No niin ekat CS-ajot takana ja joko säätämis kysymys tai sitten CS on todella haastava ja vaikea ajaa.
Koppa on rikki keulasta molemmilta puolilta mutta hienointa oli että maalikokeilu toimi!Maali pysyy erittäin hyvin ja värisävy-valikoimaa tuli heti reippasti enemmän...about 5000eri sävyä.Kun meillä on töissä maalibaari ja teen siellä paukkupulloja niin maalia saa nopsaan ja juuri sen sävyn mitä haluaa.
Ja yhdellä purkilla maalaa varmaan 4-6 koppaa...
Nyt edessä ratasdiffi löyhällä öljyllä ja takana kuuladiffi.
Kokeilin takana eri kireysasteita mutta vaikea sanoa mikä oli se paras.Ehkä silloin kun oli "peruskuuladiffi" niin ajo oli vakaampaa ja luisua oli helpompi hallita,vaikea sanoa kun ei yhtään puhdasta kierrosta tullut.
Ilman CS-modia olisi mennyt monta rundia ilman spinnausta tai että luisu katkeaa.
Takana oli 0-auraus mutta jotenkin tuntui että kun laittoi aurausta taakse niin vähän parani ajettavuus.
Edessä oli 0.5-1aste haritusta,jouset ja iskarit oli mitä oli,en siihen suuremmin panostanut kun ei ajokaan ollut vielä mitä pitää.
Mutta jäi kaivelemaan että olisko spooli edessä auttanut?Kun spinnaaminen oli todella herkässä.Jos se spooli olis pikkasen parantanut ohjausta.Sääli kun ei ollut spooli radalla mukana
Meno oli mun silmään hienomman näköistä,mutta vaikeaa.Treeniä,treeniä ja ehkä vähän treeniä.
Eteenpäin sanoi mummo lumessa...