Ainakin tuota tekee, jos se pätkäsy tulee juuri kovan kiihdytyksen loppupäässä, akun jännitteen notkahtaminen. Liian kylmä akku, liitin kuumenee kytkemättömäksi isoilla amppeereilla, tms
Samoin sitä tekee kyllä vesipisara servon piirikortilla, vesipisara vastarissa, tai noparin älykortilla, joten ei yksiselitteistä. Kuivaa kunnolla se auto mainituista, ja kato tekeekö se sitä ekalla ajokerralla kuivanakin.
Samantapainen, mikä tulee oikeastaan vapaana-rullamisen jälkeen pätkäsynä, on calibroinnin pettäminen. Tee uusi konkan kanssa. Tätä ei pitäisi tulla 2,4G radioilla, vain vanhemilla neutralpoint akun vähetessä siirtyy.
Tässä siis sis-becci hiljalleen antaa servoa ja noparia yhtäaikaa käytettäessä jännitteen laskea, ja nopari&vastari sopeutuu. Sitten alat rullaamaan, ja jännite taas nousee, sopeutuminen meni väärään suuntaan. Seuraavalla kaasutuksella lähdetään "väärältä puolelta neutraalia, neutraalin läpi" joten se pikasesti näykkäsee sulle jarrua. Jos riesa ei poistu caliboinnilla, on aika miettiä ulkoista becciä..