Kirjoittaja Aihe: Tr-15 Rally  (Luettu 3279 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« : 18.02.05 - klo: 19.05 »
Tommosta  autoa kasailin, mutta hätiköin ja liimasin renkaat kiinni ja mietin tulipa hyvät sitte huomasin että insertit loju vielä laatikon pohjalla. Kysyisin vaan vaikuttaako jotenkin huomattavasti esim renkaiden kulumiseen tai ajettavuuteen. Et tietäisin revinkö renkaat irti vai annanko inserttien olla seuraavia kumeja varten :?:  

Samalla kysyn et jos mulla on hitecin ohjain tartteeko mun vastaanotinta ostaessa huomioida muuta ku et se on AM ja pitääkö olla just  hitec ?

Mitä mieltä muut on tästä autosta kokemuksia ja muuta tänne. ei löytynyt haussa vastaavaa tälle autolle.
Hpi mt2 18ss

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #1 : 18.02.05 - klo: 20.18 »
Ota ja keitä renkaat pois vanteilta. Vinkkiä löytyy ari-pekan sivuilta(|150040)

Edit: Nimi korjattu :oops:

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #2 : 18.02.05 - klo: 21.23 »
Täytyy sitte kai keitellä harmittaa vaan ku ite munasin  :cry:
Hpi mt2 18ss

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Tr-15 Rally
« Vastaus #3 : 19.02.05 - klo: 05.42 »
Eipä tuo mitenkään vakava munaus ole, liimaukset lähtee helposti jollet ole liimannut koko rengasta kiinni vanteeseen kauttaaltaan kakskomponenttiliimalla. Ainahan näitä virheitä sattuu ja tapahtuu, et ole ainoa ;). Onnea auton ajoon!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #4 : 05.04.05 - klo: 18.19 »
Asiani ei mitenkään liity noihin renkaisiin mutta pistän tänne kun auto on kuitenkin sama :)  

Elikkäs aattelin että vois vaikka uuden moottorin ostaa kyseiseen autoon sitten kun vanhasta aika jättää. http://www.jp-nitroracing.com/rc/index.php?category=Moottorit&tuote=RTR18
Tommosta mottia aattelin lähinnä ihan kokeilumielessä ja hinnan perusteella.
Mutta kuinkapaljon se sitten tehoo tois tohon gs-15r mottiin verrattuna ja voiko tossa käyttää gs:sän pilliä jos vaan osuu kiinnitys kohalleen?

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #5 : 05.04.05 - klo: 20.03 »
No pillin kiinnitys on standardi että siitä saat olla huoletta mutta onko sinulla moottori pukkia? Itse aijon laittaa tuon koneen pureen ja tilasin RB:en moottoripukin jonka osanumero on 01.92303 ja tuohan on juuri TR-15:seen ja PTA:han tarkoitettu että pitäisi ainakin sopia autoon mutta koneeseen sopivuudesta en takaa mitään.

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #6 : 06.04.05 - klo: 19.46 »
Joo. mutta onkos se moottori pukki pakollinen? Että jos on alustassa semmoset röörit mitkä osuu kohakkain ton moottorin kanssa.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #7 : 06.04.05 - klo: 20.56 »
No se pukki on aika pakko olla ellei sitä itse tee sillä siinä koneessa ei ole niitä "putkia" mitkä GS-15:sessa (vai oliko se GX-15?) mihin tulee sitten ruuvit jolla kone pysyy sitten paikoillaan. Eikä se pukin hinta niin kammottava ole, Kärkkäisellä ~7€.

Poissa HPI FatPipe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Formula Offroad
Tr-15 Rally
« Vastaus #8 : 06.04.05 - klo: 20.58 »
joo mulla on toi TR-15 Rally ja sit tuli tänään toi monster TR-15 ja yhdistän ne. kun toi rally oli mäsänä ni hankin toisen tr-15mut se olikin monster ja ny ajan monterilla hyvä auto muuten! :D
Spektrum l Tamiya l Castle Creations

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #9 : 21.04.05 - klo: 17.15 »
Ja viellä lisää juttua samaisesta autosta :)
Kun ton auton mukana tulee kauhee kasa "ylimääräsiä" osia, niin mihinkä niitä voi käyttää? Onko kukaan keksiny mitään paikkaa niille ja voiko niillä korvata jotain muita auton osia taikka jotenkin muuten muuttaa autoo?

