Kirjoittaja Aihe: KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA  (Luettu 31856 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #180 : 19.01.07 - klo: 18.51 »
Saako sm-kisoissa käyttää sitä spektrumin telemetriaa ,kun joku väitti että on kielletty. Mutta eikö se ole kielletty vain jos on kaksi suuntainen eli voisi säätää autoa ajon aikana.
Multi surfase on hanurista

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #181 : 19.01.07 - klo: 18.54 »
Ei ole kielletty.

Poissa micsa

  • PRCA
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #182 : 19.01.07 - klo: 19.10 »
Ja tiedoksi Full, että tampesterista on kyllä lähdössä porukkaa ensikesänä kisoja kiertämään joten tuttuakin porukkaa kisoista löydät. Helpottaa kuitenkin ensikertalaista jos on muutama tuttu naama kisapaikalla.

PS. Mikäli suunnitelma toteutuu niin kisaamista pääset kokeilemaan ihan käytännön tasolla tuolla koskissa.  8)

Mika R

  • Vieras
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #183 : 19.01.07 - klo: 19.12 »
Lainaus käyttäjältä: "*Wimmu*"
Kaikki on aloittanut mekkaamisen joskus,joillakin sen muutaman sekunnin tankkauksen yms toimenpiteiden sisäistäminen vie vähän enemmän aikaa.
Ei ole huonoja mekkareita,on vaan vähän erilailla toimivia mekkareita.
Ei se tee mekkarista huonoa jos tankkaus kestää 2-4 sek enemmän kuin jollain toisella.
Tankkaus on hoidettava niin hyvin kuin sen vain osaa,ja harjoitus tekee mestarin.
Ja loppujen lopuksi kuski antaa mekkarille ohjeet tankkauväleistä yms...


Jees, ja onhan siinä muutakin kuin tankkaus. Koneen säätäminen, käynnistys jos puutuu ym. ettei kaadu tollaseen kisa. Ei välttämättömyys mut hyvä mekkari on iso osa kisaamista josta hyötyy etenkin vähemmän kokenut kuljettaja. Ja yhteispeli, se on tiimityötä parhaimmillaan. Ilmankin voi toki hyvin pärjätä jos ongelmia ei tule suorituksen aikana mut idea on siinä että kuski saa keskittyä 100% ajamiseen ja mekkari muuhun.

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #184 : 19.01.07 - klo: 20.19 »
Tässä kun tankkauksista puhuttu, niin onko kukaan perhtynyt noihin bensatankin määrä mittareihin jos sen sais lisättyä siihen telemetriaan.
Voisi helpottaa mekkarin hommaa ei tulisi turhia varikko käyntejä.
Minun kun on pakko kehittää kaikki muu kuntoon kun ei osaa vielä ajaa.
Multi surfase on hanurista

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #185 : 19.01.07 - klo: 20.26 »
Perinteisellä sekkarilla ajavat maailmanmestarit, kuten myös aloittelijat, joten eiköhän sillä selviä. Se sensori kun leviää kesken erän, niin sitten homma rupee kusemaan isosti.

Yhden tankillisen jos kellottaa jossain välissä aaamusta / alkupäivästä, niin tietää mitä tapahtuu. On sitä ennenkin menty "sillä vitosella" ja aika mitattu siitä mummon vanhasta seinäkellosta, joka killuu jossain siellä lähimaastossa.  :wink:
Tai sitten "huuda sit kun muutkin tulee, mut kierrosta aikaisemmin tai myöhemmin".
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa full

  • Jäsen
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #186 : 19.01.07 - klo: 20.41 »
Lainaus käyttäjältä: "micsa"

PS. Mikäli suunnitelma toteutuu niin kisaamista pääset kokeilemaan ihan käytännön tasolla tuolla koskissa.  8)


Tästä olenkin innolla odotellut lisätietoa :)

Kiitoksia kaikille vastauksista. katsotaan nyt mihin talvi vie kun aikaahan tässä kuitenkin on vielä kuiville keleille :)
[Xray XB8]

Poissa micsa

  • PRCA
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #187 : 19.01.07 - klo: 21.15 »
Lainaus
Tästä olenkin innolla odotellut lisätietoa


Ja lisätietoahan saa kun vaan kysyy eli puhuttelet huomenna hallilla jotain kerhon aktiivia niin selviää sullekin missä mennään.

