Lisätäänpäs omatkin kokemukset tähän ketjuun, kun jotenkin tuntuu ettei kyseiset autot saa ansaitsemaansa huomiota. Eli, hommasin tommosen mad ratin, kun pikakokeessa (kerhoauto) tuntui yllättävänkin hyvältä verrattuna vaikkapa keskimoottori x2:seen ja schumiin. Hinta oli erityisen sopiva. 175 euroa sähköineen ei paha ole, ja kaasutuntuma sekä radion käteensopivuus oli hyvä.
Ajo-ominaisuudet olivat suoraan paketista hyvät, näin parin akullisen jälkeen ei edes oikein mitään säätöjuttuja tullut heti mieleen, sen pinjonin vaihdoin isommaksi jo valmiiksi. Iskareita nyt ei suuremmin tasaisilla sisäradoilla oikein voi suuremmin testata, mutta ongelmia ei ollut ja hyppääminen oli helppoa.
Jotain sain rikkikin, eli suora isku kovan reunaputken päädystä sai takarenkaan repsottamaan. Eli sen takatukivarsien kiinnityslevy tai mikä se nyt onkaan repsahti rikki. Muuta ei mennyt, vaikka tuli sitä kärrynpyörää yms. kokeiltua useampaankin otteeseen.
Niin ja kyllä sillä pysy ihan hyvin noiden pro-autojen vauhdissa. Aikasemmin olen tamiyalla ajellut, ja durga oli nelkkuna. trf201 oli mietinnässä, mutta jos noin hyvin kulkee ja mad rat, niin tulee vaan mieleen, että paraneekoha meno enää. Hinta kun on noissa vielä melkeenpä puolet varaosia myöten.
Niin ja manuaali oli oikeinkin selkeä ja helposti luettava.
Oikeastaan päällimäiseksi mieleen, jäi että voiko näin hyvää halvalla saada, ja ilmeisesti kyllä. Ei mitään sellaista kiinailmiöhommaa tms ja vielä ihan vaan rtr auto. Vertailun vuoksi nelkkuna on tällä hetkellä trf501 ja siinä hobbywinggin sensorilliset sähköt ym. ja tällä hetkellä koitan etsiä säätöjä ja meinaa vähän tappista olla, vika on varmaan kuskissa mutta siltikin. Pitäneekö vaihtaa nelkkukin kohta ansmanniin...