Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 641226 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Re: k
« Vastaus #2010 : 05.10.05 - klo: 06.42 »
Lainaus käyttäjältä: "MP_777"
jos on K:n vakio kone niin siiehen ei kannata ostaa mitään "viri" pillejä, se ei ole sen arvoista. diffeihin silikoni öljyt ja ne vois vielä tiivistää silikoni tiivisteellä. diffit kestää iäisyyden jos on samanlaiset kun 7.5 tai 777. pääneula silleen et savuttaa täysillä ajaessa mutta kulkee hyvin.


Ei ne ole samanlaiset!  :wink:
Diffit todellakin kannattaa avata, poistaa se vaseliini sieltä ja laittaa tilalle silikooniöljy.
Diffien sisällä on vain 2 pientä ratasta, kun taas MP7.77-777 on niitä neljä, mutta kyllä se orkkis koneella riittää. Jos koneena on se orkki mylly, niin riittää että shimmaa diffistä välyydet pois ja vaihtee ne öljyt sinne.
Takadiffin pinioni kyllä on silti erittäin herkkä kohta, se hajoaa helposti... :?
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2011 : 05.10.05 - klo: 08.26 »
Lainaus käyttäjältä: "plissken_s"
Hypert 8port vetostartilla on myös ihan hyvä peruskone. Käyköhän kytkin
suoraan GX:stä..?

Pukit ja uuden putkiston joudut ostamaan joka tapauksessa, riippumatta mihin myllyyn päädyt..

Paitsi tietty saisit multa sikahalvalla sikahyvän ja sikavähän ajetun GX vaihtokoneen, miten ois?  :lol:


ei minulla ko. konetta vastaan mitään ole, eli jos se on sikahalpa, eikä rikottu/väljä, niin voisin ihan harkitakkin sen hakintaa väliaikaisratkaisuna.

ainiin, saisi se olla ajokuntoinenkin vielä! :)

säästäisin siten jonkin verran rahaa, kun ei tarttis hankkia mitään ylimääräistä roinaa.

laita vaikka joku tarjous YV:llä.

kun on katto veromätkyjä tiedossa, ja opintolainan maksuja sekä muita laskuja koko lailla.. :P
-Lithium Love Racing-

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
khoo
« Vastaus #2012 : 06.10.05 - klo: 00.06 »
Lainaus
Takadiffin pinioni kyllä on silti erittäin herkkä kohta, se hajoaa helposti..


onks sekin jotai eri ainetta? seon varmaan sitä kiiltävää.. :roll:

osta RB:n joku halpa kone, niin saat rahalle vastinetta. On niitä halpojakin vaikkei heti uskois..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Re: khoo
« Vastaus #2013 : 06.10.05 - klo: 06.31 »
Lainaus käyttäjältä: "MP_777"
Lainaus
Takadiffin pinioni kyllä on silti erittäin herkkä kohta, se hajoaa helposti..


onks sekin jotai eri ainetta? seon varmaan sitä kiiltävää.. :roll:

osta RB:n joku halpa kone, niin saat rahalle vastinetta. On niitä halpojakin vaikkei heti uskois..


Alumiinia... :mrgreen:
Se noista ekana hajoaa, jos hypyistäkin tulee veto päällä usein alas, ym.
Teräksisen pinionin mukanata tulee sellainen paksu prikka (muistaakseni se tulee), niin juuri sitä varten, ette sen teräksisen pinionini saa sopimaan RTR versioon ihan ilman laakereiden vaihtoa, kun RTR:ssä on ohuempii laakeri pinionissa....  :mrgreen:  Miksei tietty niitä laakereitakin samalla voit orkkiksiin vaihtaa kun pinionkin!  :wink:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2014 : 06.10.05 - klo: 08.29 »
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2015 : 06.10.05 - klo: 09.39 »
Joo! Täytyykin vaihtaa vetarit jossain vaiheessa, tässä voisi olla hyvä vaihtoehto.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2016 : 06.10.05 - klo: 09.41 »
Eikä mitään, itse en luottaisi itseeni niin palon että olisin kiristänyt nuo tapit tuonne vetariin, kyoshon omat on hyvät, ja niihinkin voi laittaa vaikka kaasarin haitarikumin jos se siitä on kiinni  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2017 : 06.10.05 - klo: 09.45 »
Totta, oikeastaan K omat vetarit ovat aivan sairaan hyvät