Poissa Katja

  • Tulokas
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #188 : 20.01.07 - klo: 18.58 »
Noniin pojat (miehet). Koska täällä on viitattu tyttöystäviin/vaimoihin, ajattelin antaa teille vähän naisnäkökulmaa asioihin mistä olette kinastelleet.
Niille, jotka ei tiedä, tiedoksi, että olen nuoremman Heinosen avovaimo/tyttöystävä. Yhtäkään kisaa en siis ole ajanut (yllätys,yllätys), mutta sitäkin enemmän olen roikkunut kisoissa sekä harjoitteluissa mukana.

Nostajille meuhkaamisesta sen verran, että ei tietenkään ole suotavaa minkäänlainen nimittely. Siinä, että nostajalle huudetaan sana nostaja ja osoitetaan auton sijaintia en taas näe mitään ihmeellistä. Olen siten tehnyt myös itse katsomosta. Kysehän ei ole siitä, että nostaja olisi jotenkin huono vaan vain ja ainoastaan siitä, että olis kiva saada taas se auto pyörilleen. Ja aivan turha tulla nyt kommentoimaan että opettelis ajamaan siten ettei kaada. Olen meinaan myös itse ajanut Lavangon rataa Josen autolla kaatamatta ja tuskin kukaan silti mua hyväksi kuskiksi kehuu. Ja joku pyysi ottamaan huomioon katsomon, itse en ole koskaan kuullut kuskien huutoja enkä edes kuulutuksia katsomoon (puhun siis Lavangosta).

Ja sitten siitä kisoista kesken lähtemisestä. Itse ihmettelin etenkin PM-kisoissa sitä, enkä voi ymmärtää, että jos lajia harrastaa niin mitenkä ne kisat ei joitakin kiinnosta sen jälkeen, kun itse on pudonnut. Itse seuraan kisoissa lähinnä Arin ja Arton suoritusta, mutta myös mm. Josen,  Hoken, Nikon ja onhan näitä. Yleensä tietysti joku näistä edes on finaalissa, mutta tuskin silti, vaikkei olisi, lähtisin kesken kaiken pois.

Myös on kommentoitu sitä, että joidenkin vaimokkeet ei ymmärrä tätä touhua, jonka Hoke totesikin olevan väärä mielikuva ja sanoi samalla siitä ettei naiset ymmärrä sitä rahan määrää mikä tähän harrastukseen menee. Juu, kyllähän mäkin käyttäisin ne rahat ihan vaikka vaatteiden shoppailuun, mutta niin kauan kun omia rahojaan mun mies "tuhlaa", niin ei taida olla mun päätettävissä. Itse en näe mitään syytä miksi tykkäisin huonoa kisareissuista.  Ja pieni varoituksen sana niille, jotka täällä entisiä ja nykyisiä vaimojansa "panettelee", niin olettekos aivan varmoja ettei kyseiset rouvat/neidit käy täällä lueskelemassa. Niin.

Jatkakaa, hyvät naurut oon välillä saanut.

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #189 : 20.01.07 - klo: 21.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Katja"
Ja pieni varoituksen sana niille, jotka täällä entisiä ja nykyisiä vaimojansa "panettelee", niin olettekos aivan varmoja ettei kyseiset rouvat/neidit käy täällä lueskelemassa. Niin.

Jatkakaa, hyvät naurut oon välillä saanut.


Just Jerryä varoittelin, jottei rupeaisi haastelemaan mitään emännän vaihtoon liittyvistä asioista.  Saattaapi käydä ohraisesti, jos emäntä sattuu samalle sivulle.

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #190 : 20.01.07 - klo: 21.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Katja"
Noniin pojat (miehet).

Pojat.

Lainaus käyttäjältä: "Katja"
Olen meinaan myös itse ajanut Lavangon rataa Josen autolla kaatamatta ja tuskin kukaan silti mua hyväksi kuskiksi kehuu.

Ei muuta kuin lisää harjoittelua. Tämä laji kaipaa kipeästi tasa-arvoistusta. (=enemmän naiskuskeja)

Lainaus käyttäjältä: "Katja"
Jatkakaa, hyvät naurut oon välillä saanut.

Jotain hyötyä tästäkin topikista.

