Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - kepa

Sivuja: 1 [2] 3
31
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 15.10.14 - klo: 16.56 »
Uusi DX Corolla kori XVeen, viellä pitää valoja laittaa kiinni.

Nätti on :) Minkä skaalan koppa? miten olet nastat tehnyt renkaisiin?  :cool:

32
Noniin päivitellään omaa tarinaa sen verran, että "kovaa" ajoa on auto saanut. 3S lipolla olen ajellut ja mitään ihmeitä en rikki ole saanut. Tosin en nyt seiniä päin ole alvariinsa törmäillyt  :cheesy:

Orkkis iskarit alkoi vuotamaan ja mitä lueskelin jenkki saiteilta ni laitan samalla vähän parempaa tilalle.
Eli tilasin tälläsen setin:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI0001P?I=LXXSD3&P=8
ja
http://www.integy.com/st_prod.html?p_prodid=8224#.VDqJhRY55O8
Vakio iskareissa mulla onkin jo "mustat" jouset ja nyt toi integyn setti lisäksi niin saa varmaan mieleiseksi.
70w öljyt sit sisään.

Ennen talvea pitäs etu ja taka diffeihin vaihtaa jäykemmät öljyt, keski diffi on omaan makuun ok (100k) öljy.
Lapa renkaat/vanteet ja siinähän sitä.
Hyllyyn on kertynyt muutakin palikkaa isompi nopari ja 4000kv motti, yms. mutta taidan niitä laitella vasta kun orkkis porsii tai iskee lisätehon halu.  :evil:

33
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 12.10.14 - klo: 14.05 »
Mahtuukohan nämä:
http://www.rcm.fi/renkaat-ja-vanteet/1-10-short-course/1052-01-proline-sand-paw-2-0-2-2-sand-truck-rear-tires.html

Pyörimään pikku e-revossa myös edessä jos 4 setin tilaisi talveksi? Vai riittäskö pelkästään takana?

34
Joskus tuli edellisestä versiosta laitettua kuva tänne, ei ihan monsu vieläkään mutta jospa se siitä seuraavaksi sitten  :tongue:

On kyllä karusti nätti.  :wink:

35
Tässä joku aika sitten heitin että mun vakio Savage SS X 4.6 kulkee 100 kmh.Joku palstan "asiantuntija" heitti samantien että ei mene lähellekkään sitä nopeutta.Kysyin Hobbylinnasta miten paljon vakio savage 4.6 kulkee ja ne sanoi että todellinen nopeus on noin 70-80 kmh.Jos jollain on parempaa tietoa niin laittakaa viestiä

Markus

Autostasi en tiedä mitään, mutta niin 1:1 kuin X:X toimii ihan sama periaate se nopeus kun ei lisäänny siellä loppupäässä niin helposti "paria osaa vaihta malla tai tehoja tuplaamalla". Tuolla ilmanvastuksella kun tuppaa olemaan niin ikävä vaikutus. Mitä olen lukenut niin näissä pienissäkin alkaa se yli sadan ja sen jälkeiset numerot vaatimaan jo putkua ihan erilailla kuin esim. 30->60km/h nosto...

36
Totta. Mutta juuri näissä 100% kaasu tilanteissa noi akut kyykkää ja ovat ratkaisevassa asemassa  (toki myös muu heikompi kuorma). Se jos on 2 rinnan sitä virtaa on tarjolla enemmän. Tämän voi testailla paljonko jännite tippuu noparin syötössä. Itsekin 2*1400Mha 3S Lipot Rinnan ja jos vertaa yhteen niin vähemmän akut näin kyykkää.

Juu kyllä niistäkin lipoista saa lisää virtaa rinnan kytkennällä jos siis ei ole riittävä purkuvirta yhdellä. Meinasin että yks lipo saattaa antaa enemmän ku kaks nimhiä.
Totta!

37
Jännitettä se kestää varmaan sen 14.4v mutta olisko se virta taas rajoitteena. Nimh akut jos ei anna sitä virtaa mitä lipo antaa yksistään niin tehoa ei anna sen enempää ku yhellä lipolla.