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2018 : 06.10.05 - klo: 18.02 »
Hehe... :D Perus TT vetari johon pujotettu luistinsuojakumi..  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2019 : 06.10.05 - klo: 19.38 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Hehe... :D Perus TT vetari johon pujotettu luistinsuojakumi..  :mrgreen:


On tohon itse akseliin lisätty ura kumia varten, muuten näyttää samalle. Ehkä "vähän" laadukkaammat mitä TT:n omat  :wink:  .
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2020 : 06.10.05 - klo: 20.48 »
Lainaus käyttäjältä: "J-P"
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Hehe... :D Perus TT vetari johon pujotettu luistinsuojakumi..  :mrgreen:


On tohon itse akseliin lisätty ura kumia varten, muuten näyttää samalle. Ehkä "vähän" laadukkaammat mitä TT:n omat  :wink:  .


Toivottavasti ainakin...  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2021 : 07.10.05 - klo: 21.40 »
Ajaakos kukaan 777 ilman etu tai takavaakaajaa..tai molempia.. MP75 tuli joskus alunperin ilman etuvakaajaa... hassu kysymys mutta kysyn silti :D

Lainaus käyttäjältä: "www.rc-racing.info"
Anti-roll bars are best used on smooth, and high-traction tracks only.
If you must use one on a bumpy track, try to use a very thin one.

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2022 : 07.10.05 - klo: 21.51 »
takana olen pitänyt aina ja välillä mulla on edessä joko vakio tai vähän ohuempi vakaaja..sillon oma auto ainakin kääntyi ehkä hiukan paremmin mutta oli huonompi röykyissä :?  mutta sain lisää kääntyvyyttä taas kun haeskelin omaa setuppia :wink:
CEN | RB | FUTABA |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2023 : 07.10.05 - klo: 21.59 »
ymmärsinkö oikein että olet välillä pitänyt vakaajaa edessä mutta yleensä et ollenkaan, vain takana? ja jos olet pitänyt niin röykyissä huonompi ?

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2024 : 07.10.05 - klo: 22.02 »
joo o ainakin omassa autossa oli näin..ja onhan se ajotottumuksestakin kiinni mutta minun mielestä se oli huonompi niin nyt on jo ollut kauan orkkis vakaaja...en sitten tiedä noin sen pitäisi mennä miten tossa sanotaan mutta autosta ja kuskista kiinni :wink: olen pitänyt takana aina ja edessä välillä ohuempaa mutta omasta mielestä huonompi kuin orkkis joka on nyttekkin minulla edessä kiinni!
CEN | RB | FUTABA |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2025 : 07.10.05 - klo: 22.06 »
arttu, eli 777 on huonompi sinusta ilman etuvakaajaa ? hölmöä jauhaa, mutta en nyt ole ihan varma mitä tarkoitat :D
edit: taisitkin lisätä jotain ;-) OK!

onkos kukaan muuten ajellut tosissaan ilman vakaajia?

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2026 : 07.10.05 - klo: 22.43 »
joo on se huonompi ilman etuvakaajaa mutta se on minun mielipide ja niinkun sanoin kuskista ja setupista se on myös kiinni :wink: ja kokeilin sitä salossa missä ei niin kauheasti ole röykkyjä ym  ym :D
CEN | RB | FUTABA |

Poissa paimio1

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2027 : 10.10.05 - klo: 17.58 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
arttu, eli 777 on huonompi sinusta ilman etuvakaajaa ? hölmöä jauhaa, mutta en nyt ole ihan varma mitä tarkoitat :D
edit: taisitkin lisätä jotain ;-) OK!

o nkos kukaan muuten ajellut tosissaan ilman vakaajia?
       joo on ajanut jo muutaman kauden t.m kallio