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #191 : 21.01.07 - klo: 03.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Katja"
Noniin pojat (miehet). Koska täällä on viitattu tyttöystäviin/vaimoihin, ajattelin antaa teille vähän naisnäkökulmaa asioihin mistä olette kinastelleet.
Niille, jotka ei tiedä, tiedoksi, että olen nuoremman Heinosen avovaimo/tyttöystävä. Yhtäkään kisaa en siis ole ajanut (yllätys,yllätys), mutta sitäkin enemmän olen roikkunut kisoissa sekä harjoitteluissa mukana.

Nostajille meuhkaamisesta sen verran, että ei tietenkään ole suotavaa minkäänlainen nimittely. Siinä, että nostajalle huudetaan sana nostaja ja osoitetaan auton sijaintia en taas näe mitään ihmeellistä. Olen siten tehnyt myös itse katsomosta. Kysehän ei ole siitä, että nostaja olisi jotenkin huono vaan vain ja ainoastaan siitä, että olis kiva saada taas se auto pyörilleen. Ja aivan turha tulla nyt kommentoimaan että opettelis ajamaan siten ettei kaada. Olen meinaan myös itse ajanut Lavangon rataa Josen autolla kaatamatta ja tuskin kukaan silti mua hyväksi kuskiksi kehuu. Ja joku pyysi ottamaan huomioon katsomon, itse en ole koskaan kuullut kuskien huutoja enkä edes kuulutuksia katsomoon (puhun siis Lavangosta).

Ja sitten siitä kisoista kesken lähtemisestä. Itse ihmettelin etenkin PM-kisoissa sitä, enkä voi ymmärtää, että jos lajia harrastaa niin mitenkä ne kisat ei joitakin kiinnosta sen jälkeen, kun itse on pudonnut. Itse seuraan kisoissa lähinnä Arin ja Arton suoritusta, mutta myös mm. Josen,  Hoken, Nikon ja onhan näitä. Yleensä tietysti joku näistä edes on finaalissa, mutta tuskin silti, vaikkei olisi, lähtisin kesken kaiken pois.

Myös on kommentoitu sitä, että joidenkin vaimokkeet ei ymmärrä tätä touhua, jonka Hoke totesikin olevan väärä mielikuva ja sanoi samalla siitä ettei naiset ymmärrä sitä rahan määrää mikä tähän harrastukseen menee. Juu, kyllähän mäkin käyttäisin ne rahat ihan vaikka vaatteiden shoppailuun, mutta niin kauan kun omia rahojaan mun mies "tuhlaa", niin ei taida olla mun päätettävissä. Itse en näe mitään syytä miksi tykkäisin huonoa kisareissuista.  Ja pieni varoituksen sana niille, jotka täällä entisiä ja nykyisiä vaimojansa "panettelee", niin olettekos aivan varmoja ettei kyseiset rouvat/neidit käy täällä lueskelemassa. Niin.

Jatkakaa, hyvät naurut oon välillä saanut.



Go katja go!!!  :wink:
Jauhot suuhun pojille/ukoille!!!
The

Mika R

  • Vieras
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #192 : 21.01.07 - klo: 13.53 »
Joo jauhot suuhun. Kyllä se hijaseks vielä vetää kun pyöräyttää pari muksua niin mä kysyn sitten uudelleen mikä on meininki. Raha ei ole meidän perheen ongelma vaan aika. Vaimolla on hyvä asema joten mulla on mekko päällä kotona enemmän ku sillä haha

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #193 : 21.01.07 - klo: 14.18 »
Ainiin.. Olet ainoa lajia harrastava jolla on jälkikasvua.  :wink:

Kummasti noita perheellisiä aktiivisesti harrastavia löytyy montakin.


Ja kun ei nyt mikalle mennu perille mitä ajoin takaa tuolla raha tuhlaamisella niin...
Useasti se ongelma naisen kanssa tässä harrastuksessa ei todellakaan ole itse harrastus vaan monilla se saattaa olla ihan vaan siitä kiinni että vaimoke ei ymmärrä miksi ihmeessä pitää työntää pieneen härveliin kasapäin rahaa. Miks niitä osiakin pitää olla järkky kasat jne. "käyttäisit nekin rahas johonki hyödylliseen" yms.
Tämän päälle kun vielä pitäis tuhlata aikaa monta tuntia radalla ajamiseen ja vielä senkin jälkeen putsailuun ja muuhun ruuvailuun niin soppa on monesti selvä. Vaikka sen tekisi kuinka ja nopeasti niin silti tulee narinaa. :D (ja huom. en missään nimessä tarkoita että näin olisi aina... Onneksi on näitä ymmärtäväisiäkin naisia suomi pullollaan :)  )
Joko sinulla Mika on näin tai sitten sinulla on todellakin suuri aamutossu päälläsi.

