Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Riku.F

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11
241
Polttisautot / Vs: Monsteria hankkimassa
« : 19.07.11 - klo: 11.08 »
mulla on giga crusher kahdella mootorilla ja thunder tiger sledge hammer s50 koneella. molemmissa painoa riittää. mutta voimaakin löytyy. mökillä hiekkamontulla molemmat ovat kyllä tuoneet hymyä ja naurua huulille. mitään en ole kummastakaan rikkonut. sledge hammer toi mieleeni raivostuneen gorillan  :shocked: :wink:
slege hammer kyllä kiipesi niin helposti jyrkän montun seinän että olin jopa vähän ihmeissäni. giga kiipesi 3/4 rinteestä ja kaivoi kuopan :huh:

242
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.07.11 - klo: 10.55 »
ei ne kai ole.
tai vois vetarin saada ehkä riittämään jos käyttäis "pitkää" nivelkuppia. ei muuta kun tilailee tai toivottavasti joltain löytyy ylimääräinen.  itse tilaan kyöstin osat tietonikkariin. kahdesta syystä: matkaan menee 2min ja palvelu on parempaa. maanantaina jos tilaa niin torstaina osat voi hakea. nopeus riittää mulle.

243
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.07.11 - klo: 00.37 »
onkos auto 1vai gt2?

244
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 15.07.11 - klo: 21.57 »
joo kiitos. näköjään noissa spurrien halkaisijoissa on eroa niin että jos käyttää evolvan ykköstä niin pitää myös kakkos spurrin olla evolva mallia. no sellaiset nyt tuli rakenneltua.  eli ykkönen 48-49 ja kakkonen 44-45 hampaisina.

245
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 15.07.11 - klo: 20.52 »
tietääkö kukaan osanumeroo evolva modaus vaihteiston yksisuuntaislaakerille ja sille laipalle johon ruuvataan spurri 3:lla ruuvilla kiinni?.
niin ja onhan se myös 6mm akselille??

246
Polttisautot / Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« : 10.07.11 - klo: 22.02 »
joo kyl sä niillä muovisilla pärjäät. mä varmistan et löydän sen akselin ja katson mitä muita hilppeitä tohon vehkeeseen omistan. menee kyl huomiseen. tulin vasta raisiosta
gt8 kisoista ja akkut aika tyhjät. onko sul muuten yhdellä vai kahdella koneella. mul on se"dual force".   mä yritän muistaa laittaa sulle lisää infoo pian.

247
Polttisautot / Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« : 10.07.11 - klo: 21.21 »
siinä kolmos vaihtees on erillainen laakerointi kuin igt spurris muistaakseni. joskus kai pyörittelin niit käsissäni ja totesin et ei niin ei. tarkoitatko sitä kytkin akselii missä on mutteri joka tulee koneen kampiakseliin?  jos niin mul on yksi kait pakis lojumas joutilaana.

248
Polttisautot / Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« : 09.07.11 - klo: 13.27 »
ykkös vaihteen spurri on sama kuin inferno gt:ssä. itsellä on sellainen myös metallisena. muista ei tietoa. en tosin ole vielä ole mitään spurreista saanut rikki.

249
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 08.07.11 - klo: 19.38 »
kyllä vähän jo polttelee sunnuntain karkelot.

250
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 07.07.11 - klo: 14.18 »
onko tietoa raision kisan aikataulusta?

251
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 05.07.11 - klo: 18.03 »
kyl ne teräs spurrit kestää.. itselläni sellaiset löytyy kans pakista. mut syövät aika voimakkaasti kytkimen pinjoneita. on myös tullut kokeiltua tupla jarruja. en kyllä nähnyt niissä mitään järkeä. tällä hetkellä yksi 30e kyöstin jarrulevy. joka kyllä riittää.

