RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: Niko - 03.06.05 - klo: 23.43
-
HoBao Finland ja Ulvilan FK-kerho
KILPAILUKUTSU
19.6.2005
HoBao Cup 2005, osakilpailu 2/5
HoBao Finland ja Ulvilan FK-kerho kutsuvat kaikki kuljettajat 1/8 polttiskrossin kerhokilpailuun.
HoBao Cup on osakilpailusarja, joka koostuu viidestä osakilpailusta, jotka ajetaan Turun, Salon ja Ulvilan polttiskrossiradoilla. Viidestä osakilpailusta kunkin kilpailijan kolme parasta kilpailutulosta määrittävät sijoituksen loppupisteissä. Koska tämä on kerhokilpailusarja, ei lisenssiä tarvita ja muutenkin osallistumiskynnys on asetettu mahdollisimman alhaiseksi. Erityisesti uusia aloittelevia kuljettajia toivotaan mukaan runsain mitoin.
Huom. hyvät palkinnot.
Palkinnot:
Sarjan voittaja: HoBao Hyper autosarja
Osakilpailuissa pienempiä palkintoja.
Kilpailusarja on avoin kaikille automerkeille.
Kierroslaskenta: AMB laitteistolla Huom. käytössä personal transponderit
Kilpailupaikka: Ulvila Op*skartta: http://members.surfeu.fi/ulsu/ratakartta.jpg
Osallistumismaksu 10,-
Huom. mikäli ei omista personal transponderia, voi sen vuokrata 5,- hintaan VUOKRATTAVIA TRANSPONDEREITA RAJOITETUSTI! Transponder varattava ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä.
Ajotapa: Kolme alkueräkierrosta ja nousufinaalit, finaali.
Alkuerät 5 min, nousufinaalit 15 min, finaali 45 min
Säännöt: Sovelletut M-8 SM sarjasäännöt 2005. Muutama poikkeus: 2,4 ghz tajuusalue sallittu, sekä pakoputkessa ei tarvita hyväksymismerkintää, mutta pakoputki olisi suotavaa olla rakenteeltaan vähintään kaksi kammioinen.
Varikko: Varikolla rajoitetusti pöytiä, ota oma pöytä mukaan
Varikko ei ole katettu
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.
Alustava aikataulu
Kilpailupäivä sunnuntai 19.6.2005
8.00-9.30 vapaa harjoittelu ja ilmoittautuminen
9.35 ohjaajakokous
10.00-11.00 eräharjoitus ja katsastus
11.05-14.30 alkuerät
15.00-17.00 nousufinaalit
17.45 Finaali
19.00 palkintojen jako
Ilmoittautumiset viimeistään 16.6.2005:
Ilmoita 4 radiotaajuutta, seura (jos on), automerkki, moottorimerkki ja personal transponder numerosi (jos on). Jos sinulla ei ole omaa personal transponderia, niin kirjoita ilmoittautumiseen ”vuokraan transponderin”.
Mielellään myös gsm numero (ei pakollinen).
Ilmoittautumiset osoitteeseen: jani@rc-racing.info
Kilpailujen päivämäärät:
22.5. Turku
19.6. Ulvila
31.7. Salo
21.8. Salo
11.9. Turku
Kaikki mukaan!
-
Kuva radasta:
http://members.surfeu.fi/ulsu/isopano2.jpg
-
Ilmoittautuneet: (17.6 klo 11.00)
Nimi, Seura, Automerkki, Moottorimerkki
1. Jani Lindqvist, TUA, Xray, Novarossi
2. Niko Andersson, TUA, HoBao, CMB
3. Markku Honkanen, VAU, Xray, Novarossi
4. Veli-Pekka Virtanen, TUA, Xray, Novarossi
5. Jethro Lehtojärvi, TUA, Xray, OS
6. Juuso Siivonen, Salon UA, Kyosho, RB
7. Ville Liski, TUA, HoBao, HoBao
8. Jari Huttunen, ÄkiUA, HoBao, Novarossi
9. Arttu Helenius, Salon UA, Kyosho, RB
10. Ari Heinonen, VAU, Carson, Sirio
11. Martti Honkasalo, Hankiralli ry, Carson, Sirio
12. Tomi Salonen, TUA, Kyosho, RB
13. Antti Sainio, V-SUA, Kyosho, RB
14. Rami Rantanen, V-SUA, Kyosho, RB
15. Tomi Björkman, TUA, HoBao, Novarossi
16. Ari Lahtinen, Ulvilan FK-PA, Kyosho, LRP
17. Petri Mylläri, Salon UA, Kyosho, RB
18. Olli Viitanen, AAU, HoBao, HoBao
19. Joseph Quagraine, VAU, HoBao, Novarossi
20. Jari Eklund, Vau, Kyosho, RB
21. Markus Kallio, V-SUA, Kyosho, RB
22. Aki Mertsola, TUA, HoBao, CMB
23. Jari Laiho, TUA, HoBao, CMB
24. Jani Alanko, HeiUA, Mugen, REX
25. Mika Ahola, Ulvilan FK-PA, HoBao, OS
26. Jerry Hellström, LahUA, Mugen, RB
27. Mikko Muola, VAU, Mugen, Novarossi
28. Jonni Kotola, VAU, Kyosho, LRP
29. Miika Isotalo, V-SUA, Kyosho, RB
30. Heinonen, Salon UA
31. Juha Sartesuo, LahUA, Kyosho, RB
32. Tommi Saari, TamUA, Mugen, Novarossi
33. Ilari Riikonen, SalonUA, HoBao, Sirio
34. Topias Airola, TamUA, Mugen, Novarossi
-
Kaikki seuran personal ponderit ovat jo varattu.
Pari ponderia saattais ehkä vielä löytyä vuokrattavaksi.. ehkä.
Ostakaa nyt hyvät ihmiset niitä personaleja.. :) Kerran se vain kirpaisee.. pakko se jossain vaiheessa on kuitenkin ostaa; akkukäyttöiset tulee häviämään! VAUlle on tulossa personaleja tukeva laitteisto, kun tämä tulee käyttöön käytetään joka ikisessä M8 kisassa personaleja! Vuokraaminen toki maksaa joka kerta.
Ilmoja tulemaan, 16 ilmoittautunutta nyt!
-
Ponderittomille kuskeille tiedoksi: vielä yksi personal vuokraamatta!
-
Ja heti uudempaa tietoa perään.. kaikki ponderit ovat varattuna. Eli lopuilla pitää sitten olla oma ponderi. Harmi kun menee tällaseksi, ei ole kovin aloittelija-ystävällistä :|
-
Ostakaa nyt hyvät ihmiset niitä personaleja.. :) Kerran se vain kirpaisee.. pakko se jossain vaiheessa on kuitenkin ostaa; akkukäyttöiset tulee häviämään!
