Kirjoittaja Aihe: Lahden polttis crossirata Vesivehmaalla  (Luettu 290382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa bume

  • Jäsen
    • Profiili
Yritän saapua siinä 11-12 aikaan ajelee Minillä.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Itse ajattelin saapua klo.10:00 aikoihin.

Listalla taitaa nyt olla 21 nimeä
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
oli minit melko vähissä ahtialassa , kokonaista kaksi kappaletta

Narmer

  • Vieras
Isä halusi mennä Tampereelle veteraani moottoripyörä klubin rompepäiville Pirkkahalliin, niin en päässy tulemaan Ahtialaan.

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Isä halusi mennä Tampereelle veteraani moottoripyörä klubin rompepäiville Pirkkahalliin, niin en päässy tulemaan Ahtialaan.

täytyyhän isänkin päästä välillä harrastamaan

Narmer

  • Vieras
Isä halusi mennä Tampereelle veteraani moottoripyörä klubin rompepäiville Pirkkahalliin, niin en päässy tulemaan Ahtialaan.

täytyyhän isänkin päästä välillä harrastamaan

Isällä on moottoripyörät:
Honda CB 750 K7 vm. 77
Awo 250 vm. 54
Yamaha Trailmaster 100 vm. 70

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Isä halusi mennä Tampereelle veteraani moottoripyörä klubin rompepäiville Pirkkahalliin, niin en päässy tulemaan Ahtialaan.

täytyyhän isänkin päästä välillä harrastamaan

Isällä on moottoripyörät:
Honda CB 750 K7 vm. 77
Awo 250 vm. 54
Yamaha Trailmaster 100 vm. 70

no niin , ei varmaan ollu turha reissu

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Tulin juuri kotio Vääksyn reissusta...
Kävimme Jouni Hiltusen kanssa keskustelemassa Vääksyn UA:n väen kanssa rata hankkeesta...
He eivät näe tällä hetkellä mitään estettä rc-radan rakentamiselle jokkisradan keskelle.
Meillä on siis tällä hetkellä kaksi mahdollista paikkaa radalle  :azn:

Olis varmaan aiheellista järjestää kunnon palaveri jossa keskustelisimme rata asiasta tarkemmin...Kumpaan paikkaan lähdemme rataa rakentamaan ja millaisia plussa/miinus puolia kussakin paikassa on...

Varmaan loppuviikosta joku ilta voisimme palaveerata ja kuullostella mielipiteitä...
Ilmoittelen huomenna päivän...!  todennäköisesti klo.16:00 jälkeen on hyvä aika kokoontua.
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Narmer

  • Vieras
Joo, hyvälle vaikuttaa.  :smiley:

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Voitais kokoontua vaikka ajelemaan jonkun koulun kentälle jokupäivä kun kelitkin alkavat sen sallia. Mites ois?
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Sopiiko teille kokoontuminen perjantaina 18.4 klo.18:00 ?
Ehdottakaa jotain paikkaa esim.kahvilaa...
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Sopiskos torstaina, perjantai voi olla aika monelle huono päivä (mm. kisakuskit taas laukaalla)
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa jk3759

  • Tulokas
    • Profiili
Olisko Kivimaan koulun kenttä sopiva paikka RC-autojen ulkoiluttamiseen?
Mä olen ihan alottelija ja haluaisin tavata teitä kokeneenpia RC-autoilijoita jossain muuallakin, kuin kirjaston kahvilassa. Mulla on paljon kysyttävää ja opittavaa RC-autoista. En täällä viitsi ruveta luettelemaan, mitä kaikkea päänvaivaa toi HPI  Firestorm on mulle aiheuttanu  :angry: 
Parempi olis jutella nokitusten kokeneenpien (polttis)RC-auto harrastajien kanssa.

     
HPI Firestorm

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA

 Samat sanat, itsekin kaipaisin hiukan tipsejä ja ei kiinnostaisi kuluttaa aikaa pelkästään kahvilassa, lauantai voisi olla päivänä parempi itselle, perjantaikin käy.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Kokoontuminen rata hankkeeseen liittyvistä asioista perjantaina 18.4.08 klo.17:00 Launeen koulun hiekkakentällä ! Käsitellään maksuihin liittyviä asioista... sekä jokkisradan keskialueen sopivuudesta rata käyttöön!
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa bmwe21

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Pitää saapua perjantaina paikalle!
Koitan myös saada jonkun auton ajokuntoon perjantaiksi... Olis taas välillä mukava päästä pöllyttämään soraa :grin:   
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
 "On the eight day God raised boost"

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Itse yritän kovasti päästä tuonne perjantaina, mutta intti voi taas kerran estää suunnitelmat.

Sellainen tuli mieleen, että saiskohan jotain kattavaa listaa mitä autoja Lahden seudun ajajilla nykysin on käytössä. Onko autoja alle 5, yli 5, yli 10 vai missä luokassa pyöritään ja mitä kalustoa enimmäkseen on? Löytyykö 1/8 porukkaa ja löytyykö 1/8 krosseja ollenkaan?

Narmer

  • Vieras
Itse yritän kovasti päästä tuonne perjantaina, mutta intti voi taas kerran estää suunnitelmat.

