Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Riku.F

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11
211
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 14.11.11 - klo: 22.02 »
tilaa mika ebay:sta dragon racingin pohja. on aika jäpäkkä ja mukavasti hivenen suorempi kuin orkkis :wink:

212
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 05.11.11 - klo: 17.47 »
jos radalle autoa meinasit rakentaa niin yksi oleellinen parannus kohde on jarrut. siis kunnolliset palat ja levy. muuten kannattaa selailla tätä topiikkii taaksepäin. löytyy varmaan melkein kaikki mitä autoon voi tehdä.

213
Sähköautot / Vs: Eight wheeler 8x8
« : 17.10.11 - klo: 19.20 »
no siinäpä on oikeen rc autoilun hekumaa :cool:

214
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 07.10.11 - klo: 12.52 »
joskus tuli rakenneltua siipi missä pystyi säätämään siiven viiston osan kulmaa. tosin varikolla käsin..  huomasin että hyvin pieni takaosan oikaisu vaikutti todella paljon.   siis nopeissa mutkissa pienellä siivellä sai todella näyttäviä sladeja. mietin olisiko järkeä säätää siipeä ohjaus servon rinnalla. niin että aina kun kääntää renkaita samalla siipi isonee. siis perus asennossa hyvin pieni siipi

215
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 05.10.11 - klo: 22.51 »
säännöt muuttuivat hieman kuluneelle kaudelle. ei mainata enää esim. siiven maximi korkeutta, joka ennen oli kattolinja. jota katsastuksessa vatupassilla tarkastettiin silloin kun siipi osui silmään..

216
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 21.09.11 - klo: 21.52 »
lämpimästi voin suositella myös jq:n mustia kytkin paloja. hinta n20e jousineen. palat ovat todella pitkä ikäiset. 

217
joo kyllä varmaan olisin jo hankkinut dm-onen jos vara/optio-osat sais helposti kotimaasta.

218
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 16.09.11 - klo: 13.28 »
joo kyllä sen 3 vaihteisen laatikon sais sinne rakenneltua.. mutta en näe siinä olevan järkeä. kun auton saa kulkemaan 2:lla vaihteellakin ihan simona.  gigan ja madin lodju kun on kynsi mallia ja sen verran pitkä että joutuisi pohjaan tekemään reikiä , sit laatikon ylädekki olis liian "lyhyt" ym ym..  :huh: :huh:

219
Polttisautot / Vs: Apua auton tunnistukseen?
« : 16.09.11 - klo: 09.43 »
kyllä se kovasti juuri sen näkäinen olisi.

220
Polttisautot / Vs: Apua auton tunnistukseen?
« : 16.09.11 - klo: 00.09 »
kyosholta pitäis löytyä jonkinlainen. gs26 moottorissa akselin halkaisija kierteiden harjalta 6.20 mm ja välistä 5.9mm.  millinen kierre. giga crusherissa ja igt1 vakio koneessa.

221
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 14.09.11 - klo: 22.36 »
joo mul oli 7.5 puolikkaan kardaani. mut oli sen verran hinnakas et dremeli surahti käyntiin :tongue: mut joo suosittelen sitä pientä lisä koloa siihen radio levyyn. helpottaa mekkausta esim kisoissa joissa on rajallinen aika räjäytellä autoa.  :tongue:

222
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 14.09.11 - klo: 22.24 »
kyllä toi vähän tiukkaa tekee saada mahtumaan. on nimittäin tehty yksivaihteiselle laatikolle. siis nivelkardaani (7.5,777..)

223
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 14.09.11 - klo: 22.10 »
Joo mulla on sama viritys nyt toista kesää. Halusin nimittäin jo ostetun nivel etu vetarin sopimaan. :wink: Taisin siitä joskus jotin kirjoitellakkin kun joku etsi sopivaa kardaania. tais mennä yv.nä vahingossa. Tai sit ajattelin et kaikki vetää gt2 autol kuitenki. Ainakin gt8 sarjas paitsi mä. nivel vetari menee kun vähän ottaa siit pallosta ja kupin pohjasta. Työstön määrä vähän pienenee jos pohjalevy on suoristettu. Toi mun uus dragon racingin pohja oli jo valmiiksi aika suora joten en viitsiny sitä vääntää. Toinen etu sen vanhan akselin käytöstä saadaan kun vähän suurennetaan radiolevyn koloa srpurrille eteen päin. Ja käyttämällä sokkaa siinä akselin pikku poikittais reijässä. Näin pystyy minulla ainakin väkisin löystyvän kakkosvaihteen limpun lukitus ruuvin kiristämään ilman vaihteiston irroitusta.

