Kirjoittaja Aihe: tattarisuo on auki!!!  (Luettu 10091 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
tattarisuo on auki!!!
« Vastaus #30 : 31.05.04 - klo: 18.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Äläs nyt Mika täältä tullaan slickseillä varustetulla Infernolla.  :D


Kuten sanoin, se ei sovi radalle samaan aikaan jos on yksikin kuski joka sitä ei hyväksy. Mutta jos itse olen radalla samaan aikaan, niin olen valmis näyttämään sulle peruutuspeiliä kyllä  :mrgreen:

Koska tämä jäi ed. sivulle painotan tätä vielä itseäni lainaamalla:

Lainaus
Ei maksa, mutta nuorisoasiankeskuksen ajolupa pitäisi olla tai VAU:n jäsenyys?

Ja siellä ei SITTEN RIEHUTA, SOTKETA ym! Kaikki pitää olla TIP TOP kun radalta poistutaan.

Rata on niin hieno ja monet kaverit korvauksetta käyttäneet rutkasti aikaa sen rakentamiseen ja käyttökuntoon saattamiseksi, joten jos näen jonkun tuhoavan sitä tavalla tai toisella niin, jos en itse pysty vetämään kaveria näköön niin se järjestyy kyllä isommalla porukalla. Tämä ei ole vitsi. Mutta älkää edes kokeilko.

Crossareilla ei minusta ole asiallista ajaa radalla edes slikseillä, jos touring autoja on radalla. Mutta jos rata on vapaa ja muut hyväksyvät ajamisen, niin silloin on ihan sopivaa kokeilla rataa crossilla tai monsulla. Vaikka ei se nyt varmaan kovin ihmeellistä ole silloin.

Poissa jtp

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
tattarisuo on auki!!!
« Vastaus #31 : 31.05.04 - klo: 18.59 »
Kuinkas pölyinen ko. rata on aina yön jäljiltä? Meinasin tulla sinne 7.6 kisailemaan ja jos kerkiäisin niin hieman ajelisin sitä "vapaata harjoittelua" Autossa kun on solukumirenkaat niin suurimäärä pölyä ei olisi toivottavaa.

Mika R

  • Vieras
tattarisuo on auki!!!
« Vastaus #32 : 31.05.04 - klo: 19.28 »
solukumit on ollu ihan surkeat siellä, ainakin silloin siitepölyn pahimpaan aikaan. nyt sateet on puhdistanu rataa joten saattaa toimia. silti suosittelen ehdottomasti slicksejä

t.mika

Poissa jtp

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
tattarisuo on auki!!!
« Vastaus #33 : 31.05.04 - klo: 19.35 »
Olisi hyvä jos useampi kerkeäisi jo vähän aikaisemmin ajamaan ni sais rataa puhtaaksi ajamalla. Tietysti jos jollain olisi lehtipuhallin mukana ni jo rupeas pölyt poistumaan.

Poissa AAKE K.

  • Fullspeed RC
    • Profiili
tattarisuo on auki!!!
« Vastaus #34 : 30.06.04 - klo: 10.19 »
Ajovuorot:
ma iso rata
ti    iso rata
ke  Nuorisoasiainkeskus, pieni rata
to  VAU, pieni rata
pe  pieni rata
la   iso rata
su   pieni rata

Silloin kun ajetaan isolla radalla, niin täytyy vaan sopia vuorot 1/5 autoille ja 1/10 polttiksille (nopeat sähköautot mahtuu sekaan).
Awesomatix-RS5-Traxxas-Team Durango-Nosram-LRP-Sanwa, www.power-racing.net