Saiskos joku (vaikka Niko :roll: ) jotain kimppatilausta junailtua, ku ei oikeen oo ideaa jokasen yksikseen alkaa tilaamaan hollannista yhtä omaa ponderia!?
-
Erittäin hyvä idea.
Mä oon messissä. 8)
-
Jep,mulla olis myös tarvetta sellaiselle...
Eli jos kimppatilausta tulee niin mulle yks:)
-
Eiköhän teidän kannata nuo tilaukset osoittaa suoraan Nikolle, minimi taitaa olla 10 kpl.
-
Laittakaa mulle mailiin jos haluatte plonderin niin teen kimppatilauksen, enkä tarvii rahaa välistä ;)
10 kpl on minimi tilaus että saa jotain alennusta. 30 jos tilaa niin saa enemmän alennusta. Jos joku sitten tilaa ponderin niin se on sitten otettava ettei se jää mulle.
AMB toimittaa tavaraa parissa päivässä. Laitetaan kimppatilaukseen osallistumiselle takarajaksi 15.6.2005 keskiviikko. Siihen mennessä siis tilaus mulle osoitteeseen niko@sanderssona.com Laittakaa sinne nimi, osoite ja puh.numero.
-Niko-
-
Jani,onko osanottajalistassa päivitettävää?
-
Ei
-
Yksi peruutus tullut -> yksi personal ponder vapautui! Äkkiä iloittautumista..
-
Meni jo. Ponderit loppu taas..
-
20 kuskia ja miltei kaikki ajaa SM:ää? Jee. Saanko mä sit viimeisestä sijasta jonkun lohdutuspalkinnon? :|
Ei mut, eikös jostain ois mahdollista vuokrata rekillistä "vanhoja" pondereita niin ei olis ponderia omistamattomien ajaminen noista 10 vuokraponderista kiinni. Eihän sen tarttis olla ees täys rekki.. Softa tunnistaa varmaan molemmat silti.
-
20 kuskia ja miltei kaikki ajaa SM:ää? Jee. Saanko mä sit viimeisestä sijasta jonkun lohdutuspalkinnon? :|
no älä välitä !
meikäläinen tulossa ekoihin kisoihin... :roll:
nyt on huolenaiheena että "mekaanikko" ilmoitti ettei pääse lähtemään mukaan :? rupee oleen perhosia mahassa ja viikonloppuun on vielä aikaa... :oops:
-
Aina on paikalla sen verran porukkaa että yks mekkari löytyy. Senkus käy vaan kyselemässä.
-
Tilallani ajaa Ari Lahtinen, koska pidän kahviota :roll:
-
Ai sielt saa ruokaakin, hyvä hyvä! :D
-
Joo, koska pitää kerhollekkin saada jostain tuottoa :wink: kahvia, virvokkeita, sämpylää, pulla ja tietenkin autokilpailuihin kuuluvaa makkaraa.
-
Pientä tarkennusta leijaileviin huhuihin.
Turun UA:n porukka vie kilpailun läpi. Puffetin ja ilmoittautumisten tuoton saa Ulvilan FK-kerho.
Tänään selvitetään vielä jos pondereita saataisi lisää toisesta kerhosta.
-
AAAARRRRGGGHH!!!
Mulle tuli tänään suuria ongelmia kisaan pääsyn suhteen.
Ei oo firman paku käytettävissä ja mutsi on landella joten ei oo senkään autoa käytössä.
Sit vielä mekkari ilmotti ettei lähe.
:cry:
Yritetään nyt vielä keksiä jotain että pääsis ajamaan.
-
Kyllä sä keksit keinon Hoke. Tulee hienot kisat, ei voi jättää väliin ;)
-
AAAARRRRGGGHH!!!
Mulle tuli tänään suuria ongelmia kisaan pääsyn suhteen.
Ei oo firman paku käytettävissä ja mutsi on landella joten ei oo senkään autoa käytössä.
Sit vielä mekkari ilmotti ettei lähe.
:cry:
Yritetään nyt vielä keksiä jotain että pääsis ajamaan.
"Aina on paikalla sen verran porukkaa että yks mekkari löytyy. Senkus käy vaan kyselemässä."
lainattu ylempää :mrgreen:
-
Thihi thihi Olbe :?
Oli tyhmä läppä.
Ongelma ei nyt todellakaan ole se mekkari vaan pitäis jollain päästä Hesasta sinne Ulvilaan.
Vaikeeta jos ei oo autoa alla.
Sit vielä sekin että jos sattuu kyydin saamaan lauantaille niin missäs yöpyy??
Oli tarkotus lähtee pakulla ja yöpyä siinä niinkuin Imatrallakin.
No mut mä yritän keksiä keinon.
Olin jo tosiaan niin latautunu noihin kisoihin että oikein kunnolla tuttaa toi auto ongelma.
Reiskakin rupeaa olemaan terässä ja torstaina ois tarkotus ajaa kone sisään.
-
Hoke pyydä joltain kyyti, kyllä sieltä on tulossa porukkaa :) ja Niko toi huhu/tuotto ilmoitus oli turha.
-
Kyllä kyllä...
Sanoinhan että keksin jotain.
Kyydissä vaan on se ongelma että jos saa kyydin lauantaille niin missä ihmeessä mä vetelen tirsat??
-
Jokunen personal ponderi saatiin vielä hommattua vuokrattavaksi. Ilmoittautumisia tulemaan jani@rc-racing.info
-
Whehoo :!: Saadaan lisää porukkaa :D
-
Onko lauantaina tulossa jo kilpailijoita ? jotka yöpyvät rata-alueella.
-
Ainakin minä ja Laihon Jari ollaan niin suunniteltu, jos sopii.
-
Tiedustelen siksi että varaako joku sauna vuoron ym... mahdolliset majoitukset, radalla kalustettu työmaa parakki jossa mahdollisuus yöpyä.
T:Rami 0400-790859 soitelkaa
-
YEAHH!!!
Pääsen sittenkin kisoihin.
Voitte jo luovuttaa valmiiks... :mrgreen:
-
Noh noh Hoke. Mulla toimis jo melkein vehkeet viime kisassa ;)
-
Ottakaa mukaan kaapelikelat 220v sähköä varten. varikkoalueella sähkökeskus josta saa sähköä. Autot pysäköidään järjestäjien osoittamaan paikkaan. Alueella on paineilma mutta sinne on matkaa noin 100m.
-
Huh! 31 kuskia jo... huimaa :shock:
Kaksi personal ponderia vapaana, joten mukaan mahtuu vielä niitäkin joilla ei omaa ole...
-
Noh noh Hoke. Mulla toimis jo melkein vehkeet viime kisassa ;)
Mä sain Imatralla vihdoin autoon kaivattua säätöä kun siihen vaihdettiin niin järkyttävä määrä uutta osaa. Koko kesän on auto rimpuillu mua vastaan niin paljon että meinas ihan oikeesti usko loppua kokonaan, mut nyt... nyt se toimii.