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #10 : 21.04.05 - klo: 20.18 »
Lainaus käyttäjältä: "jannu"
Ja viellä lisää juttua samaisesta autosta :)
Kun ton auton mukana tulee kauhee kasa "ylimääräsiä" osia, niin mihinkä niitä voi käyttää? Onko kukaan keksiny mitään paikkaa niille ja voiko niillä korvata jotain muita auton osia taikka jotenkin muuten muuttaa autoo?


Laita vaikka ohjausservo makaamaan ja väkrää ohjauslinkistö kunnolliseksi näin ensialkuun. Onnistuu ihan mukana tulleilla osilla ja hetken pähkäilyllä.
http://www.nic.fi/~villeli/images/auto/super/IMG_2163.jpg

Seuraava ei onnistukkaan enää mukana tulleilla osilla, mutta mukavaa "pientä" puhdetta ja tekemistä riitti.
http://www.nic.fi/~villeli/images/auto/super_hiilari/yleis_vas.jpg

 - Hount

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #11 : 22.04.05 - klo: 17.02 »
Toi on kyllä aikas nätti.

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #12 : 22.04.05 - klo: 19.10 »
Ton jälkimmäisen jutun vois perjaatteessa tehä itte alumiinista. Jos ois vaan siihen tarvittavat tarvikkeet

Poissa gekko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #13 : 29.04.05 - klo: 16.56 »
** moka

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #14 : 14.05.05 - klo: 19.49 »
Nyt oon ruvennu harkitsemaan että muuttaisin ton tr-15 rallyn alustan   tr-15 buggyn alustaks  mutta muut osat jättäisin ennalleen . Sen takia tämmöstä mietin koska on auttamatta liian matala, ei pysty ku asvaltilla ja pikku soralla ajaa nurmikko tekee jo hankaluuksia .

No itse kysymykseen. Onko kukaan tämmöstä rakentanut?

Toinen kysymys että kun kyoshon iskunvaimentimet on niin kalliita että löytyiskö mistään korvaavia iskareita (eri merkkisiä ja halvat ) mitkä ois saman kokoiset ja kävis tohon TR-15 buggy versioon ? kaikki apu kelpaa?

Muuten olen tosi tyytyväinen autoon. Se harmitti ensin ku noi tehtaan säädöt ei toiminu ollenkaa ni aluks nyin autoa käyntiin noin 2 h tuloksena 2 rakkulaa . Enkä heti tajunnut kokeilla muilla säädöillä, ku aloitin noitten polttisten kanssa tällä autolla.

Toinen asia mitä olen ihmetellyt kun ei meinannu saada kunnon säätöihin millään (meni noin 3L säätämiseen) silloin harkitsin harrastuksen lopettamista, nyt ei kävisi mielessäkään. Mutta kun säädin serkun autoa (hpi mt2) niin ei  tuottanut mitään vaikeuksia ja ei edes ollut niin tarkka säädöistä. halusin kertoa tämän koska odotan muitten kokemuksia autosta.

Nyt vaan vastailemaan!!
Hpi mt2 18ss

Poissa 99999

  • Jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #15 : 16.05.05 - klo: 06.21 »
mulla hävis säätöongelmat vaihtamalla kone :D  tosin helppo se .15 kone on säätää. nythän mulla on siinä kiinni .26 kone :shock:  ei meinaa mizun alusta enää toimia jostain syystä :D  iskareista öljyt pellolla...

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #16 : 16.05.05 - klo: 15.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Esto_r"
Nyt oon ruvennu harkitsemaan että muuttaisin ton tr-15 rallyn alustan   tr-15 buggyn alustaks  mutta muut osat jättäisin ennalleen . Sen takia tämmöstä mietin koska on auttamatta liian matala, ei pysty ku asvaltilla ja pikku soralla ajaa nurmikko tekee jo hankaluuksia .

No itse kysymykseen. Onko kukaan tämmöstä rakentanut?

Toinen kysymys että kun kyoshon iskunvaimentimet on niin kalliita että löytyiskö mistään korvaavia iskareita (eri merkkisiä ja halvat ) mitkä ois saman kokoiset ja kävis tohon TR-15 buggy versioon ? kaikki apu kelpaa?

Nyt vaan vastailemaan!!


Mä tein saman homman toisinpäin, eli löytyy kaikki osat...

 - Hount

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #17 : 22.05.05 - klo: 17.28 »
Ei kellään muulla satu oleen noita buggyn osia jossain nurkassa? Tai ei löydy ketään joka haluis vaihtaa buggyn rallyyn? Mulla kanssa täällä mettässä vois toi buggy olla vähän parempi.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 Rally
« Vastaus #18 : 22.05.05 - klo: 17.31 »
miten tämä renkaiden liimaus tapahtuu?
RB,the power of champions.