252
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 21.06.11 - klo: 22.33 »
Mä oon käyttäny ruuvilukitetta tos kytkimen päässä olevassa ruuvis. sillä on kyl ikävä tapa kertyä kampiakselin koloon. mut m3 kierretapilla kyllä saa vanhat möhnät pois.  niin ja sit orkkis kytkin kelloon menee 5x8mm kuulalaakerit. tosin aika monta peräkkäin. itsekkin mietin missä näkyis sen holkin osa numero.. tein tosin itse mut vois hankkii pakkiin. jos käyttää kytkimes niit neula laakereita niiin kannattaa hammas välys säätää tarkasti(siis ei ainakaan liian tiukaksi) muuten laakereiden runko sulaa. mut kannattaa ne kuulikset hankkii. itsellä kytkin kellona vs058 jossa taaempi laakeri x-rayn 12x5mm ja etummaiset 10x5mm. pijoneina 16 ykkös 20hampainen kakkosvaihteella. evolvan pinjonit siis. 21hampainen kakkonen sopii myös mut omassa novarossissa ei oikeen potku riitä. 28 lrp:ssä sitä kyllä käytin.

253
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 06.05.11 - klo: 19.58 »
mistä porukat on noit ins boxei hommannu?

254
kyllä mun autoon sopii muutkin moottorirt. itse asiasssa orkkis kone on edelleen käyttämätön. mut joo tajusin. onko autoni siis standardin mukainen.. kyllä harmittaa jos ei. onhan monilla muillakin merkeillä omia moottorin kiinnitys virityksiä. jotenkin vaan ärsyttää turha yleistäminen ja mollaus. topiikin auto ei ole ehkä teknisesti kovin kummoinen mutta silti se näyttää tarkasti esikuvaltaan. se on siinä parasta!

255
en tiennyt rc autoissa olevista standardeista. kakki eri mallit merkit jne. taitaa olla vähän vaikea toteuttaa. oma igt1 on ainakin ollut uskomattoman lujaa tekoa. ainoa minkä olen saanut rikki on taka koritolppien jalka. rauta lankaa en vielä ole mistään löytänyt. auto maksoi 250 e kaupassa. jos olisi löytynyt kittinä niin olisin toki mieluummin sen hankkinut.

256
eka kisa on siis kuusaankoskella sunnuntaina???

257
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 29.04.11 - klo: 11.11 »
onko niin ettei tattarisuolla ajeta yhtään kilpailua tänä kesänä?. siis virallista. paitsi Ls5

258
Polttisautot / Vs: 1/10 polttistouring (TP-10)
« : 29.04.11 - klo: 06.42 »
katselin tuota kori listaa.. siis mazda 6 ei ole enää hyväksytty vai mitä? no eipä nuo korit niin paljon onneksi maksa. ja meneehän toi juuri leikattu ja maalattu 6 treeneissä. kuinka paljon kori vaikuttaa auton käyttäytymiseen (siis onko väliä esim muihin auton säätöihin)  ja mitä koria suosivat nyky kuskit.
kyseleepi mahdollinen tulokas.

259
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 29.04.11 - klo: 00.43 »
noh ehkä nyt vähän innostuin inttämään vastaan..  ihan hyvä oli toi Hoken pointti. mähän olin itse suht riski altis henkilö viimeksi radalla käydessäni. :evil: no ajetaan sitten miten päin vaan niin eihän se voi touhusta sitä suurta hupia viedä mitä se mulle tuottaa. pahoittelen aikaisempaa, nyt kun ehdin asiaa miettiä  niin kyllä uudet haasteet on vaan ihan hyväksi.

260
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 28.04.11 - klo: 23.23 »
eli asiasta ei puhuttu rataa koskevassa kokouksessa mitään. vaan nyt pari pro kuskia päättää mitä kaikkien tulee tehdä. no niin mä vähän arvelinkin että täs käy. vai pitäisikö asiaa ehkä vielä käsitellä. toki en tiedä mistä siellä kokouksessa puhuttiin kun olen ns. amatööri harrastaja päätöksenteosta ulkona oleva.