Auto kun rupes toimimaan niin sitten tietysti piti jotain hajota... Ja kaikki sen takia että mun nousu uusittiin ja mulla meni pasmat niin sekasin että jäi vanhat laakerit vaihtamatta ja rattaan välys zekkaamatta.
Muuten...
No joo...
Mut kisoissa nähdään. :wink:
-
32 ilmottautunut.
2 ponderia vielä vuokraamatta!
Tänään torstaina viimeinen ilmoittautumispvä!!
-
YEAHH!!!
Pääsen sittenkin kisoihin.
Voitte jo luovuttaa valmiiks... :mrgreen:
Toivotaan Hoke ettei käy näin... ;)
(http://www.rc-racing.info/kuvat/kisa/2005/Imatra_1106_1/main/ImatraSM2005%20058.jpg)
-
:lol: :lol:
Ei käy...
Tai itseasiassa kun tarkemmin ajattelee niin ei kyllä haittais yhtään.
-
Näyttäisi vahvasti siltä että sää edelleen suosii pikkuautoilijoita :)
http://weather.fmi.fi/gram/enn_laatikko.php?f=np&place=pori
*kop kop*
-
Hobao Cup Ulvila erälista
Erä, Numero, Nimi
1.1 Tomi Salonen
1.2 Petri Mylläri
1.3 Joseph Quagraine
1.4 Juha Sartesuo
1.5 Tomi Björkman
1.6 Ari Lahtinen
1.7 Markku Honkanen
1.8 Jani Lindqvist
2.1 Jerry Hellström
2.2 Arttu Helenius
2.3 Ari Heinonen
2.4 Markus Kallio
2.5 Niko Andersson
2.6 Jethro Lehtojärvi
2.7 Miika Isotalo
2.8 Topias Airola
3.1 Mikko Muola
3.2 Jari Laiho
3.3 Jani Alanko
3.4 Aki Mertsola
3.5 Veli-Pekka Virtanen
3.6 Martti Honkasalo
3.7 Jari Heinonen
3.8 Jari Eklund
3.9 Sami Virtanen
4.1 Jari Huttunen
4.2 Mika Ahola
4.3 Jonni Kotola
4.4 Antti Sainio
4.5 Juuso Siivonen
4.6 Olli Viitanen
4.7 Ville Liski
4.8 Tommi Saari
4.9 Ilari Riikonen
Huomioon on otettu sekä kuskin taso että mekkausasiat.
-
Aikataulu
Vapaa harjoittelu (AIKAVARAUKSIN) ja ilmoittautuminen: 8.00
Ajajakokous: 9.35
Eräharjoitus erä 4: 10.00
Eräharjoitus erä 3: 10.10
Eräharjoitus erä 2: 10.20
Eräharjoitus erä 1: 10.30
Alkuerä 1 erä 4: 10.40
Alkuerä 1 erä 3: 10.55
Alkuerä 1 erä 2: 11.10
Alkuerä 1 erä 1: 11.25
Alkuerä 2 erä 4: 11.40
Alkuerä 2 erä 3: 11.55
Alkuerä 2 erä 2: 12.10
Alkuerä 2 erä 1: 12.25
Alkuerä 3 erä 4: 12.40
Alkuerä 3 erä 3: 12.55
Alkuerä 3 erä 2: 13.10
Alkuerä 3 erä 1: 13.25
¼ A-finaali: 14.00
¼ B-finaali: 14.25
½ A-finaali: 14.55
½ B-finaali: 14.25
A-finaali: 15.20
Palkintojenjako: 16.30
-
:lol:
Toi erälista on mielenkiintonen...
Jos kerta huomioon on otettu ajajan taso niin mitä ihmettä mä teen ykkösporukassa? :lol:
No mut mua se ei haittaa. Päinvastoin, saapahan ajaa helpommin omaa ajoa kun kovempitasoset kuskit tajuaa ettei päälle ajeta.
Kiitos tuosta sijoituksesta. Saapahan egoilla oikein kunnolla. :mrgreen:
No joo...
Leikki sikseen.
Olen kiitollinen.
-
Täältä voi kurkkia säätä, sijaitsee n.5km päässä
http://www.tiehallinto.fi/alk/kelikamerat/kamera-TA.html
-
Hoke, aivan varmasti pysyt vauhdissa mukana :)
-
No tottakai... Mä pieksen reiskalla kaikki. :D
Ja niinkuin sanoin niin toi käy mulle paremmin kuin hyvin.
Hyvät kuskit osaa ajaa, eikä siis aja päälle niinkuin on kaikissa aikasemmissa karkeloissa saanut todeta.
Imatrallakin tapahtu nousussa niin että kun johdin nousussa reilusti ja tulin 3. kerran ohittamaan jotain kierroksella niin huusin nuppi punasena korokkeella puolen kierroksen ajan että antais tietä... no ei ollu pelkookaan että ois tullu.
Pakko oli vaan väkisin puskee sisältä pienen kontaktin saattelemana ohi. No tilanne ei tietenkään ollu ohi vaan kavarihan päätti vielä hypätä suoraan päälle ja vielä seuraavassakin mutkassa täräytti peräsimeen.
Käsittämätöntä turailua. Suurin osa sentään anto latua niin hienosti että meinas mennä ajo sekasin kun ihmettelin radan reunaan siirtynyttä autoa. Suuri kiitos siitä heille jotka tämän tajusi tehdä.
Tosiaan kun ajaa nopeen porukan kanssa niin tollasta ongelmaa ei tule koska kaikki vähänkään paremmat kuskit osaavat ajaa perässä mahdollisen ohituksen jälkeen ilman päälleajoa.
Nyt rupee vihdoin auto olemaan kasassa ja varsinkin kunnon trimmissä.
Huomenna mennään kovaa.
Kunhan sais ton pannun vielä sisäänajettua :mrgreen:
-
Varo ettei tukivarsi hajoo. Nyt sulla on ainakin hyvä säätöruuvari, luulis pannun käyvän
-
Varo ettei tukivarsi hajoo. Nyt sulla on ainakin hyvä säätöruuvari, luulis pannun käyvän
Ei hajoo tukivarret kun on uutta softia matskua.
Ja konekkaan ei itseasiassa käy kun en oo edelleenkään ehtiny sitä sisäänajaa.
Ja puolentunnin päästä on vieläpä lähtö kohti Ulvilaa.
No ehtiihän sen vielä sielläkin ajelemaan.
Mut kyl varmasti menee hyvin säätöihin kun on ruuvarissa kaiverrukset ja kaikki.