Poissa paimio1

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2028 : 10.10.05 - klo: 18.09 »
Lainaus käyttäjältä: "driver"
joo o ainakin omassa autossa oli näin..ja onhan se ajotottumuksestakin kiinni mutta minun mielestä se oli huonompi niin nyt on jo ollut kauan orkkis vakaaja...en sitten tiedä noin sen pitäisi mennä miten tossa sanotaan mutta autosta ja kuskista kiinni :wink: olen pitänyt takana aina ja edessä välillä ohuempaa mutta omasta mielestä huonompi kuin orkkis joka on nyttekkin minulla edessä kiinni!
        oliko se vihreillä vai punaisilla jousilla vai sekä että vakio männillä vai ei vakio öljyllä vai ei millä renkailla vai ei ilman siipeä vai ei mutta kuitenkin parempi vai ei tai olisko sittenkin

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2029 : 10.10.05 - klo: 19.51 »
hehee  :mrgreen:

Ok, hyvä tietää Markus, tosin menee kokeilut ensi kevääseen  :D

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2030 : 10.10.05 - klo: 19.57 »
niimpä noin se menee :mrgreen:   ei oikee tiiä :wink:  markus on viisas mies :D
CEN | RB | FUTABA |

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
markus
« Vastaus #2031 : 10.10.05 - klo: 23.09 »
HEEEI! markus on hengissä vielä..! hyvä hyvä.. nyt pistät auton talvella kuntoon ja rupeet sit keväällä ajamaan oikeen kunnolla, pistetään setupit kuntoon.. vakaajat helv*****.. :mrgreen:  

T: Pete
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2032 : 11.10.05 - klo: 09.40 »
moukari, avasin Sirion päädyn, ihan siistiltä kiertokanki näytti ja muutenkin. Oli tästä joskus puhetta.

Maalasin JQ:lta ostamani 777 Proline korin viikonloppuna. Odotan vielä väriin sopivaa siipeä, jos tulee tänään niin laitan muutaman kuvan tännekin..jännitys tiivistyy :D

En tiedä johtuiko kylmästä ilmasta, mutta maali jäi kellumaan korin sisäpinnan päälle vaikka olin hionutkin sen. Toinen syy voi olla huono spray purkin ravistelu ennen maalausta, mutta eipä ole ennen ollut noin... piti vetää aika paksulti että pysyi, joten ei kauhean onnistunut...mutta näette sitten ;-)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2033 : 11.10.05 - klo: 22.01 »
Noni, täs näitä kuvia, auto on vähän kesken niinku näette. Takasiipi CL-1 ;-)

Tässä Sirion pannulla





Tässä C5 uudella kannella, joka on aika jänskä, ei varmaan tuu vastaan ihan joka päivä




Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2034 : 13.10.05 - klo: 10.05 »
Aika moni on käyny kattoo kuvat mutta ei kommentteja?  :P

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2035 : 13.10.05 - klo: 10.15 »
Hehe, Hieno se on! :D

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2036 : 13.10.05 - klo: 10.42 »
Sanoit säälistä  :D Kiitos kuitenkin  :mrgreen:
No eipä mulla itselläkään ole sen kummempaa mielipidettä, ihan ok, kori kuin  kori.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2037 : 13.10.05 - klo: 10.59 »
Jos et halua säälivastauksia, niin täältä pesee. Musta-keltainen väritys ja niiden asemointi on onnistunut. Kori on hyvin tasapainoisen näköinen. Olisin kuitenkin jättänyt asentamatta tuon ruutulipputeipin. Tai ainakin olisin laittanut sen ilman noita kulmia.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2038 : 13.10.05 - klo: 11.03 »
Hyvä :D Voi vielä viritellä hieman tolta pohjalta. Tosiaan noi kulmat lisäsin myöhemmin ja ehkä ne oikein onnistuneet.

Katotaan sit miltä näyttää livenä ja eihän nuo kauaa tuossa kunnossa pysy.

Tää oli eka Prolinen 777 kori ja ei vaikuta hullumalta. SP2 kori on kyllä paljon kevyempi joten sellanen tulee varmaan tehtyä ennen seuraavaa kautta. Mutta siihen on vielä pitkä aika.

Otan jonku kuvan ulkona niin valaistus on parempi.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2039 : 13.10.05 - klo: 12.17 »
Hyvä koppa, mutta mitäs toi iso kolmonen tossa viestittää? Ei kai afterdrive-juomaa?