Meillä parissa summitissa tollaset akut, pituutta menis enempi.
MUTTA KORKEUS JA LEVEYS EHDOTTOMAT MAKSIMIT!
Näilläkin joutuu hieman johtojen ulostulo aukkoa laajentamaan.
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=15518Suosittelen tuota kauppaa jos ulkomaan hommat onnistuu. PELAA NÄTISTI ja kohtuu nopea.
Kun laittaa summittiin tuota (mahd. myös e-maxx) lipo hälytintä ni kandee selvittää kumpi akku tyhjenee nopeammin ja panna hälytin siihen !!!
Hälyttimeksi itelle tulossa tälläsiä 3kpl, joista ainakin yksi tällä hetkellä ylimääräsenä.
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10343Lassi näitä jo käyttääkin, ja toiminut pidemmän aikaa hienosti.
Jos tahdot voin ottaa hieman videoo tuosta vakio summitin nopeudesta noilla lipoilla.
Itteä kiinnostas saada kokemuksia tuosta velineonin xl3 nopari+motti kombosta, saisko sillä pientä lisäpotkua tuohon, ja kuinka se pärjää noin ison auton kanssa. Jos VXL lässissä on tollaset? Paino ero summitissa ja lässissä melkonen.
Vetarit vaan meinaa ratkeilla takaa bigjoet alla ja lukot kiinni. En ymmärrä miten ne kestää noilla harjattomilla, vai mitä te laitatte vetareiksi? Kun on vielä noi pituus erot. Kahden mittasia vetareita menee summittiin.
Oisko tälläset:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXZJC9&P=**Missing%20Data**
Sitten tämä:
kershawdesigsillä on hieman tehokkaammat moottorit Summitiin, ja silloin vesitiiviyskin säilyisi.
Tuolla liiterissä on kaverin auto jossa on tuo kershawin tuplamoottori paketti, yhdessä motissa voimaa hiukka enempi kun summitin vakiokoneessa.
Kyllä siinä kulkupuoli on paljon parempi, vaikka noi on jo vanhat ja väsyneet moottorit. Nostaa mm. keulan kun lyö kaasun auki. Mitä vakio summitti ei lipoilla ihan herkästi tee. Ja näyttäis kestävän myös koskessa / purossa ajoa.
NIIIIN, ja osaako joku neuvoa mitkä hobbykingin servot passais hyvin tohon lukkojen ohjaukseen?