Kirjoittaja Aihe: Siipat ja rc  (Luettu 16831 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #30 : 16.03.09 - klo: 12.04 »
Oma emäntä teki 24.10.-07 tempauksen.
Oli laittanut hienon sapuskan kynttilöineen päivineen valmiiksi.
Istuin alas valmiina syömään.
Emäntä meni käymään viereisessä huoneessa ja yhtäkkiä kuuluu Mini z monsterin ääni... Mitäs ihmettä tapahtuu...
Sieltä kurvaili tyylikkäästi monsterilla pieni paketti auton lavalla...
Tämä tapahtuma on jäänyt erittäin vahvasti mieleen... Ja siitä muistuttaa valkokultainen rinkula vasemman käden nimettömässä.


Jotenkin mua aina ihmetyttää siipat jotka eivät ymmärrä tätä harrastusta ollenkaan.
Hehän ovat miehensä valinneet... Ihastuneet ja rakastuneet häneen...
Vai onko???
Jotenkin ihmetyttää että onko muka jos ei ymmärrä miestä harrastuksineen.
Tämä harrastus on ainakin osa minua ja kun emäntä on minut ottanut niin hän on ottanut minut harrastuksineni jne.
Mikäli nainen väheksyy tai ei pidä harrastuksestasi, silloin hän mielestäni väheksyy myös sinua ja sinun tarpeitasi...
Harva meistä harrastajista varmaan emännän harrastusta tai mitään muutakaan yhtälailla väheksyy tai halveksuu... Mikähän olisi reaktio jos snakepoison esim vähättelisit ja halveksuisit emäntäsi harrastuksia tai jotain vastaavaa.
Esitä asia hänelle näin... Jospa ymmärtää paremmin.
Harrastus on harrastus.
Se on osa ihmistä, oli se sitten mikä tahansa.
Jos on kumppani valittu niin silloin hänet on valittu vahvuuksineen, heikkouksineen, oikkuineen ja varsinkin harrastuksineen.
Harrastusta ei tarvitse ymmärtää ja olla sata lasissa mukana.
Silti se pitää hyväksyä koska se on osa ihmistä.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #31 : 16.03.09 - klo: 12.15 »
En mä nyt sanoisi että hän väheksyy enemmänkin se on sellaista huumoripohjaista kettuilua. Ja mä toisaalta ymmärrän, kaikkiahan ei mielytä toisten harrastukset. Ja laittaahan se varmasti ihmetyttämään kun iso mies näpertää 1/18 autoa aamu 5 asti ja kiroilee =). Heidän suvussaan on enemmän tuo jokamiesluokka ja rallikrossi menneet, mutta toisaalta autourheilulaji on myös rc. Noh itse kyllä harrastan tätä varmasti vielä 70 vuotiaanakin =)
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #32 : 16.03.09 - klo: 12.54 »
Juup...
Lähinnä yleisesti tuon kirjotukseni tietenkin tarkoitin.
Näitä emäntiä kun on kuitenkin paljon harrastajilla jotka ihan tosissaan ovat näreissään harrastuksesta ja lähes halveksuu miestään joka ruuvaa autoa harva se ilta.

Varsinkin kun mies on yleensä se joka hyväksyy naisensa harrastuksen, oli se mikä tahansa ja naisen harrastus on monesti ehdoton... Tykkäät tai et niin hän harrastaa... Jos et tykkään niin ole hyvä ja hanki toinen asenteella.
Itse kuitenkin ovat jyrkästi kritisoimassa miehen harrastuksia ja menemisiä.

Esim... Mies joutuu monesti sopimaan siippansa kanssa ns miesten illasta lähiravintolassa.
Hakemus laitetaan viikkoa aikaisemmin kaikkine viitteineen lisäselvityksineen jne.
Nainen on monesti se joka ilmoittaa edellisenä päivänä... Mä meen kavereiden kanssa keskustaan raflaan pitämään hauskaa... en tiedä monelta tulen... Olen just niin pitkään kuin huvittaa.

