Vou ziisus....
Kun kyssäri ja pointti ei ole se että kuka tiesi mitä ja koska.
Vaan se että sääntöteksti nykymuodossaan sallii tuon vanhemmankin Hobbywingin myös.
Se on ihan totta että se testattu kone oli 1900kv ja KUKAAN ei tiennyt että aikaisempi versio oli tehokkaampi.
Eikös se niin ollut?
Autossa oleva komponentti pitää sopia sääntötekstiin?
"Sallitut moottorit: CS/Speedpassion 17.5t FTT2010-moottorit
Hobbywing 17.5t
LRP/Nosram 17.5t FTT2011-moottorit
Moottoreiden muokkauksen ja ennakon säädön osalta noudatetaan FTT-sääntöjä."Kyllä,se on Hobbywing,eikä kiinakopio.Tehdas vahvisti tämän asian.Valmistus loppunut alkuvuodesta 2010 koska tämä kone ei saanut ROAR hyväksyntää,jolloin se suunniteltiin uusiksi ja tuli miedompi tilalle.
Mutta nyt,kun asia on niin että keskustelua ei saa käydä keskustelupalstalla(koska se on väittelemistä ja änkkäämistä,tai luokan pilaamista jos et ole samaa mieltä) niin
NYT lopeteaan tämä mottijauhanta.
Pyydän anteeksi jos joku nyt on ottanut papuja nenuihinsa tämän asian tiimoilta.En ole mielestäni änkännyt tai riidellyt vaan käynyt asiasta keskustelua.Pahoittelen jos olen aiheuttanut väärinkäsityksiä
Mahdollisessa sääntömuutoksessa jäävään itseni sääntövaliokunnasta tämän asian tiimoilta,syystä että minulle on tulossa ko.moottori.
En halua että KUKAAN aloittaa mutisemaan että olisin puolueellinen.
Laitan ne koneet vaikka sekoittamaan kahvia jos ei muuta käyttöä löydy.Oravalle jyvien mylläyslaite..
Toivottavasti kukaan mahdollisesti tuleva VTR-kuski ei ole saanut väärää vaikutetta sillä henki kisoissa on todellakin mitä mainioin.
Ja muistakaa:
Kaikki mitä kirjoitetaan ei ole läheskään aina riidanhaastamista tai vihaperäistä väittelyä.
Toivottavasti herrat BB ja Unkka antanevat anteeksi jos mielet pahoittui.
Vatanen #44