-
Saatiin vettäkin taivaalta :) ei pitäisi pölytä niin paljoa. Rata huomenna ok, pieniä kuoppia on mutta ne kuuluu asiaan.
-
nyt rupee oleen kamat kasassa ja kartat tulostettu :wink:
huomenna nähdään kuinka käy ekassa kisassa.... :roll:
-
Täälläkin on auto kasassa jne jne.. Sitten nähään että toimiiko se jne jne..
-
Tänään käytiin kavillassa testaamassa viimehetken sauhut, no koneesta oli etulaakeri ja jotain muutakin rikki... kiireessä sohlasin vielä männästä palasen pois. (n. 13.15 ja työt alkaa 14.00) jea! onneksi Heinonen antoi RB-Sportin lainaan ja Jeppe tuo mun uudenkahreen V-Specin kisapaikalle... harmi etten ehdi ajamaan V-Specciä sisään näihin kisoihin.
Tälläistä tänään, huomenna uudet kujeet.
Enää tarvii mekkailla autoa, maalata 777-kuskille yksi kori ja ladata akut. Ainiin, klo 05.15 lähtö kotipihalta, pakko olla ajoissa, että ehtii hyödyntää koko harjoitteluajan, saa vähän tuntumaa lainakoneeseen.
- Hount
-
Au au au. Palo pohkeet, kädet ja tulppa. Ei sentään kuten Imatralle Jeppelle, makkara pysyi freesinä.
Mental note: tarkastetaan se ponderin jatkojohto. Kahdesti.
Todennäköisesti tuloksissa viimeinen mutta kuten siivessä lukee, pessimisti pettyy vähemmän. Onneks palo se tulppakin, sit ois voinu ketuttaa jos ois meno edellyttänyt sijaan muttei ois saanu tulosta euron jatkojohdon takia.
-
Hyväs kisat oli! KIITOS RAMILLE JA MUILLE JÄRJESTÄJILLE! :mrgreen:
Rata on musta ihan sairaan kiva rata ja muutenkin puitteet ovat ihan hyvät.
Itsellän meni kisat ihan hyvin, oltiin sentään neljäsiä... :P
-
Ulvilan pojat on kyllä rakentaneet tosi mukavan baanan. Hauskaa oli vaikka tulppa kärähti, mutta se onkin oma vika kun ajaa liian lämpimällä tulpalla näin kuumalla.
-
Joo kivat oli kisat!
Vaikka vastaanottimen akku loppuikin 1/2 finaalissa :D
Ja kytkin sanoi poks tai jotain!
No ei se haittaa! Tälläistä tämä on ja oli se positiivistä että suoraan alkueristä 1/2 finaaliin.. :shock:
Kyllä se tästä!
Onnea voittajille! Ja kiitos järjestäjille hienosta kisasta! Toivottavasti nähdään seuraavassa kisassa! :mrgreen:
-
Tuloksia
A-Finaali http://kotisivu.mtv3.fi/AkiM/ulvila_finaali.html
1/2 A http://kotisivu.mtv3.fi/AkiM/ulvila_1_2a.html
1/2 B http://kotisivu.mtv3.fi/AkiM/ulvila_1_2b.html
1/4 A http://kotisivu.mtv3.fi/AkiM/ulvila_1_4a.html
1/4 B http://kotisivu.mtv3.fi/AkiM/ulvila_1_4b.html
Ja vielä alkueristä kiinnostuneille: http://kotisivu.mtv3.fi/AkiM/ae.zip
Lopulliset tulokset julkaistaan heti kun saadaan tarkastettua...
-
Jeah.
Kisat oli jees ja rata oli makee ajaa.
Ikävästi vaan kulu röykyille, mut niinhän siinä aika käy.
Yhdessä kohdassa oli kulunu auton syvynen monttu, nii-in, myös siipi mukaan laskettuna.
Omalta osalta koko päivä meni yli odotuksien finaaliin saakka.
Finaalissa tietysti kun tultiin Heinosen Arin kanssa lähes peräkanaa, minä 3. Ari 4. ja saatiin kovaa vauhtia kakkosena menevää autoa kiinni niin tietysti juuri silloin irtoaa takaa ylätukivarsi.
Kuppi liian kulunut ja siihen oli sitten peli menetetty. Kun pääsin takas radalle niin kuulin olevani 15 kierrosta kärjen takana. :lol:
No takas radalle pelleilemään ja nostamaan sijoitusta edes pykälällä johtuen että edestä keskeytti ainakin yks kaveri.
Lopulta sit muistaaksen tulppa karvähti (oli liian lämmin johtuen ettei Suomesta meinaa saada tulppia kun on taas kaikkialta loppu :evil: )
Aikaa oli jäljellä enää pari minuuttia joten eipä sitä enää kannattanu ruveta vaihtelemaan.
Sijoitus oli ihan ok 7.
Olis vaan ollu kiva päästä elämäni ensinmäisen 45 minsaa kestävän finaalin loppuunasti ilman mitään turhia ongelmia.
Semin jälkeen tokana anto kuitenkin edes hieman odottaa parempaa lopputulosta.
-
Wouhou..
1/4 A-finaalia vietiin mielinmäärin autolla, joka ei edes jaksanu hypätä yhdestäkään hyppyristä kunnolla yli -> kaikki hypyt pohjan kautta läpi... Elikkäs suht puhtaalla ajolla pääsee jo melko pitkälle :wink:
Puolikkaat menikin sitten persiilleen, kun moottori alkoi oireilemaan entistä enemmän. Kaiken järjen mukaan (ei siis tuloslistojen, jossa 30.) lopulta 19. sija, josta kenties pari sijaa ylöspäin olisi toimivalla moottorilla napattu. Mutta tällästä tää on :)
HOKEa taisi tulla juoksutettua useammankin kerran päivän aikana siellä takahyppyreillä!? Homma kuitenkin toimi rivakasti, joten miksipä olisi jättänyt kaatamatta :roll:
ps. Salossa sitten näytetään miten ärppäri laulaa!! :mrgreen:
-
:lol:
No parikertaa oli kyllä kiirettä kun juoksin hyndästä auton, jatkoin shikaanille, siitä toiseen mutkaan, kolmanteen ja lopuks vieläkerran hyndälle.
Pari sekuntia haukottiin pölyntäyteistä happea keuhkot täyteen ja taas poukkoiltiin kolmeen eri paikkaan. Lääh lääh ja hiki lens.