Vähän samaan tyyliin tosiaan harrastustenkin kanssa.

Mies joutuu useammin selittelemään harrastustaan ja jos on harrastamassa niin korvaamaan pois vietetyn ajan naiselleen... Nainen taas ei pahemmin selittele eikä ole korvaamassakaan.

Rc autoon 100e... Typerää rahan haaskausta ja täysin turhaa.
Yves rocherin meikkitilaus 180e... Kaapit tursuaa vanhoja meikkejä niin ettei meinaa miehen hammasharja mahtua sekaan... Täysin selvä juttu, eikä ukolla paljon nokankoputtamista.   :mrgreen:

Omalla kohdalla ei näin ole... Siitä tyytyväinen.
Juttuja vain olen paljon kuullut ja onhan noita itselläkin nurkissa pyörähtänyt siippoja tällä asenteella... Lyhyt on visiitti ollut.
« Viimeksi muokattu: 16.03.09 - klo: 13.02 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #33 : 16.03.09 - klo: 13.30 »
Näitä emäntiä kun on kuitenkin paljon harrastajilla jotka ihan tosissaan ovat näreissään harrastuksesta ja lähes halveksuu miestään joka ruuvaa autoa harva se ilta.

Varsinkin kun mies on yleensä se joka hyväksyy naisensa harrastuksen, oli se mikä tahansa ja naisen harrastus on monesti ehdoton... Tykkäät tai et niin hän harrastaa... Jos et tykkään niin ole hyvä ja hanki toinen asenteella.
Itse kuitenkin ovat jyrkästi kritisoimassa miehen harrastuksia ja menemisiä.

Esim... Mies joutuu monesti sopimaan siippansa kanssa ns miesten illasta lähiravintolassa.
Hakemus laitetaan viikkoa aikaisemmin kaikkine viitteineen lisäselvityksineen jne.
Nainen on monesti se joka ilmoittaa edellisenä päivänä... Mä meen kavereiden kanssa keskustaan raflaan pitämään hauskaa... en tiedä monelta tulen... Olen just niin pitkään kuin huvittaa.
..tuossa vaiheessa, kun toisen kunnioitus on tuolla asteella kannattaa tosiaan vaihtaa osoitetta..mutta jos on pitkä "suhde" takana niin se alkaa jo vaatimaan "boolsseja", mutta kannattaa, ei se ole elämää että joutuu pyytämään lupaa kuin 10vuotias ja olemaan toisen sylkykuppina. Tuo henkinen kyykyttäminen on yhtä "mukavaa" kuin fyysinen.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #34 : 16.03.09 - klo: 13.39 »
Yllä antamani esimerkki tietysti oli hieman liioiteltu.
Joskin tällainen pariskunta ihan kaveri piiristäkin löytyy.
Annoin esimerkin lähinnä siitä miten tuntuu naisten ja miesten ajatusmaailma monesti olevan hieman erilaista tällaisten asioiden suhteen

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #35 : 16.03.09 - klo: 17.03 »
Oma emäntä teki 24.10.-07 tempauksen.
Oli laittanut hienon sapuskan kynttilöineen päivineen valmiiksi.
Istuin alas valmiina syömään.
Emäntä meni käymään viereisessä huoneessa ja yhtäkkiä kuuluu Mini z monsterin ääni... Mitäs ihmettä tapahtuu...
Sieltä kurvaili tyylikkäästi monsterilla pieni paketti auton lavalla...
Tämä tapahtuma on jäänyt erittäin vahvasti mieleen... Ja siitä muistuttaa valkokultainen rinkula vasemman käden nimettömässä.

Et sitten huomannu, että emäntä oli päättänyt juhlistaa YK:n päivää  :mrgreen:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #36 : 17.03.09 - klo: 13.22 »
Olen kiinnittänyt huomiota siihen että tämän harrastuksemme piiriin jostain syystä valikoituu juurikin keskivertonormaaleja tyyppejä sekä niitä jotka osaavat ajatella asioita vähän aikuisemmin. Tarkoitan nyt siis lajin parissa touhuavia aikuisia miehiä.

Harvoin olen näissä piireissä törmännyt "lippispäiseen lätkäfaniin" jonka perusolemus huokuu lähikuppilassa vietettyä korttirinkiä ja ihan-sama-mitä-mieltä-muut-ovat-kunhanmunjoukkueestaeiauota-asennetta.

Tämä liittyy siippoihin siinä että myös ne siipat joihin olen radan varsilla törmännyt ovat yleensä varsin solidaarisen tuntuisia tyyppejä. Ihan vaikka verrattuna mihin tahansa muuhun "miesten" lajiin. Ampumaratojen varsilla ei juurikaan naisia näy eikä oikeastaan puulaakijaliskenttienkään reunoilla. Liekkö siis niin että me rc-autoilijat ollaan jotenkin mukavampaa sakkia heidän mielestään =)
Tästä siis kiitos niille puolisoille jotka jaksavat meitä ymmärtää ja ovat mukana tukemassa hommaa.

Mielenkiintoinen juttu muuten on myös se että kaikki tiedossani olevat naiset/tytöt jotka ovat rc-autolla ajaneet, ovat pitäneet hommasta melko paljon. Ainakin siihen asti kun jotain hajoaa. Millä heidät saisi jatkamaan ajamista vielä mekkaamisen jälkeenkin...

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #37 : 17.03.09 - klo: 13.29 »
Siihen mekkaamiseen täytyy varmasti löytyä kiinnostus ja kiinnostus ylipäätään auton toimintaa kohtaan. Kuinkahan paljon muuten naisia ajaa esim suomessa RC-autoilla? Ei välttämättä kilpailumielessä vaan omaksi ilokseen
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #38 : 17.03.09 - klo: 13.57 »
Tämä liittyy siippoihin siinä että myös ne siipat joihin olen radan varsilla törmännyt ovat yleensä varsin solidaarisen tuntuisia tyyppejä.

Kisapaikalla ja yleensäkin treenipäivinä ratojen varsilla ei pahemmin naisväkeä näy.
Tai ainakin erittäin harvassa ne ovat...
Tämäkin siis kertoo jo jotain.
Tosin jos keksitään vaikkapa että emäntä harrastaisi jotain vastaavaa harrastusta missä vietetään koko päivä aamusta iltaan monesti hyvin pölyisissä tai sateisissa olosuhteissa niin enpä minäkään välttämättä hirveän innoissani olisi paikanpäällä patsastelemassa vaikka kuinka häntä ja hänen harrastustaan tukisinkin.
Tosin kertoo sekin jotain että äijä on kisapaikalla kisaamassa ja viettää siellä kokonaisen päivän aamusta iltaan... Joskus jopa toiselta puolelta suomea kolmenpäivän viikonloppureissulle lähteneenä myös.
Eli kieltämättä tässä pientä ymmärrystä naisväen suunnaltakin kaivataan että pääsee ajelemaan.

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #39 : 17.03.09 - klo: 20.04 »
Itse en lähtisi millään seisoskelemaan kokopäiväksi esim heppa-aitauksen viereen katselemaan kun naisväki harrastaa.
Varsinkaan jos ilma on huono.

Tietysti jos ilma on erittäin lämmin, paikalla on paljon mielyttävän näköisiä hevosharrastajia jotka ovat pukeutuneen heltteen vaatimalla tavalla ja itse saisi istua ilmastoidussa autossa, niin mikä ettei?  :p

Eli toisaalta ymmärrän erittäinkin hyvin miksei naiset viihdy radanvarressa.

Ampumaradalla olen nähnyt yllättävän monta naisihmistä, osa on kilpaillut itsekkin, osa muuten vain harrastamassa ammuntaa puolisonsa kanssa ja osa joskus jopa ihan muuten vain mukana.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #40 : 17.03.09 - klo: 21.11 »
Ampumaradalla olen nähnyt yllättävän monta naisihmistä, osa on kilpaillut itsekkin, osa muuten vain harrastamassa ammuntaa puolisonsa kanssa ja osa joskus jopa ihan muuten vain mukana.

Ootko huomannut että kyseinen juttu tapahtuu yleensä syksyisin, varsinkin jos puoliso ei harrasta ampumista?

Joskus kiinnittänyt näihin puolisoihin huomiota niin he ovat paikalla alussa, makkaranpaistossa ja kotiin lähdettäessä. Väliajat poimitaan lähimetsässä sieniä/marjoja, ulkoilutetaan koiria tai käydään lenkillä :wink:

Meiän mirkku ei ole pahemmin kiinnostunut mun harrastuksista mutta poikien myötä on hieman osoittanut kiinnostusta autoja ja lajeja kohtaan. On jopa auttanut tarrojen tekemisissä ja muutama scale tavarakin on yhdessä ideoitu. Muutaman kisan käynyt katsomassa ja kovasti on kuulema jännittänyt kun poika ajaa, mun ajamista ei paljoa jännitetä, tyyliin evvk :cheesy:
Kylätason RC-kuski.

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #41 : 18.03.09 - klo: 10.10 »
Meillä siippa ei kommentoi muuta harrastuksesta kuin rahan menoa, eikä sitä oo ees paljoa menny!

Onneksi voin sanoa että moni ukko ryyppää enemmän baarikierroksella ku mulla ja pojalla menee kuussa Rc-hommiin!! Ja maksa kiittää!

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #42 : 18.03.09 - klo: 10.31 »
Onneksi voin sanoa että moni ukko ryyppää enemmän baarikierroksella ku mulla ja pojalla menee kuussa Rc-hommiin!! Ja maksa kiittää!

Tuo on ihan totta, ite käväsin tossa vkl baarissa ja voi helevetti kun men rahaa. Silläkin summalla olis monnannu vaikka uuden kone/nopari combon  :huh:

No välillä pitää käydä.  :angel:
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #43 : 18.03.09 - klo: 10.38 »
Juuri näin.

RC kamat vaikuttaa aina hirveeltä rahanmenolta kun monesti yksi tuote maksaa kohtuu paljon.
Raflassa tuoppi on noin 5e... No halpaa tai miten sen ottaa, mutta äkkiseltään tuntuu halvalta.
Yksi lipo akku 60e... Helkkarin kallista...
No mutta jos ajatellaan taas tarkemmin niin tällä akulla kurvailee kokonaisen vuoden mennentullen.
60e illassa ravintolaan taas ei ole temppu eikä mikään.

Ja taas...
Esim meikit... Mitälie 20e maksaa joku ripsiväristronglashes plink plink tikku...
Niitä pitää saada tietenkin pari erilaista...
Sitten meikkivoitteet... puuteria, mitälie ryppyvoidetta nenänkärkeen, nenänvarteen erikseen jne...

No jos tuosta paukusta pääs alle 200 niin hyvin kävi.
Okei... selitys on tietenkin että sillä rahasummalla sai melkein muovikassillisen tavaraa kun samalla rahalla ei saa RC kaupasta kuin pienen noparin ja siis vain yhden tuotteen.
No näitä meikkejä menee naisilla tietenkin kokoajan eikä yhdellä muovikassilla vuodessa todellakaan pärjää.
Vielä kun meikit alkaa olemaan loppupuolella niin siihen on jo kyllästytty... Pitää siis ostaa uus ripsiväri jota just mainostettiin että heti kasvaa pari ripsikarvaa lisää kun sitä näyttää...
Uus meikkivoide (entistä melkein puolet jäljellä) kun mainostettiin että sillä tulee ihan Tyra Banksin näköseks ja kaikki kuolaa perään.

No eihän tässä tietenkään mitään mikäli homma pysyy balanssissa ja molemmilla on nämä omat juttunsa joihin menee vuositasolla apaut sama määrä rahaa.
Mutta kun alkaa se narina kuinka paljon taas menikään rahaa yksiin renkaisiin... servoon, mihinlie niin tätä en vaan ymmärrä.

Tosiaan tämä ei ole omakohtainen tilanne missään nimessä.
Tosin kyllä sellainenkin tilanne ehti vuosia sitten olemaan kun harrastuksen uudelleen herättelin silloisen emännän jopa kannustamana aloittamaan uudestaan.
Ei menny kauan kun narina alkoi... Eikä mennyt kauan kun oven saranat narahti kyseisen emännän narisuttamana viimeistä kertaa.
Emäntä pihalle harrastus jäi...

Tottakai... Harrastushan oli osa minua, ja jos ei ekanluokan matematiikka taitu emännällä että osaisi laskea molempien vuositasoiset menot ja verrata niitä sitten keskenään, niin näkemiin.

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #44 : 18.03.09 - klo: 11.34 »
80 prossaa parisuhde ongelmista tulee rahasta (yleensa sen puutteesta) tai sen käyttötarkoituksesta talouksissa.

Rouva (joskus myös isäntä) pyrkii maksimoimaan oman rahan tarpeen mieltymystensä mukaisiksija yrittää imuroida (lue kanavoida) rahan isäntä väen harrastuksista omiinsa oli harrastus mikä tahansa.

Yritetään nyt elää tilanteessa ja olla sovussa siipan kanssa, jos se ei onnistu niin kompsomissien jälkeen siippa vaihtoon tai tilalle siipaton elämä.

Itse en oo vielä oppinut ymmärtämään naisia mutta oon pikkuhiljaa oppinut elään niitten kanssa.

Maailma ois paljon parempi paikka elää jos hieman joustettas puolin ja toisin, annettas tilaa kaikille elää ja KATTOTTAS PEILIIN välllä. Virheemme (luetaan ominaisuudet) kaikissa.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #45 : 18.03.09 - klo: 11.56 »
Itse en oo vielä oppinut ymmärtämään naisia mutta oon pikkuhiljaa oppinut elään niitten kanssa.

Aiot kuitenkin jatkaa mentaalipuolen treeniä ymmrtääksesi tippaleipäaivojen poukkoilevaa järjenjuoksua?  :shocked: Minä en.

Kissa on kissa ja koira on koira, ei niiden tarvitse olla samanlaisia, kunhan osaavat elää keskenään, juuri niinkuin kemi totesi.

Olen hieman erimieltä väitteestä, että 80% riidoista syntyy rahasta. Mielestäni 80% ongelmista syntyy kunnioituksen ja luottamuksen puutteesta, välillisesti ne asiat johtavat riitelyyn rahasta tai muusta käytännön asiasta.
Flying Calacucco

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #46 : 18.03.09 - klo: 12.27 »
Itse en oo vielä oppinut ymmärtämään naisia mutta oon pikkuhiljaa oppinut elään niitten kanssa.

Aiot kuitenkin jatkaa mentaalipuolen treeniä ymmrtääksesi tippaleipäaivojen poukkoilevaa järjenjuoksua?  :shocked: Minä en.

Kissa on kissa ja koira on koira, ei niiden tarvitse olla samanlaisia, kunhan osaavat elää keskenään, juuri niinkuin kemi totesi.

Olen hieman erimieltä väitteestä, että 80% riidoista syntyy rahasta. Mielestäni 80% ongelmista syntyy kunnioituksen ja luottamuksen puutteesta, välillisesti ne asiat johtavat riitelyyn rahasta tai muusta käytännön asiasta.

Kunnioituksen puute taitaa olla se suurempi syy, olet oikeassa! Välillisesti se kääntyy rahaan, niinkuin kaikki muukin. Tilastoja monenlaisia, yleensa virheellisiä!

Täytyy vain elää kaiken ton keskellä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #47 : 18.03.09 - klo: 15.34 »
Tästä tippaleipä aivo koukero jutusta tuli mieleen happoradion puhu äänellä jonka kuulen biisi...

"sinuun tarvii tekstityksen..." tulee kertosäkeessä.
Jessus mä repesin kun ekankerran ton radiosta kuulin.
Jätkä laulaa herkistellen ja naiset on ku sulaa vahaa... Vaikka sehän piruvie pottuilee naisille.

Poissa ks3411

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #48 : 18.03.09 - klo: 17.15 »
minä en yksinkertaisesti ole uskaltanut sanoa yhtään mitään koko rc-harrastuksesta! KIISTÄN kaiken! Katotaan, huomaako joskus. varmaan vastaus "vittu ukko ostaa leluja kuin kuivausrumpukin pitäisi ostaa ja ja ja". Nöh nyökytellään ja hierotan hartioita, leperrellään ja viedään syömään, elokuviin, käydään yhdessä ostamassa hänelle vaatteita, tai ainakin kattomasssa 5h jossain rättikaupassa, iltalenkillä, ostetaan koiranpentu jne. niin kyllähän hän sitten varmaan ymmärtää. Ainakin vähän aikaa.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #49 : 18.03.09 - klo: 17.19 »
Vaimollani ei sitä rahaa mene juuri ollenkaan meikkeihin eikä harrastuksiin tai muuhunkaan ja silti saan kyllä mielestäni aika reilusti käyttää rahaa omaan rc-harrastukseeni. Kunhan vaan muistaa hoitaa oman osuuden muista menoista.

Lähinnä sanomista tulee jos siellä autotallissa alkaa viihtymään paremmin kun perheen parissa. Muistaa silitellä ja kehua siippaa niin hyvä tulee!

Sillon tällön kun kukkia tuo ja käy esim. soppailemassa vaimon juttuja niin saa taas vähän lisäaikaa autotalliin... Heh heh!  :grin:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #50 : 18.03.09 - klo: 17.21 »
minä en yksinkertaisesti ole uskaltanut sanoa yhtään mitään koko rc-harrastuksesta! KIISTÄN kaiken! Katotaan, huomaako joskus. varmaan vastaus "vittu ukko ostaa leluja kuin kuivausrumpukin pitäisi ostaa ja ja ja". Nöh nyökytellään ja hierotan hartioita, leperrellään ja viedään syömään, elokuviin, käydään yhdessä ostamassa hänelle vaatteita, tai ainakin kattomasssa 5h jossain rättikaupassa, iltalenkillä, ostetaan koiranpentu jne. niin kyllähän hän sitten varmaan ymmärtää. Ainakin vähän aikaa.

Huh! Onneksi ei ole sama tilanne miulla... :huh:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #51 : 18.03.09 - klo: 17.34 »
mä sain ostettua auton kun kerroin että pojalle se tulee. poika tosin vasta 1.5 vuotias, mutta kyllähä se autojen päälle jo ymmärtää  :grin:
haarakiila ei  :undecided:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #52 : 19.03.09 - klo: 21.54 »
Tapahtui jotain outoa... :huh:

Suunnittelin eilen että haen uuden auton tänään tullista ja mitä kävikään...

No vaimo halusi 9kk:n ikäisen poikamme kanssa välttämättä mukaan.
Ajettiin ensin reilut 100km tulliin ja siellä sitten vaimo auttoi tulliselvityksen tekemisessä ja oli innoissaan mukana.

Ei se kyllä oo ennen noin aktiivisesti ja innoissan ollu mukana...!? :huh:
Yleensä kuuluu että onko pakko taas tilata uusia autoja,eiks siulla oo jo tarpeeks niitä!

No mitä tässä valittamaan,auto haettin ja kaikki oli onnellisia! Ainakin minä itse...
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Audiko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-offi.net
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #53 : 20.03.09 - klo: 09.30 »
Minulle emäntä oli tilannut pari kuukautta sitten axialin lahjaksi, kyllähän minä ihmettelin sitä silloin, sanoi vain että halusi piristää minua koska olen sairastellut paljon.Nyt ollaan sitten menossa naimisiin ens perjantaina, taitaa olla näillä asioilla siis joku yhteys  :roll:. Nimittäin ollaan oltu kihloissa seitsemen vuotta eikä naimisiin menosta olla puhuttu vuosiin :huh:.

Kannattaa siis oikeasti ruveta miettimään mitä siipalla on mielessä, jos on kiinnostunut rc-autoista  :wink:.

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #54 : 20.03.09 - klo: 09.43 »
Kannattaa siis oikeasti ruveta miettimään mitä siipalla on mielessä, jos on kiinnostunut rc-autoista  :wink:.

joko 1:1 auto rutattu, pettänyt tai rengasta sormeen  :grin: :grin: :grin:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #55 : 20.03.09 - klo: 09.45 »
Se on vähän sama homma, jos itse kiikutat suklaalaatikkoa ruusupuskan kera iltapäiväkahvien toivossa. Normaaliin luonteenpiirteeseen kuulumattomat temput näkyy kyllä läpi. Varovaisuutta, varovaisuutta.. :p
Flying Calacucco

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #56 : 20.03.09 - klo: 13.11 »
Naisten kans eläminen raha-asioiden kans on vähän kun auton omistaminen. Jos vuokraat, tulee kalliiks muttei tarvi juur huolehtia. Jos omistat, tarvii huolehtia mutta ei mene niin paljoa rahaa ja hyvällä lykyllä hän (auto) jopa tienaa enemmän kuin ite.

Voisin kuvitella että meistä miehistä taas aatellaan joskus kuin kaupan omistamisesta. Jos kauppa on hyvällä paikalla ja toimiva ja toimari (nainen) tekee työnsä, rahaa tulee ja toimari saa arvostusta. Jos kauppaa sattuu olemaan jo lähtökohtaisesti huonossa asemassa tai toimari (nainen) laiskottelee, rahaa ei tule ja sit alkaa kaikki muukin rassaamaan.

Ihmiset on erilaisia. Naiset on yleensä useissa asioissa parempia kun me miehet. Arvostan lujasti jos hän pysyy tekemässä niitä eikä sohloa mun tehtäviin. Ja kunhan siippa kunnioittaa mun juttuja ja antaa mun hoitaa ne miten parhaaksi katson. Kumpainenkin on päällikkö omissa lokeroissaan.

Ja harrastus pitää molemmilla olla. Joskun vaan syö miestä (ja naista) kun ei ole löytynyt yhteistä harrastusta, ehkä jonain päivänä...

Poissa Osku97

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #57 : 23.03.09 - klo: 15.41 »
No huhhuh! Onneksi ei ooo vielä 12 vuotiaalla näitä murheita. Naapurit ymmärtää kun tällainen pikkupoika leikkii... Ei ole muuta kun äiti jupisee välillä... :mrgreen:
|Ansmann racing Royal Flash|

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #58 : 23.03.09 - klo: 16.44 »
Meillä onneks sovittu, että molemmilla omat harraste rahat.
Ei tuu napinaa rahasta, vaikka naisilla taitaa geeneissä olla pikku napina sovituistakin asioista :mrgreen:

Eipähän tuo ole ikinä kysellytkään paljon on rahaa mennyt (ei kyllä tiennyt, että sitä menee). Ihmettelee vaan kun jatkuvalla syötöllä pakettia tulee :lol:

Pari viikkoa sit sanoin, että 1400€ meni tuohon Bajaan kertarysäyksellä niin ei kuulemma järkeä päässä :lol:
Mutta ei siitä sen enempää. Omat on rahat.
Axial SCX 10 TR

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #59 : 23.03.09 - klo: 18.21 »
Tänään tuli uutta kalustoa ja siippa ei ollut milläsikkään. Kaikki muu olikin sittenn päin ...vettiä. Että silleenkin voi käydä.

Ei riittänyt imuroinnit eikä mitkään muutkaan "normi" hommat.