1
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
« : 31.05.12 - klo: 10.26 »
Blaze, siinä on sulle ne kuvat kun tuntuu niin vaikealta ne löytää:
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Osta suosiolla kokonaan uudet radiolaitteet. Se kyoshon oma radio on oikeasti huono. Muutamalla kympillä saat gigahertsitaajuuksilla toimivat laitteet ja kiteet voi unohtaa sitten.
http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=4033&nav=6002009
onko tämä nyt sitten pätevä setti kyseiseen autoon?
Tuoltakin löytyy Cenin osia http://www.boyztoys.ie/
Ainakin pari vuotta sitten osat tulivat viikon sisällä tilauksesta.
Mitäs osaa olet vailla?
mist sais uuden männän vai pitääkö koko moottori uusia
tuge?
miksi et vastaa tänne niin muutkin saisi tietää?
Niin siis mikä kone käy suoraan pukkiin?
Moottorisi on väljä, siksi moottorisi ei käynnisty kuumana.
mikä siinä dstssä on kun sillä ajaa sen 10-20min ja sit se sammuu sit kun sen käynnistää uudelleen niin ei meinaa pysyä käynnissä jos ei kaasuta koko aikaa ja sit kun ei kaasuta niin se sammuu. Sit ootan sen että motti jäähtyy niin sit se on taas normaali niin kysymys kuuluukin että onko se liian korkea lämpötila motissa???
noh... Mikä siinä sitten siis vähenee kun kone on laihemmalla? Bensaa vai ilmaa menee vähemmän.Oon aika alottelia näitten kanssa mut mul on toi ja pakomutken tiiviste vuotaa jotain öljyn tapasta. Voisitteko kertoo hyvät säädöt ja miten säädän ne? Kannattaako tohon ostaa tollasta orionin tehopillii? Sitte aina ku polttoaine loppuu ni huippunopeus nousee huimasti. Miten sen vauhdin sais pysyy?Nopeus nousee kun menee laihemmalle.
Äpärä, eikait sillä ole väliä, kunhan on vain hauskaa! :D
DBX kulkee 75km/h
terv tibulin7
Auto: Cen Racing matrix tr arena, corsa merkkisellä koneella.
Kysymys: Voiko konetta käyttää ilman tuota vetokäynnistimen akselia jos tukkii sen akselin reiän? Akselille ei ole käyttöä kun on boksi ja akseli on kulunut niin väljäksi että heiluu ja vuotaa. Se akselihan vastaa kampiakseliin mutta tukeeko se myös kiertokankea?
Ei se tue kiertokankea. Mä oon joistaki koneista poistanu vetokäynnistimen. Pelkkä reiän tukkiminen ei riitä. Polttoaine seosten kulku kampikammiossa saattaa häiriintyä pahastikin. Ensimmäisessä koneessa pelkästään poistin sen vetokäynnistimen akselin ja tukin reiän. Eka ajo oli aika hauskaa: autolla pystyi ajaan autokatoksesta ulos ja peruuttaan takaisin kun koneen käyntisuunta vaihtui 10sekunnin välein
Sen vetokäynntistimen tilalle ostaa valmiin kiinteän päädyn tai niinku minä, sorvaa siihen sopivan jos markkinoilta ei kyseiseen koneeseen löydy valmista umpipäätyä.
Kampuran päässä oleva tappi pitää hioa pois, se ottaa muuten kiinni päätylevyyn.
(hiomisen aikana kampiakseli ei saa lämmetä, jotta karkaisut ei mene pilalle)