muoviosat on samoja, mitä "kilpaversiossakin" ja on ehkä "väärin" sanoa, et alu-osat ois huonompi laatuisia, ne on ainoastaan hieman pehmeämpää versiota, mitä noissa pro-autoissa...
muista eroavaisuuksista, niin tuossa on koiranluu kardaanit ja takavetarit, kun taas pro autoissa ne on nivelmalliset...
iskarit on ihan yhtä hyvät tuossa, mitä prossakin... ei klipsisäätö ole sen huonompi, mitä on kierresäätöinen...
moottoripukit on erilaiset sekä pro-autoissa diffien ulostulot on kevennettyjä...
taka-alatukivarsien sisemmät kiinnikeet on muovia, prossa ne on alua sekä mukana tulee holkit, joilla saa säädettyä aurausta & antisquattia... sekä sisemmät & ulommat saranatapit on erilaiset perus ja pro autoissa...
ackermannlevyt on erilaiset...
siis suurin osa noista eroavaisuuksista on sellaisia, mitkä ei todellakaan tee perusautosta yhtään sen huonompaa, mitä on kilpaversio...
ja ainahan perusvessasta saa tehtyä kilpurin...