Ja et saa lisää tehoa jos lipot rinnakkain kytket jos vaan niissä on se purkuvirta moottorillesi riittävä.

Totta. Mutta juuri näissä 100% kaasu tilanteissa noi akut kyykkää ja ovat ratkaisevassa asemassa  (toki myös muu heikompi kuorma). Se jos on 2 rinnan sitä virtaa on tarjolla enemmän. Tämän voi testailla paljonko jännite tippuu noparin syötössä. Itsekin 2*1400Mha 3S Lipot Rinnan ja jos vertaa yhteen niin vähemmän akut näin kyykkää.

Jännite EI nouse rinnankytkennällä kuten moni sanonut, mutta ajoaika/KAPASITEETTI kyllä. Tarkoittaa myös, että jos rajumpi motti/nopari sitä virtaa on akuilla annettavana enemmän! Eli ne jotka on sen toisen akku kotelon uhranneet noparille ja ajaa yhdellä 3S lipolla joka on ~1xxxmha purkuvirta 3S. häviää paljon jos vertaa, että nopari on autossa eripaikassa ja 2*3S Lipot Rinnakkain jolloin tuota virtaa akut pystyvät antamaan noin tuplaten.

Siksi autoteollisuus käytti ainakin jossain fordin ransiteissa tupla-akkuja kylmä jäynistykseen suomessa. Miinuksena toki se, että akkujen oltava samaa kapasiteettia ja jos toinen huononee ennen toista, käy toiselle samoin.

Itse en ole huomannut RC ajossa eroa, koska balanserin kautta lataan aina akut. Näin "hifistynyt" ei auton akun lataus ole.

39
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 09.08.14 - klo: 17.48 »
Mites kun juottaa liittimiä akkuun tai nopariin nii onko pelkoo et jompikumpi vaurioituis jos johdot lämpenee liikaa?

Ei. Jos johtoa on "riittävästi".  Kuori johto. Esitinaa sen pää, anna jäähtyä. Esitinaa liittimen pää, anna jäähtyä. Nyt molemmissa on tuoretta ja puhdasta tinaa minkä fluxi on putsannut, asiaa helpottaa vielä jos putsaat pinnat vaikka sinolilla / muulla tentulla tai juotos fluxilla. Hitusen tinaa kolvin kärkeen ja juotos. Voi harjoitella vaikka irto johdoilla, että saa tatsin hommaan. Liika lämmitys vie tinaa pitkin johdinta ja jäykistää sitä jonkun matkaa ja muovipäälysteisillä johtimen kuori "karkaa" taakseppäin.

Kai noita muitakin tapoja on ja riippuu tinasta onko rohssia vai ei, yms. mutta näin olen tehnyt -99v. ja 3K:n, nokian koulutus, suorite näyttöjä työ kelpoisuudessa sekä ujosti omaakin kokemusta.
Tinailun iloa.

-Risto.

40
Noniin tänään tuli HK:n tilauskin. Tai kolmesta kaksipakettia  :tongue:

4kpl. 3S Lipoja. (Tilaustehty: 3.7 tänään 11.7 sai hakea postista. EU varastosta)
1kpl. metallirattainen digiservo. (Tilaustehty: 1.7 tänään 11.7 sai hakea postista. International varastosta eka tilaus ja kävi kämmi, olis tuotakin ollut EU varastossa. Otin halvimman kirje tilauksen, et aikaa meni vain enemän.


Kerropa kokemuksiasi 3S-lipoista? Ovat piharässimiseen kyllä melko "hurjat" ja josset ole autoasi paljon vahvemmilla viriosilla päivittänyt, tulevat varaosatilaukset tutuiksi.  :azn: Siis on vain omakohtaisia kokemuksia asiasta..
Ihan hyvin auto on kestänyt. Vakio servon muovirattaat kerran sileiksi, laitoin uudet ja vielä 1 setti on pakissa. Sen jälkeen heitän hk:lta tilaamani metalliratas servon. Autosta en 3S setupilla kyllä mitään ole rikki saanut. No takasiipi kuluu ja välillä ympäri ämpäri koko laitos, mutta en nyt varmaan sitä rääkkää "päshinki" tyylillä, että mitään 5m. alastuloja yms. en ole testaillut.