224
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 11.09.11 - klo: 13.05 »
kyl mä laittaisin taakse 3 asteen palan. mut jos olis tehty niin vaikka3,5. toisaalta parkkis sudituksessa ei niin suurta merkitystä jos menee herkemmin kylki edellä.  mut jos koneessa on tarpeeksi potkua niin ihan sama mikä pala siellä takana on silti lähtee sladiin. 3 pala mulla ainakin nopein. :tongue:

225
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 05.09.11 - klo: 11.37 »
olikos se niin että rata tiistaisin on sähköautoille varattu?

226
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 31.08.11 - klo: 17.27 »
mitkäs ne levennykset ovat? aa siis noi hexit? mistäs tollaiset löysit. hyvän näköinen :wink:

227
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 27.08.11 - klo: 12.22 »
torstaina kävin radalla.. vettä oli todella paljon. no siirtelin vähän letkuja ja ajelin vähän "omaa" reittiä :tongue:. olis kiva kyl viel päästä ajelee ihan kunnolla. niin et ilmoitelkaa kun rata taas ajo kunnossa tai vesi talkoista jookos.

228
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 02.08.11 - klo: 19.07 »
no eipä paljon vastauksia herunut. no kuitenkin nyt on 30mm toinen jarrulevy ja viri palat. muut hilppeet löytyikin pakista. onneksi kun ei muuten olisi ens viikonlopuksi saanut rakenneltua. vivusto kun on ruotsistakin loppunu. jostain syystä menekki on ollu sen verran kova.

229
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 31.07.11 - klo: 20.01 »
onko tietoa kyoshon virimalli jarrupaloista.. siis parantaako jarrutehoa tai lämmön kestävyyttä. vai kannattaisiko mieluummin satsata toiseen acre levyyn., tai kenties molempiin. tällä autossa siis yksi acre ja vakio palat. mut jarru katoaa muutaman kierroksen jälkeen.  jarru on säädetty niin että "kylmänä" ei mene pyörät lukkoon.  kisan aikana epaa yritin säätää mut kyl se kohellukses vähän meni.. :undecided:

230
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 27.07.11 - klo: 14.49 »
minkälaista rengasta kannattaa käyttää jos rata märkä. Tai jos kisa on julistettu märäksi. Onko gt autohin tehty erikseen sellaisia renkaita.

231
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 25.07.11 - klo: 09.30 »
tietäisikö joku osanumeroa etu nivelkardaanille igt 1 autoon. Eli 7.5 on sama. Sit diffien vetokuppien osa num. Olis kans tarpeen.

232
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 24.07.11 - klo: 22.36 »
oli joo.  kelasin vaan et onksil välii jos jouset "loppuu kesken" eli iskarin varsi tulee niin ulos et jousi jää kelluu vapaasti. nii toi nolla pala oli vähän kokeilu. mut ei se huonosti toiminu. perä vähän niiaa kiihdytykses.. gt1 toimii varmaan vähän eri setupil kuin gt2. siis en tiedä kun en ole 2. kokeillu.

233
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 24.07.11 - klo: 21.41 »
millä mä saan tota ulos joustoo enemmän taakse. siis rajoitin ruuvit on poistettu. silti kun nostan perän irti maasta niin pohja levy nousee max 5mm ja sit renkaat irtoo maasta. johtuuko kenties jousista, ne on kyöstin hopeiset. entä kuinka paljon edessä pitäis olla ulos joustoa.  olisi kiitollinen vinkeistä.

234
voiko moottoriin vaihtaa turbotulpallisen kannen? valmistajan mukaan säätö helpottuisi.

235
ISOT kiitokset järjestäjille. Pääsi juuri kivasti treenaamaan kilvanajoa kavereita vastaan. tulipa opittua että gt auton vaihteistoon pitää laittaa joka ruuviin lukitetta. kuten esim spurrin kiinnitys..  teimpä oman parhaan kierrosajankin. nyt vaan pitää saada tasaisuutta ajoon. Jonnelle suur kiitos hyvästä mekkauksesta.

236
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 21.07.11 - klo: 10.56 »
kokeile vaikka 80wt.

237
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 20.07.11 - klo: 11.21 »
ne iskarit tod. näk. alkaa puskee kohta peräöljyä vähän joka saumasta. tiivisteet muuttaa muotoaan(yleensä turpoaa tai kovettuu)

238
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.07.11 - klo: 15.51 »
okay. siinä tapausessa en lähde kyl vaihtamaan. kun omat on alu rungolla ja purettavissa.

239
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.07.11 - klo: 14.56 »
niin piti kysyä mitä hyötyä noista bigbore iskareista on ja saako niihin radalle sopivia jousia. ja osa numerokin olis kiva saada. niin vois tutustua lähemmin.

240
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.07.11 - klo: 14.46 »
joo ja sen takapalikan hankinnassa voi valita kolme eri kulma vaihtoehtoa. 1,2 ja3. 3 tulee vakiona. mä hommaisin ehkä ykkösen mut sen voi itse kukin valita. kardaanit voi kanssa vaihtaa nivel mallisiksi. tosin ainakin kyöstin etu nivekardaania joutuu vähän "sovittaa".

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11