Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***  (Luettu 27602 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #30 : 02.08.05 - klo: 17.18 »
Ja onko se nyt sitten tasapuolista kun on jollain joukkueella kuitenkin enemmän personaaleja kuin toisella.

Jokaiselle joukkueelle se yksi ponderi joka vaihdetaan varikolla toiseen autoon... jos unohtaa vaihtaa niin se on tiimin moka.

Tästä asiasta en neuvottele. ponderi per jengi ja sillä siisti.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #31 : 02.08.05 - klo: 17.18 »
HOKE
Tuo oli hyvä, ponderi kuin viesti kapula. Olen vähän skeptinen tuohon kuskin vaihtoon jos lennosta vaihdetaan se on pieni suunittelun paikkanen juttu minun mielestä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #32 : 02.08.05 - klo: 17.19 »
Eli siinä tapauksessa personaaleja ei voi käyttää ollenkaan.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #33 : 02.08.05 - klo: 17.21 »
Jerry, no minä en kyl mielelläni antaisi jonkun muun ajaa mun autoo tunnin verran. Ehei, kyl mä itte haluun ajaa omaa autooni.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #34 : 02.08.05 - klo: 17.21 »
Eikö olekkin katkeraa???

Anna olla sen autossa kiinni jos haluat välttämättä sitä siellä pitää.

Asia on loppuun käsitelty.

(koska minä niin sanon) :mrgreen:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #35 : 02.08.05 - klo: 17.22 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Eikö olekkin katkeraa???

Anna olla sen autossa kiinni jos haluat välttämättä sitä siellä pitää.

Asia on loppuun käsitelty.

(koska minä niin sanon) :mrgreen:

En minä sitä meinannut, pitää vaan ottaa kutsusta se mahollisuus sitten pois!

Ja tavallisen ponderin lainasta kai mitään makseta sitten? Vai mitä tuo tuossa kutsussa meinaa  :mrgreen:

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #36 : 02.08.05 - klo: 17.28 »
Ponderin lainahinnasta en vielä tiedä. Täytyy keskustella Napen kanssa.
Mut jos se jotain maksaa, niin maksimissaan 5e.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #37 : 02.08.05 - klo: 17.32 »
No ei kai niistä tavallisista mollukuista mitään tartte maksaa...
Nehän kuuluu kierroslaskentaan jo muutenkin. Ja jos me saadaan aikaseks vaan 3 joukkuetta niin ei luulis paljoa nappaavan jos 3 ponderia on ollu käytössä.

Mitenhän kauan muuten ponderissa kestää virta.

Eli jos ajetaan 3x2 tuntia idealla niin kannattaa varmaan vaihtaa joka joukkueelle ponderi noitten "erien" välissä.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #38 : 02.08.05 - klo: 17.34 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
No ei kai niistä tavallisista mollukuista mitään tartte maksaa...
Nehän kuuluu kierroslaskentaan jo muutenkin. Ja jos me saadaan aikaseks vaan 3 joukkuetta niin ei luulis paljoa nappaavan jos 3 ponderia on ollu käytössä.

Mitenhän kauan muuten ponderissa kestää virta.

Eli jos ajetaan 3x2 tuntia idealla niin kannattaa varmaan vaihtaa joka joukkueelle ponderi noitten "erien" välissä.

Kuulemma kaksi päivää!  :)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #39 : 02.08.05 - klo: 17.37 »
Pondereissa kyllä riittää virtaa päiväksi taikka kahdeksi.

No täytyy kysyy maksaako ne mitään. Salossa ne ainakin makso 5e...
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #40 : 02.08.05 - klo: 17.43 »
Salossahan ne annettiinkin kuskille koko päiväks käyttöön ja tasapuolisuuden nimissä tuo oli fiksua... Oisko joku vuokrannu personalponderin jos ois ton tienny??
En minä ainakaan.
Ja ois tuonu paljon taas hommaa järkkäreille pitää ponderijumppaa yllä.