Tais olla meikäläinen vähän piikillä kun puutu muutaman nopeen jälkeen. :lol: :lol:
-
no niin nyt on ekat kisat takana... ja kokemusta runsaasti.
aamulla harjotuksissa auto toimi suht jees, ei tullut kaatojakaan montaa.
kun alkuerät alko niin moottorin säädöt oli muuttuneet itekseen :? ei meinattu saada säätöihin ollenkaan. toisessa erässä kytkinlaakeri jysähti jumiin samalla hajoten totaalisesti... no lohtua toi yksi erävoitto 8)
1/4 A finaalissa auto ei sitten sammunut kuin 5 kertaa ! se siitä sitten... alkuerissä pysyi kokoajan käynnissä :roll: taitaa olla aika ruveta kattomaan uutta mottia :wink:
onneksi on reilu kuukausi aikaa treenata ennen salon kisaa :wink:
-
Joseph Quagraine 41.154
Jani Lindqvist 43.246
Tomi Salonen 43.753
Markku Honkanen 44.734
Martti Honkasalo 44.872
Petri Mylläri 45.024
Jethro Lehtojärvi 45.029
Tommi Saari 45.367
Ari Heinonen 45.499
Jari Eklund 45.583
Arttu Helenius 45.861
Tomi Björkman 46.302
Niko Andersson 46.533
Miika Isotalo 46.638
Mikko Muola 46.849
Jari Huttunen 47.224
Juuso Siivonen 47.295
Topias Airola 47.308
Sami Virtanen 47.393
Aki Mertsola 47.455
Ilari Riikonen 48.208
Antti Sainio 48.461
Ville Liski 48.618
Jonni Kotola 49.234
Markus Kallio 49.282
Mika Ahola 49.571
Jari Laiho 49.831
Olli Viitanen 50.127
Jari Heinonen 50.879
Jani Alanko 51.238
Jerry Helström 52.949
V-P Virtanen Ponderi oli irronnut :(
Poimin finaaleista nopeimpia kierroisaikoja, lista ei ole eduksi Jerrylle koska hänellä oli tuskia keskidiffin kanssa 1/2 finaalissa...
Oma "tilitys"
Ensiksi nöyrimmät pahoitteluni kielenkäytöstäni, oli hieman hermo kireällä yhdessä tilanteessa. :oops:
pluz/miinuz
+ Rata
+ MEGA pannu
+ Xrayn helmi setup :P (TÄÄLLÄ (http://www.teamxray.com/xforum/xform/index.php?act=view&ID=70&setup=xb8))
+ Oma mekkaaja
- RB:n tulppa (kyrvähti kahdesti 1/2 B:n aikana, lopputulos sen mukainen)
- Velipojan kärventyneet pohkeet
- Osa kuskeista ajo aika sikaa...
- Valokuvat jäi ottamatta :(
Kaiken kaikkiaan oli opettavainen reissu, treeniä treeniä sitä lisää... Harmittavinta oli se että piti uusi kone laittaa noihin ja ajaa sisään päivää ennen, uuden koneen metkut kun ei tule esille ihan heti -> esim: oikea tulppa löytyy vain riittävästi ajamalla. Harmi että V-Spec sano osittain sopimuksen irti Imatralla :(
Finaalissa tais kuulopuheiden mukaan olla aika paljon murheita itse kullakin? (kytkintä, tulpaa yms.)
No katotaan mihin paukut riittää kun on SM ... thumbs up
Ehdottomasti yksi päivän valopilkkuja oli Jari Eklund, Kyoshoon oli tullut rutkasti lisää vauhtia ja kuskikin oli silminähden iloinen. Lisää varmuutta kalustoon niin siitä se lähtee 8)
-
Joutessani laskin vielä loppusijoitukset, korjatkaa jos jotakin väärin... :)
Sija Nimi Kierrokset Aika Huomiot
1 Joseph Quagraine 56 45m41.668
2 Tomi Salonen 54 45m03.126
3 Tomi Björkman 50 45m02.474
4 Miika Isotalo 50 45m50.394
5 Sami Virtanen 46 44m24.090
6 Arttu Helenius 43 45m22.457
7 Markku Honkanen 40 41m30.279 DNF (Tulppa)
8 Petri Mylläri 32 33m44.265 DNF
9 Ari Heinonen 29 31m04.822 DNF
10 Tommi Saari 5 4m27.079 DNF
11 Jani Alanko 21 20m12.982
12 Jerry Helström 18 20m30.322
13 Antti Sainio 17 16m51.005 DNF
14 Topias Airola 17 20m08.587
15 Jethro Lehtojärvi 16 18m05.865 DNF (Tulppa)
16 Mikko Muola 16 20m31.925 DNF
17 Martti Honkasalo 15 15m27.674 DNF
18 Jari Eklund 14 18m01.953 DNF (Kytkin)
19 Juuso Siivonen 4 19m09.852 DNF
20 Jari Huttunen 0 NO TIME N/A
21 Mika Ahola 16 15m10.530
22 Jari Laiho 14 15m29.881
23 Olli Viitanen 13 15m09.243
24 Ilari Riikonen 12 15m35.289
25 Markus Kallio 11 10m21.640 DNF
26 Jari Heinonen 10 12m21.454 DNF
27 Niko Andersson 10 8m47.872 DNF (Tulppa)
28 Jonni Kotola 9 7m32.069 DNF
29 Aki Mertsola 9 9m22.910 DNF (Tulppa)
30 Ville Liski 5 4m30.154 DNF (Moottori, 29L takana ;) )
31 Jani Lindqvist 5 5m34.117 DNF (Tulppa)
32 V-P Virtanen 1 9m17.800 Ponderivika
Edit: Pikkukorjaus... :roll:
-
Ooh 18, mä luulin että olen 20?
No en mä tiiä noista :D
-
Korjaus: Jerryllä ei menny kytkin, vaan keskidiffi =)
Jäi tosiaan vähän kuvat ottamatta sattuneesta syystä.. Ei siinä kerennyt montaa minuuttia omaa autoakaan mekkaamaan koko päivän aikana :roll:
Jerryltä on tulossa kuvia
-
Tosta kierrosaika listasta puuttuu Ari Heinosen nopein kierros.
Oli toisiksnopein... Muistaakseni aika oli jotain 41,599
Ja mun keskeytyksen syy finaalissa oli loppujenlopuks tulppa joka paloi kun aikaa oli enää noin 2 minuuttia jäljellä.
Turhaa ruveta vaihtamaan kun ei ois mitään koko touhusta hyötyny edellisen ongelman takia.
-
Tosta kierrosaika listasta puuttuu Ari Heinosen nopein kierros.
Oli toisiksnopein... Muistaakseni aika oli jotain 41,599
Jos oikein tarkkaan katson niin siellä lukee finaaleista poimitut = radan kunto oli silloin hieman eri kuin 1. alkueräkierroksella... mut jos joku haluu niin siitä vaan tutkailemaan...
-
Ai se oli alkueräkierroksilla...
Mä muistin sit vaan väärin.
-
Juu,kiitoksia vaan hyvistä kisoista.Rata ja puitteet yleensäkkiin on todella hyvät.
