Joo. Tuota.. mä en alun alkaen kyllä tarkoittanu niinkään radan kiertämistä, ajamista, ohjaamista sinänsä, vaan korjausliikkeitä silloin kun kaato on lähellä johtuen maan epätasaisuuksista ym. Kyllä nyt luulis Honkasenkin tietävän, vai onko kenties unohtunut, että silloin auttaa vaikka liipasimen puristus. Ei kauheen hallittu liike mutta refleksinomainen (en sano että olis refleksi) ja avot, auto pysyykin renkailla esim. voltin kautta ympäri. Toinen esimerkki on että auto meinaa kaatu kyljelleen, ei tarvii paljoakaan, ainakaan mun autossa renkaita kääntää vasta suuntaan, refleksinomaisesti ei kauhean hallitusti, kun auto on taas pyörillä.
Nämä voi riippua myös autosta. Mulla on on tuossa painopiste aika alhaalla ja lyhyt 325mm akseliväli. Voi olla että korjausliikeet on siinä erilaisia kuin jossain toisessa, vaikka tuon varaan en itse laita vaan ohjaimen. Se tuli itselle esille kun vaihdoin ohjainta.
Tässä on keskustelu shiftannu tuosta ajamiseen (renkaat maassa), joka kyllä hoituu vanhalla Spektrumillakin. Artsi ainakin näytti hyvin ymmärtävän mistä on kyse.
Kumma juttu kun Hoke itse ajaa Spektrum Prolla ja nyt ikäänkuin täällä äänestää kuinka riittävä "vanha" spektrum on. Mistä on kyse?
ps. en minä itse radion vaihtoa keksinyt loppukesästä; vinkki tuli kokeneelta kuskilta. En vaan ehtinyt yhtään kisaa sillä ajaa. Hong Nor mutakisan vedin Spektrumilla, siinä ei tdellakaan ollu ohjaimella väliä, olis riittäny vaikka mun mini-Infernon ohjain.