Vakio iskarit niissä mustat jouset + 70w öljyt ja ilmattu niin, että varmasti ei ole ilmaa tuli ihan ok, keski diffi +150k öljyt, etu kautta taka diffeihin vielä pitäs öljyt laittaa. Orkkis keskidiffi oli ainakin vaan rasvattu ja käytännössä kuiva, että sama varmaan etu/taka. Keski diffi rauhoitti autoa tosi paljon.
Renkaat teipattu ja liimattu uudestaan siinä varmaan noi mitä mieleen tulee. Toi teippaus auttoi kyllä ihan älyttömästi pitoon ainakin soralla / hiekalla kun ei kiekot ole pallona ja sillon se pito lähtee. Ujoa hyppimistä, soraa, asfalttia on tullut ajeltua ja en kyllä kadu ostostani yhtään.

Työ kiireet ja jäljelle jäävä vähä aika menee perheen parissa, että varmaan talvella pitää jotain lisä palikkaa hankkia. Aikaakin ehkä lisää. Ja tarkoitus kyllä tilailla laparenkaat ja ajaa myös talvella. Kesti tai ei tilataan sitten osia  :grin:
On tossa pakissa jo kaksi uutta noparia ja mottia "järeempää" + niihin tilasin kiinitys tarvikkeet (kiitos s.heinoselle opastuksesta kiinnikkeisiin). Tällähetkellä orkkis setti siis kiinni.
Tossa vähän hidastus pätkää pikasesti testiksi otin itselle ja ilman teippausta nuo. Tosin kaikki varmaan nähnyt miten ne pullistuu oikeasti täys kaasulla 3S-> setupeilla. Videolla siis 2S ja lähinna GoPron testiä omaksi huvikseni...
http://blade.1g.fi/kuvat/RC/Traxxas+E-Revo+VXL+1_16/Videot/E-Revo_1_16_Testi.mp4


41
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 21.07.14 - klo: 14.07 »
Ei ole renkaat kunnon kieroksilla sellaset donitsit.

https://www.youtube.com/watch?v=z6BtfCwRQU4
https://www.youtube.com/watch?v=vOiYQB5zJQ0

Vakio vanteet ja renkaat ni tulipahan koitettua kun parempia pitää saada tilalle.

42
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 21.07.14 - klo: 13.32 »
Renkaat lähti irtoamaan vanteilta... -> Keitin renkaat irti vanteelta, putsailin + teippasin kumit ja liimailin takaisin.

43
Tuli GoProlla vähän kuvattua autoa slowmotion versiona. Ei mikään kummallisuus kunhan hidastettua pätkää itselle, että näkee mitä tapahtuu hidastetusti  :laugh:
http://blade.1g.fi/kuvat/RC/Traxxas+E-Revo+VXL+1_16/Videot/E-Revo_1_16_Testi.mp4

2*3S Lipot rinnan. Ja keskidiffissä 150K öljyt. Tuon eroa ilman keskidiffiä tuossa testailin. Ja onnistuin hävittämään sen ilmankeskidiffiä pätkän mikä tosin oli 2S lipoilla ajettu...

Alkoi muuten vakio renkaat irtoamaan vanteilta eli liimaus pettää. Kannattaa varmaan putsailla vanteet/renkaat ja liimailla uudestaan, että saa pysymään?

Noo vastaillaan nyt ruuhkasta huolimatta itselle  :grin:

Tuli keiteltyä renkaat irti vanteista. Putsailin pinnat ja lopuksi vielä hitusen hiomapaperia ja liimaus.
Ennen tuota tuli vielä teipattua renkaat ja ei kyllä enää ole 3S lipolla ainakaan donitsit. iso vaikutus noin helpolla toimenpiteellä  :shocked:

Tuli muutakin rojua tänään HK:n paketista. 4000kv motti, 80A + 60A noparit,vähän pienempi orkkis kokoinen motti, yms. Kunhan tässä kerkeisi asentaa, kun mökille huomenna.