Sellainen tuli mieleen, että saiskohan jotain kattavaa listaa mitä autoja Lahden seudun ajajilla nykysin on käytössä. Onko autoja alle 5, yli 5, yli 10 vai missä luokassa pyöritään ja mitä kalustoa enimmäkseen on? Löytyykö 1/8 porukkaa ja löytyykö 1/8 krosseja ollenkaan?

Mulla on ainakin Hobao Hyper 8. Autoja on yhteensä radalla ollut n. 10 kpl.

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Minulla Revo3.3 ja sähkörossi zabooni. Pylviksellä ja drivellä hellfire. Bmwe21llä savage. Narmerilla hyper8. Jk3759llä kai firestormi. Corneliuksella GST 7.7. Tapella mugeni truggy. On myös 1 FG marderi 1 GS Stormi 1 HB Lightning GT10 ja monia muita autoja joita vain en nyt muista.

EDIT: listaa korjattu.
« Viimeksi muokattu: 17.04.08 - klo: 15.23 kirjoittanut markus11 »
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Minulla Revo3.3 ja sähkörossi zabooni. Pylviksellä ja drivellä firestormi. Bmwe21llä savage. Narmerilla hyper8. Jk3759llä kai myös firestormi. Corneliuksesta en tiedä. Bumella mugeni truggy. On myös 1 FG marderi 1 GS Stormi 1 HB Lightning GT10 ja monia muita autoja joita vain en nyt muista.

meni toi sun lista pikkusen pitkälle mettään , mulla ja driverillä on hellfiret ja tapella on mugen mbx-5 T ja bumella ei oo polttista

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
no korjataan hyvä että huomautit :azn:.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Narmer

  • Vieras
Minulla Revo3.3 ja sähkörossi zabooni. Pylviksellä ja drivellä firestormi. Bmwe21llä savage. Narmerilla hyper8. Jk3759llä kai myös firestormi. Corneliuksesta en tiedä. Bumella mugeni truggy. On myös 1 FG marderi 1 GS Stormi 1 HB Lightning GT10 ja monia muita autoja joita vain en nyt muista.

meni toi sun lista pikkusen pitkälle mettään , mulla ja driverillä on hellfiret ja tapella on mugen mbx-5 T ja bumella ei oo polttista

Corneliuksella on Cen gst 7.7. Allekirjoituksessahan tuo lukee :wink:

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Itsellä olisi tuo Hyper 7 Brushless valmiina testiin, kunhan jostain akut löytäs tällä hetkellä pinonnu sinne 12nimh akkuja, mutta eihän se noilla kulje lähellekkään sitä mitä pitäisi, kun virran anto jää 1/5 osaan siitä mitä moottorin pitäs saada.

Mahtaako muuten kellään olla jotain vanhoja kisakennoja tms. tai uusiakin jos sattus 6pakka olemaan niin voisin yhden ajon kokeilla niitä :D Näkis kulkeeko toi 18nimh kennolla mihinkään vai pitääkö vaan yrittää metsästää noi lipot mahdollisimman nopeasti itselle. Lahdessa ei taida kellään olla lipoilla kulkevaa "raskasta kalustoa" eli lipoja 5000-8000mha luokassa.

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
laitoin tänään hellfireen oman koneen kiinni ja kävin vanhalla raviradalla pari tankillista käyttämässä sisään , kohta pääsee taas kurvailemaan kunnolla

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Lahdessa ei taida kellään olla lipoilla kulkevaa "raskasta kalustoa" eli lipoja 5000-8000mha luokassa.

Mulla on 7.4 volttinen 8000mah lipoakku (sokeripala liittimellä noparissa kiinni) jos sellaista tarvitset. Sähköautosta puuttuu nyt nopari ja servo niin en juuri nyt akkua tarvitse.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Narmer

  • Vieras
Onko ketään tulossa huomenna Launeen koulun kentälle ajaa kello 17.00 ja keskustelemaan ratahankkeesta?
Itse otin just kevään ekat savut Hobaolla.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Yritän keretä omalla savuttomalla Hyperillä myös paikalla käymään. Jos nuo akutkin kerkeis tulemaan viel ennen tapahtumaa.

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Olen Revolla jo viimeisen viikon aikan viitisen tankillista ajellut ja huomenna olen tulossa kentälle sen kanssa.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Narmer

  • Vieras
Olen Revolla jo viimeisen viikon aikan viitisen tankillista ajellut ja huomenna olen tulossa kentälle sen kanssa.

Mikä kide sulla on käytössä? Mulla on punanen ja keltanen
En ole vielä saanut hommattua 2.4 Ghz radiota.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Olen Revolla jo viimeisen viikon aikan viitisen tankillista ajellut ja huomenna olen tulossa kentälle sen kanssa.

Mikä kide sulla on käytössä? Mulla on punanen ja keltanen
En ole vielä saanut hommattua 2.4 Ghz radiota.

Vaikka ei kysytäkkään niin itsellä on 40.695mhz käytössä. Toivottavasti ei satu kenenkään kanssa päälle? :S En tietysti oo varma pääsenkö edes ajamaan, mutta kovasti ainakin toivon pääseväni.