etudiffi pamahti tänään. oletan että sama vika on kun takanakin oli, eli se shimmi uupuu sieltäkin.
"onneksi" hajosi nyt, eikä ulvilassa. vararattaat olin hankkinu jo varuille, niin auto on kohta taas tikissään.
ihan hauska peli takavetoisenakin ;)
kävin asvalttiradalla testaamassa ajoa korokkeelta. olen siis täysin valmentautunut monster raceen.. :P
Joo, ne "pamahtaa" ennemmin tai myöhemmin jos se shimmiprikka puuttuu.
Kannattaa kokeilla vetoakseleista työntelemällä ja vetämällä onko siellä päittäisvälystä, jos on niin kannattaa purkaa se diffi ja lisätä shimmiprikka sinne (Niin ei hajoa ainkaan heti, voihan olla että rattaat ovat jo "kärsineet").
Ja samalla kunnon kunnon diffiöljyt myös sisään, joissakin "versioissa" oli joko hivenen vaseliinia tai diffirasvaa vakiona niissä.
Itsellä on "viallinen" shimmattu diffi kestänyt talvesta asti kovaakin rääkkiä, toinen kun hajosi niin "korjasin" samalla toisenkin.
Sitten sitä slipperykytkintä ei kannata pitää liian tiukalla (Olenkin tätä aiemminkin "toitottanut"), liian tiukalla hajoaa joko diffin isoja lautaspyöriä tai vaihteston rattaita "pahoissa" ilmalentojen alastuloissa (Esim auton tullessa maahan hiljaisessa vauhdissa kaasu pohjassa, tai kovassa vauhdissa jarrut pohjassa).