44
Tuli GoProlla vähän kuvattua autoa slowmotion versiona. Ei mikään kummallisuus kunhan hidastettua pätkää itselle, että näkee mitä tapahtuu hidastetusti  :laugh:
http://blade.1g.fi/kuvat/RC/Traxxas+E-Revo+VXL+1_16/Videot/E-Revo_1_16_Testi.mp4

2*3S Lipot rinnan. Ja keskidiffissä 150K öljyt. Tuon eroa ilman keskidiffiä tuossa testailin. Ja onnistuin hävittämään sen ilmankeskidiffiä pätkän mikä tosin oli 2S lipoilla ajettu...

Alkoi muuten vakio renkaat irtoamaan vanteilta eli liimaus pettää. Kannattaa varmaan putsailla vanteet/renkaat ja liimailla uudestaan, että saa pysymään?

45
Onkos kukaan koittanut mitä tälläsen saa kulkemaan..minulla 90 km/h, kaksi mittausta ( GBS ) ja sen jälkeen muuttui lentokoneeksi, vauriot suht. koht. vähäisiä, korikin kärsi vain pintavaurioita.

Kestävä auto... :shocked:
Sehän jo liikkuu!  :cool: Menikö muuta kuin tuo oikea takarenkaan ripustus rikki? Päätyikö lopuksi sit "lentäen" pöpelikköön...?
Milläs motti/noparilla kiskasit ja millä välityksillä? Itse GPS:llä mitannut 3* per suora= 6 vetoa niin vakio VXL vakio välityksillä kulki noin 40km/h. 2S Lipo. Josko tänään pääsisi koittamaan 3S akuilla kun tulivat perjantaina ja aikaakin olisi vaihteeksi. On tossa sit jo uus ja isompi motti/nopari jo odottamassa  :grin: nälkä kasvaa vaan ajaessa...

46
Noniin tänään tuli HK:n tilauskin. Tai kolmesta kaksipakettia  :tongue:

4kpl. 3S Lipoja. (Tilaustehty: 3.7 tänään 11.7 sai hakea postista. EU varastosta)
1kpl. metallirattainen digiservo. (Tilaustehty: 1.7 tänään 11.7 sai hakea postista. International varastosta eka tilaus ja kävi kämmi, olis tuotakin ollut EU varastossa. Otin halvimman kirje tilauksen, et aikaa meni vain enemän.

Eka tilaus HK:lta ja hyvä mieli kyllä jäi. Kaikki tähän mennessä olleet sellaisia kuin pitikin.
Akut latailla balansoivalla pääsee sitten antamaan palautetta. Servon testasin pikaseen vastarista et toimii ei vielä asennettu.
Kolmas paketti tulossa ja siinä näytöllinen Lipo laturi, ja sekalaista sälää.

Kesälomille asentamista  :grin:

47
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 09.07.14 - klo: 11.46 »
Mikäs näissä hienommissa Lipo latureissa on tuo purku ominaisuuden tarkoitus? Kun näissähän ei sitä muisti-ilmiötä pitäisi olla? Kenties, että saa täyden akun purettua ja ladattua sitten varastointi jännitteelle?

Itse tuli tilattua tälläinen: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__54624__X100_AC_DC_100W_Touch_Screen_Charger_EU_Plug_EU_Warehouse_.html

Ja ennen tuota ominaisuutta ei ole edes ollut.
PS: onko jollain kyseisestä laturista mitään kokemusta. Näyttääkö jäljellä olevan kapasiteetin?

48
Tässä ekaa kertaa tehnyt 3 tilausta HK:lta.

Voikos noita GLS toimituksia seurata jotenkin sitten suomen päässä? Siirtyyko ne itellalle ja mitä seuranta numeroa pitäisi käyttää kun niitä on jokunen siellä gls listassa. Sieltä nyt näkyy ainakin, että hollannista lähtenyt ja oliko nyt taskasta lähtenyt eteenpäin...

