RC10.FI
Kilpailut => Kilpailukutsut => Aiheen aloitti: Bridge - 02.08.12 - klo: 21.28
-
SC Summer CUP IV kilpailun erälistat ja aikataulu liitetiedostoina...
edit: 3.8 aikataulua muutettu
-
Siirtoa SC2-10 ykkösryhmään anotaan... Tuossa kakkosporukassa joudun koko ajaksi ryömintäkaistalle :embarrassed:. Ykkösestä ainakin Hyvärisen ja Luopajärven vauhti varmaan sopii paremmin kakkosryhmään.
-
Siirtoa SC2-10 ykkösryhmään anotaan... Tuossa kakkosporukassa joudun koko ajaksi ryömintäkaistalle :embarrassed:. Ykkösestä ainakin Hyvärisen ja Luopajärven vauhti varmaan sopii paremmin kakkosryhmään.
ei ku hyökkäät vaan "nopeempien" imuun ja et anna etäisyyden kasvaa, vakoilet ajolinjat ja vetäset tuloksen joka oikeuttaa a-finaalin. :grin:
-
Näyttää eräkierrosten välinen aika melko lyhyeltä. (45min).
Tammisaaressa oli eräkierroksen väli samaa luokkaa ja ittellä oli kiire kun just ja just ehti vaihtaa esim. takaiskareihin uudet öljyt.
-
ei ku hyökkäät vaan "nopeempien" imuun ja et anna etäisyyden kasvaa, vakoilet ajolinjat ja vetäset tuloksen joka oikeuttaa a-finaalin. :grin:
Elikkä tässähän tosiaan on mulle elämäni tilaisuus :cheesy:
-
Näyttää eräkierrosten välinen aika melko lyhyeltä. (45min).
Tammisaaressa oli eräkierroksen väli samaa luokkaa ja ittellä oli kiire kun just ja just ehti vaihtaa esim. takaiskareihin uudet öljyt.
Kahta autoa mekkaavana sama hieman harmittaa. Vaan näillä mennään, ensikesäksi voisi ehkä ottaa tunnin minimivälit?
-
Näyttää eräkierrosten välinen aika melko lyhyeltä. (45min).
Tammisaaressa oli eräkierroksen väli samaa luokkaa ja ittellä oli kiire kun just ja just ehti vaihtaa esim. takaiskareihin uudet öljyt.
Tossa ajassa ehtii vaihtamaan öljyt eteen ja taakse ja vaikka vaihtamaan moottorin ja imaisemaan vielä vaikka kahvin.
Hätäpissin ehtii myös heittämään ennen seuraavaa hiittiä.
-
Näyttää eräkierrosten välinen aika melko lyhyeltä. (45min).
Tammisaaressa oli eräkierroksen väli samaa luokkaa ja ittellä oli kiire kun just ja just ehti vaihtaa esim. takaiskareihin uudet öljyt.
Kahtaa luokkaa ajavana olen samaa mieltä. Kisapäivä voisi minusta jatkua vaikka klo 18 asti.
-
Ehkä tuota aikataulua pitää sit pikkasen löysentää, laskettiin vaan paljonko jää taukoo eräkierrosten väliin tolla aikataululla.
-
Ääni myös tunnin eräväleille. Kahta autoa kun mekkaa ja yhtä ajaa niin ei siinä kovin paljoa jää aikaa mekkaamiselle vaikka on tunninkin erävälit. Etenkin kun tuohon toiseen autoon on yleensä reilu kourallinen tullut osia vaihdeltua kisapäivän aikana.
-
Hoke, kaikki eivät ole yhtä nopeita mekaanikoimaan kuin sinä. :wink:
Välillä pitää muistaa heittää läppää niin säilyy se tuttu rento kisameno koko päivän.
-
Tiedän...
Sonnanjauhanta kuuluu myös omiin varikkotoimintoihin yhtenä tärkeimpänä elementtinä.
Yhden auton kanssa ehtii helposti.
Mutta jos kahta luokkaa ajaa niin sitten ymmärrän erävälin olevan ongelma.
Jos yhtä luokkaa ajelee niin 45 minuuttia riittää heittämällä ellei auto satu olemaan pahasti palasina.
Ja sehän kisoissa monesti erottaa ne kovimmat kuskit harrastelijoista että autot saadaan nopeasti setuppiin jne.
Jos ei opettele toimimaan kiireessä niin eihän siihen sillon tietysti myöskään pysty :tongue:
Ruuviväännin on hyvä apuväline kun tarvitsee jotain tehdä nopeasti.
Iskarit tekee helposti 10 minuutissa, sisältäen tupakkatauon sekä huulenheiton.
Tosin purkkaa ei kannata jauhaa samalla, tai iskee kovalevy ylikuormituksesta jumiin. :grin:
-
Rustasin aikataulua hieman uusiksi. Eräkierrosväli nyt 55min ja Ae'n ja finaalin välissä pidempi tauko, että ehtii ottaa vaikka torkut....
-
Rustasin aikataulua hieman uusiksi. Eräkierrosväli nyt 55min ja Ae'n ja finaalin välissä pidempi tauko, että ehtii ottaa vaikka torkut....
Ei välttis pahaksi, voi olla kalpeita miehii taas huomenna radalla...
-
Joo, hyvät on treenit! :tongue:
-
Reenit eikun paranee vaan... :roll: