Kävin tänään tuolla Myllyn atalassa ja kyselin siellä noita juttuja tuosta voimansiirrosta(meneekö vakio kamaa rikki tehon lisäyksessä)
Sieltä tuli kuin tykinsuusta vastaus että: "Ei, Lazer kestää ihan minkä vain harjattoman, koska sen runko ja voimansiirto ovat kisaluokkaa!"
Eli miten nyt oikein on, meneekö sieltä vetareita sun muita tavaroita rikki vaiko kestääkö ne?
Voisiko joku ystävällisesti laittaa vaikka pienen listan noista osista mitä pitää vaihtaa?
http://www.stellamodels.net/catalog/default.php?cPath=140_176 <--- Mitkä osat tuolta kannattaa tilata
-Ville
Ne nyt atalassa puhuu mitä sylki suuhun. Ite onnistuin särkemään vakio verareita useemman vakiokoneellakin, osa meni poikki ja osasta petti ristikko. Muoviset diffin ulostulot katoo alle aikayksikön vakio koneellakin.
tossa sitten varsin pätevä putiikki josta saa ihan perus osia, kannatta varastoon tilaa suoraan muutama tukivarsi, diffin rattaita, spurreja yms.
http://www.amainhobbies.com/index.php/cPath/1_25_232Stellasta nää ainakin
1kpl ZX5-02/SI Alum Front Suspension Mount Set For Kyosho Lazer ZX-5
2kpl ZX5-03/BU Aluminium Shock Tower Mount For Kyosho Lazer ZX-5
1kpl ZX5-09/R30/SI Alum Rear Susp Mount 3.0 Deg For Lazer ZX-5
1kpl ZX5-09/RF Aluminium Rear Front Suspension Mount For Lazer ZX-5
amainista/atalasta/kpro shopista
2x KYOLA201 Kyosho Steel Diff Outdrive Set (ZX-5)
1x KYOLA200 Kyosho Diff Bevel Gear Set (3) (ZX-5)
2x KYOWBD4 Kyosho Differential Pressure Plate (ZX-5)
1x KYOLA234 Kyosho Rear Swing Shaft (65.5mm) (ZX-5)
1x KYOLA233 Kyosho Wheel Shaft (2) (ZX-5)
1x KYOLA231 Kyosho Front Universal Swing Shaft (68mm) (ZX-5)
Tuon jälkeen alkaa sitten olemaan tukivarsi se joka hajoo kovemmassa mällissä, pahimmassa tapauksessa menee pohjalevy poikki.
Paketin kokonais hinta kuluineen ei sais mennä yli 50€ muuten on vaarana että joutuu hakee paketin tullista ja maksamaan alv. Eli jos tarvii ostaa suuremmalla summalla kuin 50e osia useimmiten kannattaa tilata vaikka 2 pakettia.
Omassa autossa on likipitäen noi kaikki ylläolevat ja vähän enemmänkin.