0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
se spurgearin vipatus on normaalia, sen kyllä pystyy ajan kanssa keskittämään. Itellä kesti pääratas hyvin. sulla sattu maanantai kappale siitä.
se mutteri millä se spurgear kiinnitetään, ni ei kannata löysäillä sitä.
Jaa, no ku vaihoit uuden rattaat, ni älä sitä löysää :)
mistä sä keksit 1/2 kierrosta, eihän tossa mainita kuin tuo että peruuttaa 1/4 kierrosta kiristyksen jälkeen?
Lainaus käyttäjältä: "Mika"mistä sä keksit 1/2 kierrosta, eihän tossa mainita kuin tuo että peruuttaa 1/4 kierrosta kiristyksen jälkeen?tosta http://www.misbehavin-rc.com/pit-lane/slipper-adjustment/tm-slipper-adjustment.asp
Mulla olisi ylimääräinen spurgear. saat 1e 8)
ai mitkä tulee spurgeariin, ne pienet punertavat kumiset ? itekin ajoin ilman niitä.
Tottakai sen pitää luistaa ja ne tapit on sitä varten. Tämä estää esim hyppyjen alastuloissa rattaiden rikkoutumisen kun renkaat ottaa maahan jolloin painetta tulee spur gearing ja kellon väliin. Sillon se antaa vähän myöten niin ettei rattaat rikkoudu.