159
« : 11.01.12 - klo: 13.23 »
Voisi olla ensi talvena itselläkin aikaa ja mielenkiintoa TSS-10 -luokkaan:
Omat mielipiteet:
-0-ennakot: KYLLÄ
-yksityyppimoottori: KYLLÄ
-yksityyppisäädin: KYLLÄ
-maksimivälitys: KYLLÄ
-Lisäksi vain yksi rengaskerta sallituksi myös ulkokisoissa: KYLLÄ
-Maksimi ajankäyttö ajamiseen kuskilla ja mahdollisella tukitiimillä: KYLLÄ
Maksimivälitys sellaiseksi, että autot eivät kulje liian lujaa ja moottorit eivät hajoa. Tämän testaaminen helppoa jos päädyttäisiin yksityyppisäätimeen ja moottoriin.
Hoke kirjoitti:
No miten ihmeessä tämä sääntö sitten parantaa mitään asiaa... Muuten kuin ettei ulkobaanoilla onnistu välittämään liian pitkäksi ja polta laitteitaan.
No nyt sä pääsit asian ytimeen!!!
Ei se huonoajatus ole laittaa sisä ja ulkoradallekaan omaa max. välitystä.
Laitteiston vuokrausta en kannata, koska kamat pitää olla jos haluaa harjoitella.
Ja kun on puhetta ollut monopoliasemasta yksityyppi vaitoehdoissa, voitaisiin potti jakaa kolmelle maahantuojalle suoraan siten, että yksi toimittaa renkaat, toinen noparit ja kolmas moottorit. Kaikille jäisi jotain käteen.
Noista nousupisteistä en niin välittäisi myöskään, jos sillä pakoitetaan putomaan tai nousemaan nopeampaan tai hitaampaan luokkaan, korkeintaan stock luokasta nosto ylöspäin menestyksen johdosta voisi olla paikoillaan. Yllä on jo hyvin perusteltu tätä asiaa.