Vaimosi siis ei ole millään tavoin kiinnostunut sinun harrastuksistasi, eikä lapsia näytä kiinnostavan koko touhu yhtään???
En osaa muuta kuin hämmästellä..

Tunnenpa erään kauan harrastaneen kuljettajan jolla on 2 poikaa.
Hän järjestää rentomielisiä kilpailuita ja kiertää kesäisin kilpailut läpi.
Myös vaimo on ollut paikanpäällä jopa pitämässä kioskia.
Pojat kulkee jokapuolelle mukana ja heillä on aina ollut hyvinkin hauskaa.

Olisiko tämä siis vain järjestely kysymys tai vastaava???
Siinäpä pohdittavaa  :P

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #194 : 21.01.07 - klo: 15.04 »
Paitsi mulla ei aina oo hauskaa kun on "2 poikaa" mukana. Likaisen pelin taitajat.  :D
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #195 : 21.01.07 - klo: 15.13 »
No minun tyttöystävä tai minun vaimo(kohta entinen, onneksi) ei todellakaan ole kovin aktiivinen tällä foruumilla (ainakaan minun tietääkseni).
Täytyy kyllä jotain järkeä saada tuohon huuteluun se on ihan totta ja eihän sivusta katsoja tietää siitä muuta kuin että nostajalle huudetaan kurkku vääränä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Katja

  • Tulokas
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #196 : 21.01.07 - klo: 15.52 »
Tervetuloa kysymään ihan milloin vain. Se on totta, ettei meillä ole ainakaan tällä hetkellä lapsia ja pidän itsestään selvänä että lapset menevät aina kaiken edelle. Tottakai. Mutta tuskin se mua hiljaseks vatäis vaikka olisikin. Jos oletat että kymmenen vuoden päästä meillä on pari lasta ja Ari tekee kahdeksan tunnin työpäiviä ja lopun ajan hoitaa kotia, olet todella väärässä. Sitä en halua.

Aika. Se on ihan yhtä arvokasta meillekkin. Tämä harrastus ei todellakaan ole ainut, joka aikaa vie. Jos yhtään tunnette miestäni, tiedätte, että töitä tehdään ja paljon. Lisäksi on muut harrastukset. Viime kesä meni siten että kisoja oli paljon joista EM-kisaan lähdin mukaan (+monet kotimaan kisat), näiden lisäksi oli ratatalkoita, työmatkoja, kahden viikon reissu Indonesiaan ja itse olin monta viikonloppua töissä. Arin kesälomat kului kisamatkoihin. Eikä ne kiireet kesään lopu. Eli sitä yhteistä "laatuaikaa" ei meilläkään tuhottomasti ole. Silti en kiellä toiselta  ihmiseltä harrastuksia.

Mika R

  • Vieras
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #197 : 21.01.07 - klo: 16.27 »
Ei ole tarkoitus aiheuttaa mitään tappelua. Aika moni on jounut luopumaankin, esimerkkejä löytyy M8 luokastakin. Lapset ovat erilaisia munkin pojat ovat yö ja päivä. Toinen nörtti (12) toinen urheilijan alku (3), molemmat positiivisessa mielessä siis. Hyvä jos paketti pysyy kasassa, helppoa se ei aina ole mutta eihän se kenelläkään ole vai... Nuorempi on ihan sika kiinnostunut, tässä vaiheessa on vaan niin monta muutakin kiinnostuksen kohdetta joten katotaan nyt. Kisapäivä on kuitenkin sellanen että itse en viitsi 3 vuotiasta tuoda paikalle koko päiväksi ja vaimo, no hän nyt ei niin järin innostunut ole, siis ymmärtää kyllä (säälien haha) mutta ei ole sinänsä kiinnostunut vaikka ajaisin aidan seipäällä istuen tai menestyisin.

