Tänään lähdin iltasella intoa puhkuen kohti tattista testaamaan uutta setuppia uusine GRP:n renkaineen.
Ihmettelin kun autoa sai nykiä normaalia rajummin käyntiin, mutta hälytyskellot eivät vielä soineet. Sitten kun auto starttasi, otti moottori nätisti kierroksia renkaat ilmassa, mutta kun laitoin maahan niin menohalut oli tipotiessään ja kone stumppasi.
Mutta kun aika oli kortilla ja radalla surisivat sähköautot, päätin mennä parkkiksen puolelle säätämään. Ihmetys oli suuri, koska auto pelasi moitteettomasti kun kävin sitä testaamassa etulaakerin vaihdon jälkeen lähiparkkiksella.
Ensimmäisen kerran kurkkasin neuloja vasta parkkiksella, ja pääneula oli niin auki, että koko ruuvin kanta oli näkyvissä. 4-vuotias mekkarini oli diffejä täyttäessäni kokeillut hieman säätää konetta, ja löytänyt ruuvimeisselille sopivan kolosen pääneulasta
Jollain on mun rata-ajoja vastaan selvästi jotain. Silloin harvoin kun radalle asti pääsee niin siellä on mies iso letku kourassa rakentamassa lätäköitä, tai sitten on itse niin puusilmä, ettei huomaa neulan kantaa joka kurkkaa melkein korin ikkunasta ulos... No jos tästä jotain oppisi, ja pääsisi joskus rataakin kiertämään.
Mutta jotain hyvääkin, tuli lunastettua ratakortti(käsittääkseni jerziltä).