Terve kaikille!
Tänään pitkästä aikaa päätin että nyt lähden tohon pihalle cruisaamaan Savalla.
Akut latailin ja auton tankkasin, sitten vaan ulos ja autoa käyntii. Tosi hyvin käynnistyi kone vaikka on jo 4gallonaa mennyt läpi ja autolla ajettu viimeksi heinakuussa.
Ekaa kertaa kehtasin laittaa päälle tuon uudenkarhean El Caminon kopan, kyllä näytti valkea koppa komealta kun maakin oli valkea. Maassa lunta 2cm ja pikkupakkanen. Yllättävän hyvin nuo Hpi:n Dirt Clawsit pitivät. Ajelin pihassa, nurmikolla, metsässä nousin vaikeita mäkiä ja hiekkakasalla kävin pomppimassa. :mrgreen:
Ajojen loppuvaiheessa alkoi olla vastarin akku jo melko loppu kun en kerennnyt sitä kunnolla lataamaan. Mutta hyvin tuo Blue Birdin voimaservo jaksaa kääntää. Pakkimoduulikin tuli tarpeelliseksi pari kertaa, ihan hyvä varuste. Auton sitten sisälle sulamaan vietyäni huomasin että oli polttoaineletku sulanut putken alkukäyrään kiinni, ihme ettei ollut ruvennut vuotamaan, täytyy hommailla uudet letkut ja muuta pikkunippeliä ennen seuraavaa kertaa...
Mittailin noita lämpojö tossa ajon aikana, ilman lämpötila oli -3. Metsä möyrinnässä lämmöt nousivat 100 asteeseen ja kovemmassa sudituksessa parhaimmillaan 125 asteeseen. Ovatko nämä ihan optimaalisia lämpöjä ajella talvella, vai pitääkö saada alaspäin?