261
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 28.04.11 - klo: 21.04 »
Niin puhut varmaankin ihan asiaa. minun mielestä siinä on kuitenkin ero miten rata on alunperin suunniteltu ajettavaksi. ja sitten suunnan muutoksella. tossa kysyin kuitenkin alustavasti sitä rakennus materiaalia ja olisihan sitä. ei nyt sahalta suoraan mutta kuitenkin käyttö kelpoista. mutta äänestys voisi olla ehkä reiluin tapa päättää asiasta.

262
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 28.04.11 - klo: 17.48 »
Mä nyt en oikeen lämpeä tolle vastakarvaan ajamiselle. Juuri kun on edes jotenkin oppinut radan metkut täytyisi aloittaa alusta. Jos varikolle tulevan auton pystyy estämään sillä että sitä palkkia korotetaan saman paksuisella mitä siinä nyt on. Ei ne autot kuitenkaan nyt niin korkealle siitä kantarista ole lentäneet. Lähinnä katon kautta ympäri josta kerran itse näin "onnistuneen" vallin ylityksen. Ja sitten se taka suora. siellä riittäisi matala "kova" aita estämään auton työntymisen siitä läpi. Rakennetaan porukalla vai...?? Voisin luultavasti auttaa materiaalien hankinnassa. mitä se nyt sitten vaatisi. Luultavimmin puutavaralla ja ruuveilla aika hyvää jälkeä voisi syntyä kun järkevästi toteutettaisiin. No tämä nyt oli yhden kesän radalla käyneen mielipide mutta en pystynyt pidättelee :roll:

263
toi on mun mielestä parasta kyoshon autoissa.. ne vaan näyttää niin hyvältä. mullakin on sama kone mut siinä sähkökäynnistin. siis ihan uusi. auto ostettu lähinnä hyllyn koristeeksi. auto on dodge ram.

264
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 24.04.11 - klo: 11.08 »
ai tiistai on sähkiksille? no aina oppii uutta. mistäs vois kysellä onko niitä lähdös sankoin joukoin tattikselle. vai pitäiskö mennä torstaina ihan suosiolla. sää vaan olis tiistain ennusteen mukaan otollisin päivä. mut tiedä nyt noista ennusteista :shocked: olisko torstaina sit ketään gt urhoa lähdös radalle?

265
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 23.04.11 - klo: 12.22 »
onko tietoa missä kunnossa tattarisuon rata on? ajattelin ensi tiistaina lähtee kokeilee miten igt evo malli :roll:
pysyy radalla. siis jos vaan rata on ajo kunnossa. olisko ketään muuta kiinnostanu lähtee kaveriksi?

266
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 16.03.11 - klo: 20.05 »
omat kokekemukset vakio iskareista on kyllä hyvät vaikkakin oon niillä ajanut vain muutaman kerran. vakio vanteet taas ovat aivan liian heikot rata käyttöön. siis kokemusta on noin. kerran kolahti tattiksel varikko valliin ja halkes monesta kohtaa. liian kovaa muovia.  niin ja viel noista iskareista. itse oon laittanu vasempaan taka iskariin krossi tyylisen kumisukan ja on toiminut hyvin.

267
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 24.02.11 - klo: 13.28 »
joo minäkin oon ajamassa gt8 luokan kaikki kisat.

268
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 26.01.11 - klo: 17.47 »
joo mä oon mukana siinä tilauksessa. on sen verran hyvän näköinen body :grin:

269
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 25.01.11 - klo: 23.10 »
aijai tuli kyl aika varteenotettava vaihtoehto tolle mun f430 korille. onkohan noi etu lamput tarroilla kun en tästä kännykästä oikeen niin tarkasti pysty katsoo. ja tuokohan joku tota suomeen?


270
Schumacher / Vs: Schumacher Mi4 LP & Mi4CX touring-autot
« : 25.01.11 - klo: 10.54 »
ok.. kiitoksia tiedoista. mulla taitaa olla aika hakusessa säädöt autossa kun vaihdoin lrp;n renkaista noihin kisa laillisiin niin sain auton kaatumaan isomyyrissä. mutta pitääpä vaan jatkaa säätöjen hakemista :tongue:

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11