimii. Voisko saada liian heikkoo virtaa noparilt?


70
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 25.02.10 - klo: 21.50 »
tere!
1:1 driftereissä näkee nykyisin paljon ns. mattapintaista koria. Onko joku kokeillut saada r-autoonsa mattapintaa? Miten sen saa aikaiseksi muutenkuin ulkopuolelta maalaamalla? Onko olemassa joku keino "hiekkapuhaltaa" lexania siten, että maali näkyy vielä läpi sen jälkeen?? Himoittais saada omaan tulevaan pirssiin mahdollisesti musta mattapinta  :afro:

mietin tos samaa, ja hiekkapuhalsin muutama päivä sit palan lexania ulkopuolelta.
sisäpuolella kokeilin valkosta ja mustaa väriä, musta näkyy ulospäin vähä harmaana,
mut tulee kyl tosi siisti. treenaa eka sopiva paine ja puhallusetäisyys vanhaan koriin tai uuden korin ylijäämäpaloihin,
ja sit testaa puhallusta kestävää teippii ikkunoihi. se on siisti et ikkunat on kuitenki kiiltävät.
samal vois puhaltaa kevyesti sisältäkin parantas varmaa maalin pysymistä. mul oli iha perus biltemahiekkaa.

71
Tullu kans pyöriteltyy edessä ja takana lukot/diffit läpi,
parhaaseen setuppiin oman kärryn kaa päätyny; herkkä diffi takana
ja one-way edessä. suosittelen kokeilemaan jos löytyy nurkista.
hyvä hauska pieni lisä kun on "käsijarru" käytössä.
lukkokeula jäi sen jälkee nurkkaan.

Sivuja: 1 2 [3]