Mielestäni seuraavia kisoja varten voisi parantaa paria pikku juttua
-Nostaja paikkoja 10 kpl,niinkuin Imatralla.Siellä meinaan sillä systeemillä toimi nostot hienosti.
-Ajajakorokkeelle/huoltajille kuuluvuutta kuulutukseen.
No ei näistä varmaan kellekkään mitään haittaa ole... :roll:
-
Ihan kivat kisat oli kyllä. Kiitokset kisajärjestäjille! :D
Itseltä meni ihan hyvin paitsi että se kone olis voinu toimia koko 1/2 nousun, mutta tyytyväinen olen kuitenkin.. :)
Pari sekuntia haukottiin pölyntäyteistä happea keuhkot täyteen ja taas poukkoiltiin kolmeen eri paikkaan. Lääh lääh ja hiki lens.
Mä ainakin työllistin sinua aika paljon ku ei oikeen löytyny hyvää vauhtii niihin takahyppyreihin, kiitos nopeista nostoista! :)
-
Mä ainakin työllistin sinua aika paljon ku ei oikeen löytyny hyvää vauhtii niihin takahyppyreihin, kiitos nopeista nostoista! :)
Eipä kestä.
Oon aina usko että sitä saa mitä tilaa. Jos itse nostaa vauhdilla niin ehkä toisetkin nostavat.
Radalla nostot toimivatkin taas kerran erittäin epätasaisesti. Ensinnäkin mielestäni nostopaikkoja oli hieman väärin sijoitettu. Pari aluetta radalla oli sellasia että kun auton kaadoit niin sai ikuisuuden odottaa ennenkuin nostaja ehti paikalle. Varsinkin jos kyseisellä paikalla oli kaveri jota ei näyttänyt kiinnostavan ripee toiminta.
En nyt muista oliko semeissä vai missä kun karjuin taas keuhkot pihalle. jose naureskeli vieressä varmasti keskittyminen herpaantuneena. Nostaja meni auton viereen ja jäi ihmettelemään että mistäs ottais kiinni... oho tuoltahan tulee auto... menenpä takas radan poikki sinne mistä lähdinkin... hmmm... joskohan nyt menis kokeilemaan onnea... no nyt on auto kädessä, mutta en tiedä uskaltaako tätä laskea kädestä... no roikotetaampa tätä tässä hetki siivestä... ai kato nyt se jo ottaa kierroksia ja ulvoo niin perskuleesti... ööööö... pitäsköhän laskea irti... joo taidan tehdä sen.
Lähes kaikki varhaismurrosiässä oppimani kirosanat lens taivaalle ja ajaminen vaati ainakin kierroksen ennenkuin sain hermot takas...
EI NÄIN...
Jos on auto katollaan radalla ja nähdään että auto tulee, mutta ehtii ennen sitä kun ottaa pienen spurtin niin sillon otetaan se spurtti, matkalla kipataan auto renkaille ja jatketaan radan yli toiselle puolella autojen edestä pois. Ja kun autoja ei enää tule niin sitten palataan sinne patsastelupaikalle. Jos tuossa tohinassa sattuu käymään niin että se auto kippaakin takas katolleen niin se ei harmita kun huomaa että kaveri sentään oli ripeesti paikalla ja teki kaikkensa saadakseen ajajan typerän kaadon nostettua.
Ja sitä näyttää olevan monen vaikea ymmärtää että kun sieltä hyndästä tai mistä vaan se auto ottaa ja lähtee voltteilemaan niin pitää olla jo pienessä liikkeessä kohti autoa, eikä istua terveellään jossain tuolilla ja vasta kun huomaa (jos huomaa) että auto jääkin katolleen niin lähtee vasta sitten liikkeelle.
Hieman yritystä peliin niin ehkä se ripee toiminta palkitaan sillä että vastapalvelukseksi sitä omaa autoa seurataan kärppänä ja ollaan jo autossa kiinni kun sen vauhti tyssää katolleen.
Huh...
Jospa taas hieman rajotettaisiin tätä avautumista. :lol: :mrgreen:
-
Kyllä minä HOKE olen täsmälleen samoilla linjoilla tuon nostamisen kanssa joten "avautuminen" oli ihan kohdillaan... Mutta eiköhän me kestetä se kuin isot pojat ;)
-
Hoke muistatko mitkä nostaja paikat voisi muuttaa. Korjataan tilanne :) syy miksi oli oli vain 6kpl nostopaikkoja oli se ettei niihinkään tahtonut tulla nostajia ajoissa, mutta SM kisoissa on 10kpl nostopaikkoja. Mitä siitä makkaranpaiston lomassa seurasin tilannetta niin alkukangertelun jälkeen ihan hyvinhän kisat meni, äänen toistossa havaittiin ettei viimevuosituhannnen aikana hankittu vahvistin riitä jos käytössä 2 kotikaiutinta sekä radan oma megefoni, mutta sekin korjataan kyllä.
-
Joo ne kuulutukset ei meinannu mitenkään kuulua ajajakorokkeelle saati sitten varikolle...
Meinas olla hupaisaa kun kuulutettiin että saa ajaa... kaikki on edelleen tietämättöminä paikallaa ja minä yritän huutaa pää sinisenä että SAA AJAA... kukaan ei kuule mitään ennenkuin kaikki korokkeelta alkaa sarjassa huutamaan.
Ja pahinta oli ettei kuullu varikolle minuutti kuulutusta.
Korokkeelle sen kuuli paremmin ja tais siinä niin käydäkkin että monesti kuskit vaan tuli sisään ja varikko porukka ajatteli että kai se sit on minuutti...?
Nostoissa ongelma oli ainakin se hidas shikaani osuus... ketään ei ollu lähimainkaan. Ja sit ihan oikee laita oli kans. Ainoostaan hyndän kohilla oli nostaja, joka ei huomaa saati ehdi pääsuoran mutkaan mitenkään, jos joutuu nostamaan hyndästä jonkun.
Muitakin paikkoja kyllä on mielessä mut en kyllä saa päähän miten ne pitäis hoitaa että ei olis edessä tai ettei olis kaks nostajaa liian lähekkäin.
Se oli kans ongelmallinen kohta se eka hyndä. Sama kaveri hoitaa ekan hyndän, pöytähyndän ja ne pienet suoranpätkät.
Ja siinä missä olin aina nostamassa, eli siinä neloishyndässä niin siinä ei ainakaan homma loppunu. Hoiti mutkan ennen hyndiä, hyndät, hyndien jälkeisen mutkan sekä shikaani aluetta.
Kyllä ois meikäläisellä pitäny kanssa olla neliveto ja vähän jäykempää öljyä keskellä kun ei meinannu parilla kerralla joka mestaan ehtiä.
Suurin ongelma nostopaikoilla on ehkä se että joutuu juoksemaan radan yli että pääsee nostamaan kinkkiseen paikkaan kipanneen auton. Ja jos sen nostopaikan taas siirtää siihen kaistojen väliin niin sit seisoskellaan edessä niin että parissa paikassa ajajat kärsii liikaa.
Hankalaa, mutta eiköhän sinne joku fiksu homma saada aikaseks. Luulis ainakin helpottavan kun on tosiaan SM:issä täys määrä nostajia.
-
Täytyy Rami kyllä ihastella tuota sinun sitoutumista näihin touhuihin...
-
AMB personalpondereiden yhteistilauksesta.
Aika huonolta näyttää ihmisten kiinostus. Kiinostuneet on vain yhden käden sormilla laskettavissa. Ainakin 10 kpl pitäisi tilata niin saisi vähän alennusta. 30 ponderia jos tilataan niin saadaan jo aika hyvin alennusta.
Kysyn vielä huomenna meidän kerhoillassa radalla että mitenkäs sielä on kiinostuksen laita. En ole tainnut ilmoitella ihmisille vielä tarpeeksi, kun ollut muuten tooooodella kiireistä. Jos saataisi se 10 kasaan viikonlopuksi. AMB lupasi perjantaina laskea mulle hinnat 10 ja 30 ponderille. Ilmoitan täällä heti kun saan ne hinnat.
-
Täytyy Rami kyllä ihastella tuota sinun sitoutumista näihin touhuihin...
Kuin myös.
On mahtavaa katsella että jotkut on niin aidosti kiinnostuneita rakentaa mahtava rata, pitää sitä kunnossa ja vielä parantaa.
Oli kyllä monelta osalta hauskin rata aja jolla tähänmennessä olen käynyt.
Mahtavin pakka oli ehkä ne vikat hypyt. Pieni pudotus, nätisti heittävä hyndä ja sit tultiin hienossa sladissa (ja mikä parasta aivan sileä mutka) mutkaan kaasu pohjassa ja vingutettiin mielettömästi jarrutukseen. Nelipyörä luistossa mutkaan ja mutka tiukasti sisältä... Makeeta.
+ kaikki muutkin hyndät. Loistava rata jolle on erittän mukava tulla päräyttämään SM:ät.
Jos tälläkertaa ei olis mitään ongelmia ja menis edes lähelle yhtähyvin kuin nyt meni ennen finaalia.
-
Joo, tosta nostamisesta, yhä peräänkuulutan sitä että kuskit tajuais painaa jarrut pohjaan kun nostaja on kohdalla. Ite nostin kerran RTR-korisen auton jossa kaasu vaikutti jumittuneen päälle.. Meinasin jättää nostamatta mutta sentään jonkinnäköistä kontrollia näytti olevan, eikä hyppyriin viitsinyt jäädä "kuskia opettamaan". Mutta tosiaan, itekkin pumppaan kaasua mutta nostajan ollessa lähellä liinat kiinni kunnes nostajan kädet turvallisen etäisyyden päässä.
Oikeesti ne pyörivät renkaat voi tehdä pahaa jälkeä. Jos ette usko niin voitte simuloida tökkäämällä käden nauhahiomakoneeseen.. Eikös se silleen meekkin et nostajan ei oo pakko nostaa, eli jos haluu nopeesti matkaan ni jarrua vaan.
-
Juurikin näin. Ei tarvii nostaa jos kaasua painetaan. Itse myös teen tuota pumppausta parikertaa, mutta heti kun nostaja on lähellä niin painan jarrun päälle ja kaasutan vasta kun auto on irrotettu käsistä.
Pitää tietysti ottaa huomioon että kisoissa oli ekakertalaisia jotka eivät tuota varmasti tienneet. Itse kävin erän jälkeen mainitsemassa kuskille joka kaasutteli joka kerta eikä lopettanu vaikka auton edessä levittelin käsiä ja huidoin. Pieni maininta vain että autoa ei tarvitse nostaa jos sitä kaasutetaan riittää varmasti. Ainakin kyseinen kaveri ei tiennyt asiaa ja ymmärsi heti asian.
Hanskat on myöskin arvokkaat lisävarusteet kun on nostamassa.
Itse tarrasin auton perästä vahingossa kiinni niin että sormet hinkkas diffin ulostuloihin ja kaveri vielä paineli kaasua. Pikkusen tuntu ikävältä, mutta nahkaset työkäsineet piti sormet ehjänä.
-
Pakko ottaa kantaa kans tohon nostamiseen. On porukkaa jotka jaksavat patsastella ja päteä, että auton kaato on kuskin vika eikä nostajaa saisi koskaan kritisoida. MUTTA auta armias kun nämä henkilöt itse kaatavat autonsa niin silloin ollaan ensimmäisenä kiljumassa kukon lailla. Nostajan kun pitäisi nostaa heidän autonsa ennenkuin auton katto ehtii koskettaa radan pintaa. Olen tullut siihen tulokseen, että nostajissa on todella suuria eroja. Joiltakin kuskeilta nostaminen täytyisi todellakin kieltää kokonaan. Heillä kun ei todellakaan ole mitään käyttöä siinä hommassa.
-
joo oli kyl tosi hyvät kisat kiitokset siitä!!...vaikka rata kulus ja meni röykyil ni ei se haittaa oppiihan siin ajamaanki paremmi ku sellasel radal mikä on iha silee...ja nostajat oli hyvin mukana.... :)
-
Noniin. AMB lähettit hinnat.
Eli jos otetaan vaan 10 ponderia (nyt on 7 tilausta) niin hinnaksi jää 79 eur kuluineen.
Jos 30 tai yli, niin hinta tippuu 66 euroon.
Et sillai. Kyllä tohon 30 ponderiin pitää tähdätä.
-
Jep... mun puolesta tähdätään 3 kymppiin.
-
Ois se parempi, mutta kun siinä kestää helvatan kauan, että sadaan 30 kpl kasaan :? Eikös?
-
No varmaan kestää juu, mut mitäs sitten...?
Ei mua ainakaan haittaa.
-
Hei muuten...
Tuli vaan mieleen että voiskos joku laatia sarjatilanteen näkysälle?
Ois ihan kiva seurailla siitä kuinka porukalla menee.
Edes 10 kärki ois jo kiinnostava.
-
Olis kyl munkin mielestä kiva seurata kokonaistuloksia.
Se vaan että kun lasketaan 3 parasta viidestä kisasta, niin olis mahdollista et kuka nyt on vaikka viimeisenä niin voittais koko sarjan.. :)
Mut olis kyl kiva saada tietää kuka nyt johtaa yms.
-
http://www.rc-racing.info/kuvat/kisa/2005/ulvila_19.6/
Ihmekös ei pannu toiminut alkuunkaan.. Enskerralla vois kantta vaihtaessa kiristää ne ruuvit kunnolla :roll:
Kansi oli melkeen irti. Likaa oli mennyt sisään
-
Laitetaanpas nopeesti laskeskeltu tilanne.