1 kirjelähetys sit internationalista ja se voi kuulema kestää, mutta sillä ei niin hoppu...

49
Laturi, 3S Lipoja 4kpl, ohjaus-servo. Kaikki samasta paikasta. Tosin kolmessa eri tilauksessa tulee.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__54624__X100_AC_DC_100W_Touch_Screen_Charger_EU_Plug_EU_Warehouse_.html
Tuollaista laturia koittaa vanhan 20~e. tupakki askin kokoisen balansoivan lediversion tilalle.

Eka tilaus HK:lta.

50
Noniin.

Pääsi koittamaan kuivalla asvaltilla, ruoholla, ja hiekalla autoa sen jälkeen kun vaihdoin:
-Keski diffin (150k öljyillä). Toi 150k ei kyllä ole enää öljyä  :laugh: vaan sellasta tököttiä, että menee se 2-3min, kun se tippa tasoittuu diffiin, eli joku 500k on jo tosi tököttiä.
-Iskareiden öljyt (70) ja "mustat" jouset.
-2s Lipot 1800mah *2 rinnan.

Omastamielestä oli kyllä ihan erilainen nyt ajaa. Toi keskidiffi tuntuu tosi hyvältä noilla 150k öljyillä ainakin 2s lipolla. Tilattu 3s lipot katsoa sitten niillä. Täyskaasulla kyllä nostaa nokkaa lähtiessä mutta rauhoittuu hiljalleen.
Mutkat voi ajaa nopeammin kun ilman keskidiffiä. Silti soralla ja nurtsilla ruoho pölisee kyllä kaikista 4 kiekosta  :tongue:

Orkkis Keskidiffi tulee tehtaalta 50k öljyillä... no sitä ei ollu kyllä juuri yhtään kun omaan vaihdoin noi 150k tilalle... joku muukin siitä puhunut, et aika kuivat noi on. Tai oli siellä rasvaa, mutta aika nihkeesti. Voi olla, että 3S lipolla on sen verran ärhäkkä, että 100k vois olla hyvä, mutta pitää kokeilla tuolla 150k ensiksi.

Mites noi lämmöt?
Ajelin melkein putkeen kelloon katsomatta noi 1800Mah *2 rinnankytkettyinä, asvaltilla, nurtsilla, hiekalla ja aikalailla lapanen pohjassa. Sitten akut hiipui. Mittasin laser pistemittarilla lämmöt niin kone oli 64c ja nopari 55c. Ja jokunen tovi tosiaan tuli runtua annettua.


51
Ärsyttää kun mulla hajos servosta 1 ratas ja oli pakko ostaa kokonaan uus servo, koska missään ei myydä tohon pikkuservoon ratas sarjaa. No mut onneks ei ollu kallis :roll:

2080 servoon saa kyllä ratassarjaa suomesta:
http://www.rcm.fi/traxxas-2082-gear-set-for-2080-micro-waterproof-servo.html


Rahat kannattaa tosin käyttää parempaan servoon kun ei noi muovirattaat kauaa kestä...

Just näin. Etenkin jos vähänkään tehdasrenkaita painavammat renkaat laitat alle, niin saa noita rattaita olla ostamassa koko ajan. Mulla kolmannet nyt pussissa varalta, mutta vaihdoin odotellessani tilalle HobbyKingistä tilaamani metallirattaisen servon: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11627__tgy_390dmh_high_performance_mg_digital_servo_extra_strong_5_4kg_11sec_22_5g.html

Tuo menee suoraan alkuperäisen paikalle ja edes servoarmia ei tarvitse vaihtaa.

Kuinkas nopeasti tuolta tavara tulee? Tuli nimittäin tuo servo tilattua. Omaan vakio servoon vaihdoin eilen rattaat ja yksi setti varalla. Kolmas ajokerta eikä mihinkään törmäilyä ja hajos joten josko tuo sitten kestäisi.