Hoke, uskoisin että minulla on noin kunsanoit ja sitä kai itsekin yritin sanoa. Noo - Vaihdetaan puheenaihetta johonkin mukavampaan :D

Ainiin - tervetuloa Katja forumiin!
Ja Arin tunnen ja mun mielestä yksi cooleimmista kuskeista M8 luokassa!

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #198 : 21.01.07 - klo: 18.30 »
Kyllä meillä vaimo suvaitsee tämän harrastuksen(tai sitten valehtelee :lol: ).Muksukin korjaa innolla autoa aina välillä,ja esim viime kesänä käydessämmä tampereen FG cupissa pääsi emännyys ja muksu shoppailee/särkikseen minun riuhuessa lähetin kädessä radalla.

Vaimoja on moneksi.Omani on juuri oikea..kunhan vain itse muistan pitää visa laskut piilossa niin kaikki on okei :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #199 : 21.01.07 - klo: 18.44 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Vaimoja on moneksi.Omani on juuri oikea..kunhan vain itse muistan pitää visa laskut piilossa niin kaikki on okei :mrgreen:


Haha... tässä juuri se esimerkki mitä tarkoitin  :mrgreen:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #200 : 21.01.07 - klo: 18.50 »
Ja onhan meillä miehilläkin tietyt velvollisuudet..ei kai kukaan ole päivästä toiseen tyyliin 24/7 radalla tai mekkaamassa autoaa,eihän :lol: Jos näin on niin en ihmettele yhtään jos emännyys alkaa kiehua :mrgreen:

Pitää välillä antaa "laatuaikaa" :mrgreen: (pisto ja ravistus :mrgreen: ) jotta voi sitten hyvillä mielin noitua ohjain kädessä.

Edit: Oisittepa nähny emännyyden ilmeneen kun tulin reilu vko sitten kotia stampede reissulta ja löin poikki olevan speden tiskiin :mrgreen: Alkoin keskustelu rahan menosta :mrgreen: minä olin-> :mrgreen: kun emäntä oli  :evil:  :shock:  :?:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #201 : 21.01.07 - klo: 19.47 »
Ei pahalla mutta onhan meillä tuo JONNI jonka tyttöystävä ei sitten kirveelläkään tajua rc-harrastuksen päälle sitten millään mutta korjataan sekin asia kesän mittaan.
Tai sitten ehdotan että te tyttöystävät ja vaimot keksivät jotain kivaa aina kisapaikalla.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #202 : 21.01.07 - klo: 19.55 »
Miten olisi vaikka kuviokelluntaa :D
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #203 : 21.01.07 - klo: 20.12 »
Edit: Oisittepa nähny emännyyden ilmeneen kun tulin reilu vko sitten kotia stampede reissulta ja löin poikki olevan speden tiskiin :mrgreen: Alkoin keskustelu rahan menosta :mrgreen: minä olin-> :mrgreen: kun emäntä oli  :evil:  :shock:  :?:[/quote]

 :lol: :mrgreen:

Sori OT.
Traxxas Revo 2.5

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #204 : 21.01.07 - klo: 20.12 »
Pitää välillä antaa "laatuaikaa" :mrgreen: (pisto ja ravistus :mrgreen: ) jotta voi sitten hyvillä mielin noitua ohjain kädessä.

Tommi hyi hyi

 :?:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #205 : 21.01.07 - klo: 20.21 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Pitää välillä antaa "laatuaikaa" :mrgreen: (pisto ja ravistus :mrgreen: ) jotta voi sitten hyvillä mielin noitua ohjain kädessä.

Tommi hyi hyi

 :?:

Jerzi


Muista Jerzi, se on Tom.  :lol:
Traxxas Revo 2.5

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #206 : 21.01.07 - klo: 23.12 »
Joo tiedän mutta näin tällä kertaa :mrgreen:
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #207 : 22.01.07 - klo: 10.19 »
Parjasilla harrastaa molemmat ja lapset on mukana. Siis Mr Parjanen et vaimo. Ovat kuulemma ajaneet joskus jopa C8 luokkaa ja olen kuullut et jopa jossain kisassa Jani olisi voittanut ja Nana toinen. Tämmöiset pariskunnat on harvassa  :mrgreen:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND