Kirjoittaja Aihe: Sähkö Monsteri  (Luettu 1578 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hermo1989

  • Jäsen
    • Profiili
Sähkö Monsteri
« : 02.05.03 - klo: 00.02 »
Olen ostamassa rc-monsteria. Sen pitäisi olla sähkö ja 2WD. Haluaisin semosen, että ei tarvitsisi ostaa koko ajan uusia osia autoon, muuten menee koko lajista maku. Ajatelin Traxxas  Stampedea, se on kuulemma laadukas. Onko teillä hyviä tai huonoja kokemuksia jostain sähkö monsterista?
kyllä se auto kulkee yli 300km/h, mutta kiihtyvyys lopuu kesken.

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Sähkö Monsteri
« Vastaus #1 : 02.05.03 - klo: 16.33 »
ghyviä  kokemuksi on siin stampedesta, kyoshon trackerista kuin tamiyan king blackfootista. stampede on nopein vakiona ja muutenkin guvä ajaa., tamiya on mun suosikki koska se on hauska. trackeria ei taida enää edes saada joten stampede on yleiseen rälästykseen mun mielestä paras.

Poissa hermo1989

  • Jäsen
    • Profiili
Sähkö Monsteri
« Vastaus #2 : 03.05.03 - klo: 15.04 »
Siellä oli kolme ensimäinen 66e, toinen 230e ja kolmas 65e. Mä halusin kyllä kokemuksia sähkömonstereista. semosia kokemuksia että kestäkö ja mikä siinä helposti hajoaa ja mihin siten se kanataa vaihtaa ja tietenkin että nopeuta on ritävästi ja hyvä ajetavuus. semosista asioista olen kiinostunut.
kyllä se auto kulkee yli 300km/h, mutta kiihtyvyys lopuu kesken.

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Sähkö Monsteri
« Vastaus #3 : 03.05.03 - klo: 15.19 »
Minkälaisia kokemuksia oikein haluaisit kuulla? Itselläni oli jonkun aikaa sitten Tamiya Mud Blaster, johon vaihdettiin Monster Beetlen koppa ja monta kertaa sillä aika kovaa ajeltiin, eikä muistaakseni mennyt koskaan mitään rikki  :roll:  Tai ei varmasti mennyt, koska en olisi niin nuorena varsinkaan osannut sitä korjata! Eli hyvin kesti ja kulki sen verran mitä tuollaiset sähkö-monsterit nyt menee ja ihan kiva auto. Auto on edelleen ajossa, vaikka ikää on jo moooonta vuotta...
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa Rc-Poika

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.muuttojokinen.fi/niklas
Sähkö Monsteri
« Vastaus #4 : 03.05.03 - klo: 15.20 »
Minä ainakin kannattaisin tuota Stampedeä, koska on varmasti paras varaosa-saatavuus ja jos nici:llä on hyviä kokemuksia autosta niin kannattaa harkita vakavasti stampedeä! Huuto.net:in Tracker 2 - paketteja kannattaa syynätä tarkkaan ennen ostamista sillä ainakin se 230e paketti on hinnoiteltu ihan yläkanttiin.
// Niklas " jokipoika " Jokinen