52
Tuore ja ensimmäinen video auton katolta otettuna muutamia tunteja sitten.  Huonovatsaiset älkööt katsoko, sillä kuva (auto) pomppii melkoisesti. Auto keulii soralla 3S-lipolla koko ajan ja täyskaasua ei voi antaa. Kameran asennnuksesta johtuen painopiste on turhan korkealla, joten auto on normaaliakin epävakaampi käännettäessä:

Traxxas Mini E-Revo 1/16 VXL onboard camera

Miksi et sitä keskidiffiä itse laittanut jos nokan nosto ongelmia?  :tongue: Öljyllä saa kyllä jäykäksi. Omassa 150k. ja on kyllä aika jämäkkä jo. 500k. sitten jos ei riitä. :)

53
Tuli tilattua:
- Keski diffi.
- "mustat" jouset.
- Y haara, että saa 2 akkua rinnan.
- vara pinjoni ja spurri.

Minkälainen homma (helpoin tapa) on purkaa ja lisätä etu/taka diffeille tuo diffi öljy? Keski diffin vaihtoon löysinkin netistä ohjeet. Moni netissä puhunut, että sekin kannattaa avata kun tehtaalta tullessaan diffi märkä ja kun avattu ni ei paljoa öljyä ole. Mulla olisi. 50k ja 150k diffi öljyt. Tuo 50k varmaan etu/taka ihan hyvä mut entäs keski?

Kitoos.

Ei ole helppoa tapaa, mutta täs on hyvä purkuvideo: https://www.youtube.com/watch?v=XvqD4cl9APQ. Tossa näytetään myös, miten tonne laitetaan shimmit väliin. Laitoin itse pari renkasta eteen ja taakse, niin pysyvät rattaat paremmassa kunnossa pidempään. Just tilasin toisen shim setin varalle (Team Associated Shim Set .324X.409X.005, osanumero 21141)

Jos tohon ryhtyy, niin kannattaa miettiä molempien tekemistä samalla keikalla.

Roger. Ton sällin muitakin videoita tuli vkl. kateltua kun eksyin sen kokoelmaan. Hyvä nauru tolla.  :grin:

Nyt olisi mustat jouset / 70 iskariöljy setti autossa kiinni. Loota auki tuli toi keskidiffi myös eilen. Tehtaalta 50k öljyt, mut ei sitä juuri ollut kun avasin samaa luin jostain... no putsasin ja heitin kokeeksi 150k sisälle. Olisi ollut 50k. tossa myös mut kokeillaan tolla. Etu/takapään diffit laitella kuhan kerkeää saati jaksaa.

Nii ja surahti ne servonrattaat multakin sileeksi just ennen kun osia tilailin :laugh: kaksi varasettiä otin pitäs tänään tulla ni pääsis ajamaankin ja testaa keskidiffiä.

TQ radiolla tuo auto niin onko väliä onko tehokkaampi ohjaus servo digitaalinen tai semmosta? Ihan kun olisi jostain jenkkisaitilta tollanen jäänyt kummittelemaan.

54
Diffeihin öljyt maun mukaan. Itse suosin lukkoa takana joten sinne jotkuu 500k öljyt tai sinitarraa. Ja eteen 50-100k. Keskidiffiin... Se nyt on vähä et kuin paljo haluut sen toimivan. ite laittaisin jotkuu 100k öljyt.

Kiitoksia jelpistä. Iskareiden öljyt just vaihdossa. 70w laitoin ja mustat jouset tulossa.

Tyhjensin iskarit vanhoista öljyistä, putsasin vielä sisältä ja korkit vanupuikolla, että vanhaa ei jäisi, uudet öljyt noin 3/4 sisään ja pumppailin mäntää että ilmakuplat lähtee pois. Sitten täyteen ja tunnin annoin olla pystyssä ja korkki kiinni ja ylimääräiset pois. Tuntui ainakin onnistuvan ei ainakaan ilmaa ole. Ja jousien vaihto kunhan ne saapuu.

55
Tuli tilattua:
- Keski diffi.
- "mustat" jouset.
- Y haara, että saa 2 akkua rinnan.
- vara pinjoni ja spurri.

Minkälainen homma (helpoin tapa) on purkaa ja lisätä etu/taka diffeille tuo diffi öljy? Keski diffin vaihtoon löysinkin netistä ohjeet. Moni netissä puhunut, että sekin kannattaa avata kun tehtaalta tullessaan diffi märkä ja kun avattu ni ei paljoa öljyä ole. Mulla olisi. 50k ja 150k diffi öljyt. Tuo 50k varmaan etu/taka ihan hyvä mut entäs keski?

Kitoos.

56
Hauskaa on kyllä ollut uutta autoa ajaessa  :laugh: kohtalaisen ripeäkin vs. stampede 1:10 2wd joka oli harjallisella motilla.

Mitään en _vielä_ saanut rikki. Mitä tuo takasiipi nyt kului reilusti kun nokka herkästi ilmassa 2S lipolla. 3S Lipot sitten kun saa alustaa vähän paremmaksi on kyllä tosi löysä omaan makuun tuo orkkis.
Seuraavaksi pakko saada jäykemmät jouset iskareihin. 70 öljy odottaisi asennusta samoten diffeille olisi öljyt.

Mitäs porukka on mieltä ylempänä oleviin kyssäreihini diffi öljyistä, yms?

Kannattaako hommata se keskidiffi vai taakse telinettä jotta ei ole nokka ilmassa kokoajan? Haluaisin kuitenkin tuota 4wd hyödyntää mahdollisimman paljon kun talvellakin tarkoitus ajaa.

Talveksi pitää jotkut laparenkaat vielä hankkia. Hauska peli siitä ei pääse mihinkään!  :tongue:

57
Tällänen tuli haettua tänään + pikku sälää. Akkujen latausta ja koeajoa.  :grin:

58
Tuli sitten itsekin pitkän pohdinnan jälkeen liityttyä piku revon omistajaksi  :cool:

Tai no huomenna pitää noutaa tilaus. VXL versio. 2S Lipot 2kpl tuli otettua samalla sekä, diffi ja iskari öljyt, yms. pientä hilua.
Josko sitä huomenna pääsee akun latauksen jälkeen testailemaan iltasella  :grin:

Edit:
Ja tämmöinen setti tuli haettua tänään.


Iskareille ostin 70 öljyt lienee ok? Kovemmat jouset pitäis saada tai koko setti...
Diffeille meinasin 50k? 150k olis kanssa jos talveksi tai kura montulle joskus taakse. Tuolla saa vissiin ja aika "kireen" perän?

Ja 3S Lipoja pitäs 2 saada + rinnankytkentä haara. Ei ERC:llä ollut sopivia 3S lipoja eikä rinnankytkentä haaraa. Tuon kai voisi itsekin tehdä tuli liittimiä ostettua.

No tän auton topikkia pitkään lukeneena ja autosta haaveilleena se ois nyt kotona. Akkujen latausta ja koeajoa.  :cool:

59
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 16.06.13 - klo: 10.54 »
Lainaus
2: Jännä kun pienellä pyörittelyllä sen saa toimimaan pätkien, sitten "jotenkuten" mutta syö akun heti. onko käämit palanut (muualtakun kuskilta)  :grin: . Ajo tunnit jotain 2-3h max.

Siis tuolla yhdellä 25C 2400mah akulla 2-3h ajo aikaa? :shocked:

Luulen että tarkoitti ajoaikaa motilla yhteensä.

Itellä ainakin meni takuuseen tuo motti, siitä tosin on jo pari vuotta. Yritä meilata ostoliikkeeseen.

Jeps, eli motin ajoaika kaikkineen.

60
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 07.06.13 - klo: 18.32 »
Axial Wraith ja Duke Nukem

Axial Wraith Duke Nukem Off-Roading

Mahtava pätkä. Oli vähän panostettu  :shocked:

Sivuja: 1 [2] 3