Kirjoittaja Aihe: HPI Trophy 3.5 RTR 1/8 nitro buggy  (Luettu 2098 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa make1975

  • Tulokas
    • Profiili
HPI Trophy 3.5 RTR 1/8 nitro buggy
« : 30.08.08 - klo: 21.35 »
HPI:ltä tuollanen mallistoon lisää. Eipä niillä tällä hetkellä sellasta tarjolla olekkaan, mutta nyt siis on. http://www.hpieurope.com/kit-info.php?lang=fi&partNo=10508

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Trophy 3.5 RTR 1/8 nitro buggy
« Vastaus #1 : 30.08.08 - klo: 21.40 »
Toi näyttäs olevan hotbodies buggy, hpi:n nimellä....samaa firmaa kun ovat, eli ei mitään uutta, paitsi nimi.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa FAT97

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Trophy 3.5 RTR 1/8 nitro buggy
« Vastaus #2 : 07.04.11 - klo: 08.30 »
Löytyykö tähän vielä jsotain vara osia, olisiko tämä hyvä ostos vai kannattaisiko ostaa ennemmin se hobao hyper 8.5?

Poissa AzeDaMan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Trophy 3.5 RTR 1/8 nitro buggy
« Vastaus #3 : 05.09.11 - klo: 17.28 »
Hankin kyseisen auton alkukesästä 2011. Auto kumosi kaikki ennakkoluulot mitä RTR-seteistä kuullut.
Kuluvia osia toki mennyt kesän aikana, muutama kytkinkello/laakeri. Ohjaus-servo luovutti muutaman ajon jälkeen, muovirattailla kun oli. Nyt kun kesä alkaa jo olemaan lopuillaan on koneella ajettu noin 20 litraa nitrometanolia eli metrejä ja tunteja on koneelle kertynyt, vasta nyt koneesta luovutti mäntä (syyskuu), muuten kone toiminut moitteettomasti koko kesän. Kone oli helppo ajaa sisään ja säätää kohdilleen.

Alkuperäiset renkaat ei ole kovinkaan erikoiset (vaikka hienoilla vanteilla ovatkin). Alkuperäiset iskarit olivat ihan mukiin menevät, mutta big boret kun hankki niin tuli autosta hieman vakaampi.

Kesän aikana ei mitään suurempaa rikkoa autoon tullut, tietysti diffi/iskari-öljyt laitoin heti kuntoon, tehtaalla kun laittavat kovin säästeliäästi öljyjä. Myös välityksiä tuli vaihdettua, hieman nopeampaa kihtyvyyttä.
Pakettini oli vanha versio jossa tuli 27mhz radio mukana, radiota käytin vain muutaman kerran jonka jälkeen vaihdoin 40mhz futabaan, radiossa ei ollut ihmeempiä vikoja mutta kun sattui olemaan parempikin tarjolla.

Suosittelen autoa lämpimästi uusille ja miksei myös vanhoille harrastajille.

Omani hankin wheelspinmodelsilta, sieltä myös varaosat tilasin, kun ei tämä kotimainen maahantuoja oikein osia pidä varastossa ja saa ne halvemmalla/nopeammin rapakon takaa.

Ensi kesäksi uusi moottori ja meno jatkuu  :grin:
Hpi Trophy 3.5 Buggy, Kyosho MP777, Hpi Sprint 2 Drift, Hot Bodies Ve8