Huvittais suunnattomasti käydä vetää koeajot GT-8e:llä, niin sais vähän referenssiä miten se taipuu radalle (vs. parkkis). Kuivatkin parkkikset on niin hiekkaisia, että ei palioo ajella...
Autona tällä kertaa HongNor DM-1, lyhyt pätkä tuupissa
http://youtu.be/hJD6K-ST5EYKamera oli "kumilenksulla" korin wanhoissa tankkaus-/hehkurei'issä kiinni, ei ehkä paras sijainti.
Ajelin parin kauden takaisilla foameilla ja GRP Rallyillä (A-seos?). GRP:llä pitoja oli jopa siedettävästi. 4S meni hienosti, 5S meni lepikkoon ja 6S... no, tuli kokeiltua. Ofnan G-dot foameilla meni driftailun puolelle.
Nopari tuntui pysyvän ihan kohtuullisen viileänä, mutta 5S ja 6S lämmitti konetta jo selvemmin. 4S:llä pistin merkille vain sen, että jarrut lämpesi aika hyvin. Autossa siis 2-vaihteinen aski (välit 19/48 ykkonen ja 23/44 kakkonen), kone 2000kv 4274 Leopard, mekaaniset jarrut (2 kpl teräslevyjä).
Oli miten oli, ihan mukavalta "treeniautolta" tuntui. 4S on pääsuoralle ehkä vielä liian hidas noilla väleillä, mutta ehkä treeniä ajatellen 4S olisi paras valinta tuohon autoon.
Niinjoo, kiitokset puuhamiehille, rata on hienossa kuosissa. Kuvissa vilahteleva Ministeri oli myös hieno, en olisi pysynyt patterikeeteellä perässä :)