En mä hermojani ole menettäny...
Siihen sä et pysty.
Et ole sanallakaan maininnut pattereista joo... Etpä ole kyllä akustakaan.
Yksi ylivoimaisesti yleisin kuvaamasi vian aiheuttaja on patterikotelo.
Jos veikkaukseni meni pieleen niin tiedät varmaan sinäkin tuossa iässä miten asiaan voi vastata.
Tarviiko siinä alkaa mussuttamaan vai ei???
Ruveta keulimaan säätötaidoilla tai millään????
Kerta sulla on ollu ongelmia auton suhteen niin jokainen näkee ettei homma sillon ole kovinkaan hallussa...
Jos kerta osaat koneet säätää niin ei tuo kaasun päällejääminen pitäis olla mikään ihme.
Sinä kirjoitit että mun pitää kiillottaa kristallipallo ja veikkaa ja voita menee harvoin oikein.
Herätys keijo... eihän foorumin välityksellä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin ainoastaan veikata.
En todellakaan kääntäny tätä sanomaasi vittuiluksi.
Täyttä asiaa kyllä kirjoitit mutta täysin turhaan.
Mistä niin päättelit...
Se mitä sanoit ennen tuota, oli mussutusta ja se mitä sanoit lopussa oli turhaa keulimista.
Jälkikäteen voi myös saivarrella että en kirjoittanut asiaa täysin turhaan.
Tämähän on foorumi missä on huomattavan paljon porukkaa lukemassa.
Mikäli viestini tavoitti tai tulee tavoittamaan edes yhden harrastajan jolla on patterikotelo käytössä niin viestissä ei ollut mitään turhaa.
Tuo se ruoskas mun nenän eteen niin kerron heti mikä siinä on pielessä.
Foorumilla tottakai kaikki on vain veikkaamista.
Aivan kuten nyt veikkasit että olen hermoni menettänyt.
Kunhan vastasin huvikseni asenteeseen takaisin asenteella.
En pidä asenteella nenille hyppimisestä ja se on kaikkein naurettavinta että juuri on pähkäilty mikähän on kun kierrokset jää korkealle ja yhtäkkiä keulitaankin osaamisella...
Tälle ei tosiaan voi muuta kuin nauraa.
Jos polttomoottoreista jotain tajuaa niin silloin tietää myös mistä kyseinen asia johtuu.
Hmmm... et näyttänyt tietävän kun asiasta täällä mainitsit.
Nämä nitro koneet ovat todella erilaisia kuin yksikään oikean auton, mopon, moottorisahan tai minkään vastaavan moottorit.
Ei se rakettitiedettä ole, mutta suurimmaksi osaksi millään muiden moottoreiden "taidoilla" ei tee näiden kanssa oikeastaan hevon.......
Mutta senhän ilmeisesti jo tiesitkin kun kerta osaat.
Vastasin tuohon koko kierrosten ylös jäämiseen vain että vika on säädöissä, vain ja ainoastaan koska yleensä jopa moni aktiivinenkin harrastaja luulee että moottorissa on ilmavuoto.
No sekin vihje sieltä nyt tuli...
Olisinhan mä tietysti voinu samantien aliarvioida sut täysin kädettömäks ja sanoa että olet kädettäny koneeseen vuodon.
Joku kertoo että koneessa on ilmavuoto niin lähes aina alkaa ruuvari käymään ja puretaan kaasari jne täysin turhaan ja pahimmillaan jopa pilataan kone.
Koneet kun ei vuoda ellei siinä ole jotain rikki tai huonosti ja tämä tarvii kuitenkin kohtalaisen uudessa kalustossa käyttäjän rupelluksen... muutoin ei vuoda ja syy on ainoastaan säädöissä.
Mutta aivan sama mulle...
Kunhan tajutaan että tollanen koppava ja mussuttava asenne on naurettavaa ja takas ei saa mitään muuta kuin lisää asennetta.
Luulis sunkin tossa iässä tajuavan...
Luulis...