5
« : 20.03.04 - klo: 11.19 »
Minulla on toi USA-1 ja nyt n. 4 litraa ajettu...
Autossahan on keski- , etu- ja takadiffi. Keskidiffin saa lukkoon pienellä 'nut screwillä' diffin muovisesta ulko kuoresta ruuvautuna kiinni itse diffin pyörivään metalliseen pintaan... Eihän se voi toimia! Vai olenko vain tyhmä...? Kun ruuvasin sitä 'nut screwiä' niin parin kierroksen jälkeen en edes huomannut mitään paitsi sitten näin kun muoviset jengat pursusivat ruuvin jengojen välistä... Suusta ei päässyt sillon mitään muuta kun "TADAA", mutta ei niin iloisella sävyllä... Eipähän tullut lukkodiffiä keskelle...
Takadiffin rattaat on vaihdettu kerran ja nyt auto lojuu varaston pohjalla odottamassa etu- ja takadiffin rattaiden vaihtamista.
Taka- ja etudiffissä on metalliset rattaat, mutta ne kuluvat niinkuin muutkin ja kun rattaat kuluvat jonkun mikromillin sadasosan niin heti pomppii yli... Turha sanoa että vaihda laakerit, on vaihdettu jo... vika onkin suurimmaksi osaksi itse muovisessa gearboxissa, joka on aina ollut niin epätarkasti tehty että laakeritkin hölskyy siellä...
Joten olen tullut nyt sellaiseen johtopäätökseen, että kysyn Teiltä arvoisat Rc-Netin kayttäjät ja operaattorit: Tiedättekö onko tohon USA-1 nimiseen roskakasaan olemassa joitain ehkä muun merkkisiä (kuin kyosho) diffejä jotka ehkä saisi pienellä sovittelulla autoon kiinni?