Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Negative-

Sivuja: [1]
1
Jees, kaara toimii. Osan pitääkin antaa hieman periksi, vika ei ollut siinä. Vika oli eturenkaiden kardaanien ruuveissa, olivat liian tiukalla ja vissiin vähän ottaneet osumaa. Pienellä säätämisellä ja löysyttelyllä alko pelittämään ilman trimmailuja. wohoo..

2
Terve, vanhan threadin nostatus mutta..

Pohjustusta ongelmalle.
Menin kesällä ajamaan pienen ohjausvirheen saattelemana tämän DT-10:n lätäkön yli sillä seurauksella, että kaasu hirtti kiinni ja kaara pisteli menemään noin 80m kiihdytyksellä kahden kiven väliin sillä tavalla, että auto otti kiviin kiinni vain rankaistaan. Tätä osumaa seurasi abaut 40m ilmalento pehmeelle mettämättäälle parin puun saattelemana. Vauriot.. kummatkin renkkat irtos oikein nätisti. Kattelin manuskasta kaikki rikki menneet osat tilasin ne ja vaihtelin ne autoon. tadaa.. 60e makso korjuuttaminen vastaanottimineen btw. ei ollu onneksi kovin kallis kolari.

Auto toimii oikein hyvin, ei ongelmia missään muussa paitsi.. auto viettää oikealle. Ohjaimsta täytyy trimmaa ohjaus täysin vasemmalle että se menee suurinpiirtein suoraan ja silloinkin huonosti eli kääntyilee vähän oikealle sekä vasemmalle. Pöydällä kun tekee trimmauksen vasemmalle niin renkaat todellakin näyttää vasuriin mikä on outoa koska ajossa tosiaan auto menee sillon suoraan. Olen purkanut tapauksen nyt ainakin 4x tutkien joka palikan auton keulasta että ois ihan ok. yksikään rengastanko tms. ei ole vino ja aurauskulmat näyttää olevan samanlaiset.. ohjaus servoa en ole vielä vaihtanut koska tuntuu ettei siinä olisi vikaa.. ilman että siinä on mitään kiinni sen tunutuma on todella jämäkkä eikä väljää ole kääntyilyssä yhtään.

Elikkäs.. lisäilen iltasemmalla pari fotoa tähän threadiin tätä ongelmaa koskien, jos joku DT-10:n omistaja voisi omastaan tarkistaa vastaavanlaisuuden. Minulla on yksi epäilys missä vika mahtaisi olla, mutta osaa en löytänyt manuaalista lainkaan. Tosin tämänkin osan olen purkanut useaan kertaan ja se näyttää ehjältä, mutta tämä on ainoa osa joka antaa vähän periksi kun renkaita kääntää käsin. Osa sijaitsee ohjausservosta tulevan tangon päässä sijaitsevassa osassa joka on auton oikealla puolella kun katsoo sitä edestäpäin. Osa on kiinni auton pohjarungossa ja siinä päälirungossa ohjausservon vieressä. Laittelen tosiaan illalla kuvia, että selkenee nämä lässytykset edes jotenkin ymmärrettävälle tasolle.

Eli seuraavanlainen osa. Vetäsin osan ympärille nippusiteen ettei se antaisi niin paljon periksi, mutta sillä ei ollut ajossa mitään vaikutusta.

Sivuja: [1]