Eihän SM-kisoissakaan makseta mitään ponderivuokraa. Jokainen maksaa saman summan oli oma mukana tai ei.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #41 : 02.08.05 - klo: 17.49 »
Hoke, mun mielestä siellä vuokrattiin koko päiväksi näitä tavispondereita.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #42 : 02.08.05 - klo: 18.00 »
Niin vuokrattiin... Jos oisin ton tienny niin en ois personalia ottanu... Joutuu ruuvaamaan niin paljon ku olis tolla taviksella päässy yhen sokan kiinnittämisellä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #43 : 03.08.05 - klo: 03.27 »
Tässä on nyt aivan liika laitettu energiaa tuohon ponderi hommaan. Eikös se nyt ole aivan päivän selvä että ei personal ja 1 kpl ponderia per joukkue ja jos ponderi vuokraus on jotain niin ei se paljoo ole ja minun mielestä voisi olla vaikka osalistumis maksu tuo 5e per kuljettaja ja ei todellakaan ole paljon (2 tuoppia pahimmillaan, 1 kortonki pakkaus) Tästä tulee varmasti hauskaa ja tietty voisi laittaa sääntöön että omalla autolla ajetaan jos se on ehjämutta jos oma auto hajoaa niin sitten se joka haluaa lainaa autoaan niin ok.
Jerzi

Hitto tulen just kaupungista olin kuvaamassa KILPI ja THE FLAMING SIDEBURNSIÄ ja olen helvetin väsynnyt joten öitä kaikille jotka nukkuvat jo.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
VAUn pondereista jne.
« Vastaus #44 : 03.08.05 - klo: 10.16 »
VAU:n uudet transponderit maksaa kerhokisoissa 5e/kpl vuokrattuna koko kisapäiväksi, ja vaurioituneena palautettuna 120e. Tämä ihan siitä syystä että tuo uusi kierroslaskentajärjestelmä ei ihan ilmanen ollut :( SM-kisoissa pondein saa tarvittaessa järjestäjältä, onhan osallistumismaksukin hiukan suurempi kun kerhokisoissa...

Jos haluatte ajaa tuonlaisen maratooni-tyyppisen kisan, niin 1poneri/joukkue, kahden tai useamman ponderin ynnääminen on kyllä mahdollista (kun erä on ajettu), mutta joku jerry on kuitenkin 3min välein huutamassa korvaan että mikä sijoitus/kuka ajaa/missä mun elämä, eikä niitä tuloksia kukaan ynnäile lennossa... Lisäksi en kuitenkaan saisi oikeat kuskit laskettua yhteen ;)

Torstaina kerhokisat tattarisuolla (1:10 luokan rataautot)
Sunnuntaina kerhokisat lavangossa (1:8 polttiscrossi)
Maanantaina kerhokisat tattarisuolla (LS-5 autot)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #45 : 03.08.05 - klo: 11.20 »
Okei... Eli ponderi vuokra on siis 5€ ponderilta, eli jos saadaan 5 hengen joukkueet niin tuskin kukaan kuolee 1€ lisämaksuun per nuppi.

Toivottavasti vaan saadaan porukkaa kasaan just sen verran että joukkueet jakautuu tasan.

Tai tietysti voidaan tehdä useampi ja pienempi joukkue.

Senhän näemme sitten kun radalla olemme.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #46 : 03.08.05 - klo: 11.28 »
no ei kyl kuole.

ei päästetä jerryy aika kopin lähelle :mrgreen:
Racers Group Finland Team

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #47 : 03.08.05 - klo: 11.30 »
Ottaen huomioon kilpailun tyylin, en usko että ihmeemin tarttee / kannattaa edes kysellä tilannetta, muuta ku ihan kisan lopussa jos on tiukkaa kamppailua.

Jos tosiaan ajetaan 2 tuntii kestäviä eriä niin ei ole ainakaan 5 tuntiin mitään ideaa ihmetellä kesken ajon mikä on tilanne.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #48 : 03.08.05 - klo: 12.05 »
Ajetaan kahden tunnin eriä, jonka aikana jokaisen joukkueen jokainen kuski pyrkii ajamaan tietyn ajan (riippuen joukkueiden koosta). Mikäli hän tänä aikana onnistuu telomaan autonsa, niin auto varikolle ja ponderi toiseen autoon ja kuski vaihtoon. Toisten autoilla ajaminen ei mielestäni tule kysymykseen. "Sä rikoit ton iskarin, maksa maksa!" Itse en ainakaan tykkäisi antaa omaa autoani muiden käyttöön tai ajaa itse jonkun toisen autolla.

Mikäli niitä kahden tunnin eriä ajettaisiin esim. kolme, niin ne voisi mielestäni pisteyttää. Eli jokaisesta erästä voittajalle esim. 6 pistettä, kakkoselle 4 jne...  Saattaisi tiukentaa kilpailua? Totaalisesti sössitty erä ei tekisi niin pahasti hallaa kokonaistulokselle.

Jonkun pitäis funtsia miten nuo taajuudet sitten...
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #49 : 03.08.05 - klo: 12.12 »
Lainaa jos lainaa, itse päättää.
Lisää bensaa liekkeihin...
nyt kaikki Hobao, Mugen, Kioso ja Reiska miehet (miksei muutkin mutta onko niitä): Laitetaan merkkikohtaiset tiimit pystyyn kisaa varten  :D

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #50 : 03.08.05 - klo: 12.16 »
Tuli kans toi taajuus juttu mulla mieleen...