Laskin sijoitusten mukaan ja ainoastaan ne jotka ovat osallistuneet molempiin tähänmennessä ajettuihin kisoihin.
1. Tomi Björkman
2. Joseph Quagraine
3. Ari Heinonen
4. Markku Honkanen
5. Sami Virtanen
6. Arttu Helenius
7. Mikko Muola
8. Tommi Saari
9. Petri Mylläri
10. Jethro Lehtojärvi
11. Martti Honkasalo
12. Jani Lindqvist
13. Topias Airola
14. Ville Liski
15. Aki Mertsola
16. Juuso Siivonen
17. Ilari Riikonen
18. V-P Virtanen
19. Jonni Kotola
20. Niko Andersson
Tältä näyttäis...
Virheitä sitten saattaa olla, joten korjailkaa jos on korjattavaa.
-
Nyt on jo 11 mukana, eli kyllä sinne 30 ponderin tilaukseen päästään vielä ;) Uskokaan vaan :D
-
Hitto vieköön keski diffi meni kuin oli ajettu n.1 kieroksen no yritin sinnitellä etu vedolla mutta ei siitä tullut mitään. Kyllä oli meidän porukalla hauskaa vaikka tuli "vähän" vettä lauantaina. Olisko muuten RAMI mahdollista saada pois muutama pieni hyppyri tuolta teidän radalta kuin ne ovat vähän ylimääräisiä minun mielestä tuolla. Muuten radassa ei todellakaan ole mitään vikaa päinvastoin aivan loistava rata teillä on siellä ja hienot puitteet. Onko sinulla RAMI nyt kuin kaikki muu on kunnossa niin miten on onko mahdollista saada tguo auringon lämpötili aavistuksen pienemmälle kuin teidän radalla on nyt ollut todella lämmintä kuin olen nyt sielä ollut kaksi kertaa lyhyen ajan sisällä, semmoinen 18-20 on minun mieleen ja ehkä vähän poutaa viellä tuohon päälle.
Kuvat laitettu JANIlle menemään joten ehkä jo huomenna on linkki tänne tulossa...
Jerzi
Kiitos viellä porukka RÄMÖLLE kuin sain olla teidän kanssa saman teltan alla.
-
Rakas JERRY voimme suorittaa haratanssin sinulle viikonaikana :mrgreen: , jos vaikka vettä tulisi taívaalta. Niin ja se mielenkiintoinen F1 tuli sitten nauhalle, Annan sen Hokelle kun nään.
-
Nyt on jo 11 kasassa ponderitilaajia. Kyllä sinne 30 korville päästään uskokaa tai älkää :mrgreen:
-
Hiljaa hyvää tulee :mrgreen:
-
Jerryn kuvia:
http://www.rc-racing.info/kuvat/kisa/2005/ulvila_19.6_jerry/
-
Hmmm...
Miksköhän en saa noita kuvia isommaks?
-
Ei toimi ei
-
Onkohan ne olevinaan liian isoja vai mikä lie vikana.
Ps: millos saadaan Jerryn kuvaamia videoita näkysälle?
Saa ainakin yhteen klippiin laittaa aika monta PIIP...Piiipipiiiip ääntä että pysyy suositusikäraja kohtuullisena.
Ois ainakin hauska katella kun just sillon ku jerry tuli mun viereen kuvaamaan niin ajosta ei tullut yhtään mitään... saispahan naureskella itelle. No mut eipä siinä vaiheessa paljoa yritystä ollukkaan ku oli kärki ainakin 15 kierrosta edellä.
-
Nyt toimii.
Videota koitan saada tossa illemmalla..
-
En ole itse nähnyt videoita, mutta kuin olin HOKEN vieressä niin hänen keskittyminen meni todellekin jonnekin muualle joten ajo on mitä on.
Jerzi
-
http://www.rc-racing.info/videot/kisa/2005/ulvila_19.6/ulvila_19.6.wmv
-
Sinäänsä mun keskittyminen ei menny mihkään koska se oli jo menny kauan ennen tota kun meni mahikset koko kisasta.
Tuli sit lähinnä vaan lämpimikseen ajeltua.
Tänään selvis sekin että miks semissä ja varsinkin finaalissa auto kikkaili vastaan. Oli iskarit niin vajaat että toimi miten lystäs. Ajosta ei tullu mitään ennenku täytin taas.
-
:lol:
Hupaisa video.
Kyllä huomas kun tälleen videolta katteli oman auton menoa että toinen takaiskari oli todella tyhjä. Loikkas ihan miten sattu ja haukkaili sinnetänne.
Tuli mieleen että se ois ollu hauskaa kattella kun semeissä yritettiin ajella Josen kanssa pikkusen kisaa. Jose tuli siis kierroksella musta ohi ja kolmantena menevä auto oli lähes kierroksella mulle jääny. Heti kun Jose kippas auton shikaanin sisäkaarteeseen niin mä kippasin seuraavassa mutkassa, ja kun päästiin hyndille niin molemmat heitti peräkanaa lähes identtiset voltit. Tätä samaa jatku ainakin kaks kierrosta ja ei pystyny muuta ku naureskelemaan.
-
Älkää valittako JANIlle tuon videon huonosta laadusta,,,, video on kuvattu minun kameralla ja video on siinä vaan pikku täytteenä mutta onhan tuokin hauskaa katsoa kuin ei mitään. Joo kyllä muutama sana oli vähän ylimääräinen mutta luulen että nuo sanat ovat yleisesti käytössä näissä piireissä.
Jerzi
-
Kuin kisat oli loppu makkaus pöydälle ajaja korokkeen alta otin MUGEN merkin rengas/tulppa avain kuin kukaan ei sitä huolinut joten nyt jos sinulta puuttuu tuo avain niin tule pyytämään se takas minä olen tulossa tuonne kisamaan nyt viikon loppuna.
Jerzi
-
Jerzi,hyvä hyvä ja kymmenen pistettä.Ajattelin jo että sen avaimen kanssa on peli pelattu... :roll:
Eli taitaa olla mun.
-
Joo hyvä että omistaja löytyy, itse asia siihen jäi 2 kpl niitä ja toinen oli jonkun muun merkkinen ja tää minkä minä otin talteen se oli just tuo MUGENin joten tuli noutaa sen minulta kuin tavataan seuraavan kerran.
Jerzi
-
Kyllä nyt on jymähdetty 12 ponderitilaajaan, joista aika iso osa on ilmoittanut että ei ole kiinostunut, ellei saada 30 tilaajaa kokoon.
-
Ponderitilaus on nyt sitten virallisesti puissa. Eli tilausta ei tehdä.
-Niko-
-
No mikäs syynä?
-
Ei tarpeeksi tilaajia.