Itse olen lähinnä etuylätukivarren osia paukutellut tyylipisteiltään kehnoissa alastuloissa tai muissa kolinoissa, milloin mihinkin puutolppiin. Eli ylätukivarren sisäpää on joko revennyt auki ja vantti pudonnut, tai sitten vantti poikki. Uudemman mallin vantteja en ole rikkonut kuin ehkä yhden, vanhoja pari kolme. Yksi muovinen ohjauspala meni viluisella kelillä osuessaan koivuun (kuka käski ajaa radalta ulos :))
Pari takahubin pinniä on mennyt, ja usein samalla hukkuu ne pari muovishimmiä. Näitä pinnejä menee lähinnä silloin jos onnistuu esim. spedettämään itsensä poikittain ajolinjalle ja joku pamauttaa kylkeen. Tai mitä milloinkin. :lol:
Mutta lähinnä tosiaan keskittyisin etuylätukivarsiin, ne on usein ensimmäisenä osumassa johonkin omien ajovirheiden johdosta.