Mä käytän Spectrumia joten ainakin yks taajuus on vapaana... Kiteitä löytyy neljät joita voin kyllä lainata (FM 40).

Tuo millä autolla ajetaan on tietysti niin että jokainen omalla autollaan, mutta toki jos joku haluaa että nopeempi kuski ajaa hänen autolla jos on tiukka kisa menossa niin mielestäni sallittakoon tuo. Toki vain ja ainoastaan siis tilanteessa että tällä nopeammalla on auto rikki ja toinen haluaa vartavasten tarjota autonsa ja ajovuoronsa toiselle.

Ei siis mitään tiimipeliä että kun tulee sun ajovuoro ja mulla on auto rikki niin mä ajan sun autolla sun ajovuoron että voitetaan periaatteella.

Nämähän on tosiaan ihan rentomieliset kisat joissa mielestäni ei kannata mailaa niin hirveesti puristaa ja ajatella vain oman jengin voittoa. Jokainen kuuluu jengiin ja ajaa taitojensa mukaan... Lopuks katsotaan kellä on ollu nopein JENGI.

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #51 : 03.08.05 - klo: 12.21 »
Erittäin hyvä Hoke, sen takia olisi kai suotavaa että tiimit vedetään joko arvalla tai sitten esim auton merkin mukaan joten yhteen ei kasautuisi kaikki parhaat kuskit että saadaan edes vähän jännitystä peliin :D

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #52 : 03.08.05 - klo: 12.27 »
Kilpailua Sponsoroi TOKIMOTO.FI
antamalla kilpailun palkinnoiksi Ilmansuodatinöljyä.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #53 : 03.08.05 - klo: 12.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaa jos lainaa, itse päättää.
Lisää bensaa liekkeihin...
nyt kaikki Hobao, Mugen, Kioso ja Reiska miehet (miksei muutkin mutta onko niitä): Laitetaan merkkikohtaiset tiimit pystyyn kisaa varten  :D


Se kun onnistuiskin... En millään usko että tulee joaista automerkkiä tasamäärä.

Toisaalta käy toi mulle niin säädän kaikkien reiskat ensin iskuun ja sit mennee jokainen kovaa.

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #54 : 03.08.05 - klo: 13.28 »
Haittaisko se vaikka ei olisi tasamäärää, totaali aika jaettuna tiimin kuskien määrällä --> ajoaika per kuski per tiimi

Näyttää kyllä että itse pääse mutta katsotaan. No se nyt ei ole mikään menetys.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #55 : 03.08.05 - klo: 13.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Haittaisko se vaikka ei olisi tasamäärää, totaali aika jaettuna tiimin kuskien määrällä --> ajoaika per kuski per tiimi

Näyttää kyllä että itse pääse mutta katsotaan. No se nyt ei ole mikään menetys.

todellakin tuut :wink:

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #56 : 03.08.05 - klo: 13.35 »
2 keusoo, 2 carsonii, 2 xrayta, 6 hobaoo = EI TODELLAKAAN.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #57 : 03.08.05 - klo: 13.35 »
Yritys kyllä päällä, ja sitten ollaan samassa tiimissä jos ei tule merkkikohtaisia ;-) eikä vedetä arvalla.

edit: ilmeisesti arvalla Matiaksen viestistä päätellen

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #58 : 03.08.05 - klo: 13.37 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Haittaisko se vaikka ei olisi tasamäärää, totaali aika jaettuna tiimin kuskien määrällä --> ajoaika per kuski per tiimi

Näyttää kyllä että itse pääse mutta katsotaan. No se nyt ei ole mikään menetys.


Eiköhän me nyt vaan tehdä niin että ne kuskit arvotaan joukkueisiin.

Tarkoitankin sitä että on pikkusen huono toteuttaa tuota merkkikohtasta joukkuetta jos on jossain joukkueessa vaan 1-2 kuskia... pitäähän sen tiimin mekatakkin jolloin ei ole tasapuolista. Ja mites kun ottaa huomioon mahdollisen kaluston rikkoutumisen...

Eli siis sekajengit ja sillä siisti.

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #59 : 03.08.05 - klo: 13.40 »
Juu, jos määrä on näin pieni. Kait sentään Jerzi tulee mugenillaan lisäks? Ja Xraytakin on mun laskujen mukaan 3, Jethro, Hoke ja SamiL
Mutta siis sekajengit ok