Missäs järjestyksessä nuo osat kannattaa laittaa kiinni? moottoripukki, peräsin, akseliputki???
Itse laitan ensin peräsimen, sen jälkeen reikä putkelle ja putkea taivuttelemaan.(messinki taipuu hienosti kun sen kuumentaa punaiseksi ja lykkää kylmään veteen, taipuu ku märkä sukka)sitte moottoripukin tekoon(sijoituspaikka määräytyy sen putken tulon mukaan).Sitte ylimääräiset pois putkesta ja vaijeriakselia tekemään.
juissiiiiiiiiiiiii, elä mieti hiilaria tai zpoxyjä, sun tarttee tietää vaan että epoksilla moottoripukki kiinni runkoon,unohda hifistelyt aluksi.
Dusteri on kyllä oikeassa että jos ei ole mitään käsitystä mitä rc paattiin tarttee niin kannattaa opiskella aluksi ja vasta sitten rakentaa. Viisain teko lienee rtr hommaaminen ensiveneeksi. -varsinkin kun sv27 tuntuu saavan jokapuolelta käytettynäkin.Siitä voi sitten ottaa palikat seuraavaan veneeseen jos intoa riittää.
Itse olen kuitenkin jo melko pitkään rc kamoja kasannut niin oli hyvät perustaidot lähteä venettä tekemään.(aloitin -90 tämän hienon harra$tuksen)