Mukavat ajot oli eilen suuret kiitokset paikallisille järjestämisestä!. Aikalailla meni uuden kokoluokan pirssin kanssa opetteluksi koko touhu, ajo sen mukaista sähläämistä ja pahoittelut siitä
. Mua taas ei välillä isokin automäärä radalla haitannut ja varsinkaan pienempien nostajien toiminta. Kun on pahimmillaan kaks kertaa kierroksella katollaan niin oon enemmän ku kiitollinen, ettei joka kerta tarvinnu rymytä sieltä näyttämöltä alas
Nyt pitää säädellä pirssiä ja käydä salaa ulkona harjoittelemassa
Tuohon luokka ja slotti ajatukseen on vaikee sanoa tällä sisäkokemuksella mitään varsinkin kun kalusto on niinkin erilaista ja lähes kaikilla ajohalut näyttäs olevan kovat. Jos selkeästi paikalla on kahteen tai useampaan luokkaan/nopeuteen/kokemustasoon sopivia kuski ja auto yhdistelmiä niin sitten omaa slottia kannattaa ehdottomasti ainakin kokeilla. Fakta on kuitenkin, että about yksin on kenenkään tylsä ajella ja parhaiten oppii kun yrittää roikkua nopeemman peesissä tai pysyä about samaa vauhtia ajavan edellä olematta törkeä blokkaaja.
Yleisesti ajatellen eilinen rata oli suht haastava useamman auton ryhmässä ajeluun, mutta eipä tuhon tilaan parempaa pysty tekemään ilman että siitä tulis tylsä. Lisää treeniä vaan, niin kauan kun kalustotappiot pysyy järjellisinä niin hommaa ei kannata liiaksi kaavoittaa, lopputuloksena tahtoo olla, että kohta ajajia ei ole kuin pari.....
Olisko se mattojen imurointi tuhoon tuomittu ajatus? Paraneeko vai huononisko vanhassa matossa pito? Vai liisääkö vaan kuidun irtoamista kun imurointi varmaan nostaa kuidut pörröseksi?
Mulla oli autossa alle tunnin ajon jälkeen niin paljon kaikenlaista irtomoskaa sen kietoutuneen kuidun lisäksi ettei tosi. Rakennusimuri ja siihen jos löytys joltain leveä suulake niin ei menis kauaa kokeilla vaikka johonki reunaan.
-Jani-